کد خبر 1173419
تاریخ انتشار: ۷ بهمن ۱۳۹۹ - ۲۳:۰۹
ملانیا در فکر جدایی از دونالد ترامپ

ملانیا ترامپ در فکر جدایی از دونالد ترامپ است و قصد دارد ۵۰ میلیون دلار به همراه حضانت پسرش «بارون» را نیز بگیرد.

به گزارش مشرق، «ملانیا ترامپ» آماده طلاق و جدایی از «دونالد ترامپ» می‌شود و به گفته منابع آگاه، او در روزهای پایانی ریاست‌جمهوری همسرش، برای خروج از کاخ سفید لحظه‌شماری می‌کرد.

به نوشته روزنامه میرور، وکلای معروف در نیویورک به این روزنامه گفته‌اند که ملانیا می‌تواند بین ۲۰ الی ۵۰ میلیون دلار و همچنین حضانت پسرش بارون (۱۴ ساله) را از دونالد ترامپ بگیرد.

میرور همچنین نوشت که ازدواج ترامپ و همسرش همچون رابطه‌ای تجاری بوده به گونه‌ای هیچ کدام حاضر به انجام کاری بدون چشم‌داشت از طرفل مقابل نیستند و در کاخ سفید نیز در دو اتاق جداگانه به سر می‌بردند.

رابطه سرد این دو در طول چهار سال ریاست‌جمهوری ترامپ بارها مورد توجه رسانه‌ها قرار گرفته بود.

«اوماروسا منیگالت-نیومن» معاون سابق ترامپ و نویسنده کتاب «Unhinged» در سال ۲۰۱۸ گفته بود که ملانیا ترامپ اصرار به جدایی از رئیس‌جمهور [وقت] آمریکا دارد. همان زمان دوستان و نزدیکان این دو به روزنامه واشنگتن پست گفته بودند که آن‌ها برنامه‌های روزانه کاملا جدا از یکدیگر دارند.

در هفته‌های پایانی عمر دولت ترامپ نیز شبکه سی ان ان گزارش داد که ملانیا ترامپ برای خروج از کاخ سفید و واشنگتن و بازگشت به خانه‌اش لحظه‌شماری می‌کند.

روزنامه میرور سپس نوشت که اکنون ترامپ به تفرجگاه خود در جنوب فلوریدا بازگشته و به نظر می‌رسد که ملانیا ترامپ مذاکرات برای جدایی از همسرش را که قبل از ریاست‌جمهوری ترامپ در سال ۲۰۱۷ شروع کرده بود را از سر می‌گیرد، اما به گفته وکلا او اکنون در وضعیت بهتری از چهار سال پیش قرار دارد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 4
  • پری IR ۲۳:۱۲ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۷
    7 4
    ان شا الله طلاق بگیرن
  • CA ۲۳:۲۱ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۷
    8 1
    دروغ شاخدار! ملاتیا ترامپ قرار هست همراه با یکی از فرزندان ترامپ حزب جدیدی تاسیس کنند.
    • IR ۰۲:۱۲ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۸
      0 0
      وکیلهایش گفته اند . دروغ نیست
  • IR ۰۰:۲۴ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۸
    0 0
    او باید بره دنبال جوونی خودش . کسی که عشق اول و آخرش قدرت و پول و هرزه گری و از همه مهمتر گلف هست بطوریکه میشه گفت معتاد گلف شده تا از مشکلات روحی و روانی به آن رو آورده باشه . خب اینهم یکجوریشه . بهر جهت . با بعضی از حرکات خاصه دست ها طی چهار سال گذشته نمودار شد . علامت میرساند او با ترامپ دچار اختلاف هستند و اینمدت را بخاطر حکومت او صبر کرد و مانند دیگر بانوان اول سابق در فعالیت های اجتماعی فعال نبود . که نشان میداد در این وادی ها نیست و خوش نداره . میخواد در وادی خودش باشه که قبلا بدان تعلق داشته . اخیرا گفته شده بود ترامپ ممکنه او یا پسرش را دور بعد کاندید انتخابات کنه . که با این شایعه . مشخص میشه او دنیای سیاست را خوش نداره و میخواد دوری بگزینه . احتمالا پول خوبی گیرش میاد زمان جدائی
  • DE ۰۲:۱۰ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۸
    0 0
    ملانیا در فکر جدایی از دونالد ترامپ// اشتباه میکنه اینطوری نصف اموال گیرش میاد باید صبر کنه وقتی ترامپ سقط کرد کل اموال گیرش میاد.اِ چی بود افتاد زمین ؟؟ کاسه ملامین بود افتاد زمین خورد شد ولی نشکست . زن ترامپ هم ملامینه خورد میشه ولی نمیشکنه کنه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس