کد خبر 1173349
تاریخ انتشار: ۸ بهمن ۱۳۹۹ - ۰۰:۰۱

به گزارش مشرق، پیمان علیشاهی، کاریکاتوریست در توییتر نوشت: با تلاش مجلس انقلابی جلوی معافیت مالیاتی سلبریتی ها و مافیای کنکور گرفته شد، از خانه های خالی و خودروهای لوکس هم مالیات گرفته میشه، درمقابل گویا دولت غربزده قرار نیست نفت رو از بودجه حذف کنه!

بودجه تدوین شده دولت، نه فقط «بودجه مذاکره»ست، بلکه «بودجه مذاکره از موضع ضعفه»!

بودجه مذاکره از موضع ضعف +کاریکاتور

بودجه مذاکره از موضع ضعف +کاریکاتور


*بازنشر مطالب شبکه‌های اجتماعی به منزله تأیید محتوای آن نیست و صرفا جهت آگاهی مخاطبان از فضای این شبکه‌ها منتشر می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 7
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۰۰:۳۳ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۸
    8 27
    چرا هذیون میگی اخه کشور باید درامد ارزی داشته باشه تا بتونه واردات انجام بده/ تقصیری نداره میگه شماها چها عمل اصلی فقط بلدین!!! صادرات و واردات باید متوازن باشند و بیشترین صادرات ایران نفت است /
    • IR ۰۷:۴۳ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۸
      11 2
      نیست پول نفت رو هم جیرینگ میگیریم
    • سعید IR ۱۰:۲۷ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۸
      3 0
      کسی که چیزی بلد نیست شمایید ، داشتن ارز برای واردات یه مسئله است و پرداخت هزینه های داخلی دولت که به ریال انجام میشه یه مسئله دیگه ، در واقع بیشتر هزینه های دولت به ریاله و به راحتی میتونه بخش قبال توجهی از اون را با جلوگیری از فرار مالیاتی و ایجاد شاخه های جدید مالیاتی مانند مالیات بر درآمد سلبرتی ها ، خانه های خالی ، موسسه کنکوری و ... بدست بیاره و جالبتر اینجاست که بخش زیادی از ارز کشور هم به واسطه همین فراریان مالیاتی از کشور خارج میشه تا در کشورهای ترکیه و دبی و ... تبدیل به املاک بشه که اگر به موقع بخشی از ریال های با آورده را تحت عنوان مالیات ازشون بگیرن ارز کمتری از کشور به صورت یکطرفه و بدون بازگشت خارج میشه و می توان با اون ارز واردات اصولی انجام داد .....ذکر این نکته هم ضروریه که مجلس با صادرات نفت مخالف نیست بلکه با رقم های خیالی صادرات و هزینه کردن درآمد صادرات شدنی نفت برای مخارج جاری دولت مخالفه و طبق قوانین کشور مدعی واریز بخش تعیین شده درآمد نفتی به صنوق ذخیره ارزیه ، صندوقی که در اصل برای هزینه در تولید و ضمانت سرمایه گذاری ایجاد شده تا به تولید و صادرات که ارز آور هست کمک کنه .که متاسفانه دولت فعلی بارها از این صندوق برای هزینه های جاری خودش برداشت کرده و حسابی به این صندوق تا همینجا هم بدهکاره .
  • IR ۰۷:۵۹ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۸
    4 1
    کلیدش خیلی قشنگه!
  • IR ۰۹:۰۰ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۸
    5 1
    طنزنگاره!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
  • محمد IR ۱۰:۱۲ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۸
    4 0
    عاشق مدرک تحصیلی مشتی حسن هستم
  • IR ۱۹:۰۷ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۸
    0 0
    و خیانت ..

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس