کد خبر 1173420
تاریخ انتشار: ۷ بهمن ۱۳۹۹ - ۲۳:۰۲
بازداشت ۸ نفر دیگر در شهرداری آبسرد/ مجموع بازداشت‌ها به ۲۶ نفر رسید - کراپ‌شده

معاون مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی پایتخت از انهدام باند ۷ نفره که با افتتاح دفتر فروش اقساطی خودرو از خریداران کلاهبرداری کرده بودند، خبر داد.

به گزارش مشرق،سرهنگ کارآگاه «جهانگیر تقی پور» در توضیح این خبر بیان داشت: کارآگاهان اداره چهاردهم پلیس آگاهی پایتخت، در رصد اطلاعاتی متوجه فعالیت غیر مجاز شرکتی در سایت‌های آگهی اینترنتی شدند که فروش اقساطی خودرو را تبلیغ می‌کردند. 

وی عنوان کرد: در تحقیقات محلی مشخص شد، شرکت موصوف واحدی را در یکی از برج‌های غرب تهران اجاره کرده که شرکت موصوف فاقد مجوزهای قانونی است. 

معاون مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی پایتخت با بیان اینکه نتیجه تحقیقات انجام شده به مرجع قضائی منعکس و دستور دستگیری اعضای شرکت اخذ شد، ابراز داشت: بیست و یکم دی ماه تیمی از کارآگاهان اداره چهاردهم به شرکت موصوف اعزام و در یک عملیات پلیسی موفق شدند، مدیر عامل شرکت که خانم جوان ۳۰ساله‌ای بوده به همراه ۴ تن از همدستانش بازداشت کنند. 

سرهنگ تقی‌پور تصریح کرد: در تحقیق از متهمان دستگیر شده، هویت دو تن از عوامل پشت پرده شناسایی و مشخص شد یکی از این عاملان، سابقه دار بوده و پیش‌تر با همین عنوان مجرمانه دستگیر شده و مدتی قبل با ضمانت از زندان آزاد شده و پرونده او همچنان در حال رسیدگی است. 

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه تا کنون ۱۹ تن از مال باختگان شناسایی شده اند، افزود: دستگیری دو متهم اصلی پرونده در دستور کار قرار دارد. 

سرهنگ تقی‌پور در پایان گفت: کارشناسان ارزش اموال کلاهبرداری شده را ۲۰ میلیارد ریال برآورد کرده اند. 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس