کد خبر 1172496
تاریخ انتشار: ۶ بهمن ۱۳۹۹ - ۰۰:۵۰
سرقت مسلحانه از یک طلا فروشی در یزد

فرمانده انتظامی استان یزد با تایید سرقت مسلحانه از یک واحد صنفی طلافروشی در شهر یزد از انجام اقدامات پلیسی برای دستگیری عوامل این سرقت خبرداد.

به گزارش مشرق به نقل از معاونت اجتماعی فرماندهی انتظامی استان یزد، سردار عباسعلی بهدانی فرد یکشنبه شب در این خصوص گفت: در ساعت ۱۹ و ۱۰ دقیقه امشب وقوع سرقت مسلحانه از یک طلافروشی در یکی از خیابان‌های فرعی بلوار ۱۷ شهریور شهر یزد به پلیس اعلام شد.

وی تصریح کرد: پس از اطلاع از وقوع این سرقت ، ماموران پلیس بلافاصله به محل اعزام و بررسی های لازم را در این زمینه انجام دادند که در این رابطه با تشکیل تیم هایی از کارآگاهان مجرب پلیس تحقیقات برای شناسایی و دستگیری سارقان آغاز شد.

بهدانی فرد با بیان اینکه این واحد صنفی در یک محل خلوت و بدون مجوز و تجهیزات ایمنی ضدسرقت مشغول به کار بوده، ادامه داد: بررسی ماموران نشانگر آن است که چند سارق که یکی از آنها مسلح بوده مقادیری طلا را از این مغازه به سرقت برده‌اند.

حدود سه سال قبل نیز ۲ سارق مسلح پس از قتل یک طلافروش جوان در یکی از پارکینگ های شهر یزد با استفاده از کلیدهای مغازه، مقادیری طلا به سرقت بردند که با شناسایی و دستگیری آنان، عامل مرگ این طلا فروش حدود یک سال قبل قصاص شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • دانایی رمز امنیت IR ۰۱:۲۶ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۶
    2 0
    اگر سیستم هوشمند ضد سرقت مسلحانه جلوی ویترین و پیشخون نصب بود، نه تنها نمیتونستن یک تیکه طلا سرقت کنند بلکه حتی نمیتونستن طلافروش را تهدید کنند یا بهش آسیبی بزنند. در واقع هر سرقت مسلحانه ای که اتفاق میفته نتیجه اعتماد بی جای مردم به دوربین، دزدگیر و مه سازه که به اسم ضد سرقت فروخته میشن و طلافروشها هم برای اینکه پول کمتری پرداخت کنند چشماشونو بر روی واقعیت میبندند، در حالیکه انگلیسیها میگن اونقدر پولدار نشدیم که جنس ارزون بخریم
  • جواد IR ۰۱:۴۸ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۶
    1 1
    هووووهی یزدکه اینقدرادم خشن نداشت.. حتمابگیریدتومیدان شهراویزونش کنیدتادرس عبرت بشه بعدشم تمام زندگیش مصادره کنیدکه اگه کسی خاست دزدی کنه بفکرخودش نبوداز ترس خانوادش وزندگی خانوادش مصادره نشه دزدی نکنه.. زندان بلندمدت لازمه براش ویکروزکامل هم توملاعام باپااویزون
  • بینام IR ۰۶:۵۴ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۶
    0 1
    باید ریشه یابی شه اینم میگیرن اعدام میکنن اخرش چی
  • IR ۰۷:۲۷ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۶
    0 1
    مسئولی باید قصاص بشه که عامل این گراتی هست

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس