زمان انتخابات فدراسیون نجات غریق و غواصی مشخص شد

برخی رسانه های معلوم الحال با انتشار اخبار کذب و خارج از چهارچوب اخلاقی، سعی بر تخریب سایر کاندیداها دارند و نمایش مهندسی انتخابات را در دستور کار قرار داده اند.

به گزارش مشرق، انتخابات فدراسیون نجات غریق ۷ بهمن ماه با حضور اعضای مجمع در آکادمی ملی المپیک برگزار خواهد شد. هر چه به روزهای پایانی نزدیک تر می شویم، بازار رقابت کاندیداها گرم تر می شود اما از نکات قابل توجه، رقابت بین چند رسانه است که روابط خاصی با یکی از کاندیدها دارند که شائبه هایی را ایجاد کرده است.

این رسانه های معلوم الحال با انتشار اخبار کذب و خارج از چهارچوب اخلاقی، سعی بر تخریب سایر کاندیداها دارند و نمایش مهندسی انتخابات را در دستور کار قرار داده اند.

به هر حال به نظر می رسد اینجور حرکات تاثیری بر روند انتخابات ندارد چرا که اعضای مجمع، شخصی را روانه ساختمان واقع در خیابان ورزنده خواهند کرد که صلاحیت نشستن روی صندلی ریاست را داشته باشد و با کارآمدی و در چهارچوب اخلاق و احترام، امور این ورزش را پیش ببرد؛ نه با توسل به روابط شائبه برانگیز و مبهم، صرفا به دذنبال صندلی ها باشند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۱۰:۲۲ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۶
    0 1
    اصلاح طلبا اونقدر بی عرضه و ناتوان هستن که دستاوردشون تخریب دیگرانه. خب کار کنید و دوستدار کشور و مردمتون باشید ( به جای کدخدا) تا انقدر به گدایی اجنبی و چشم داشتن به اشتباه دیگران امید نداشته باشین.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس