کد خبر 1172292
تاریخ انتشار: ۵ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۶
شکوری: بازیکنان استقلال عصبی هستند/ با این روند مشکل ایجاد می‌شود

بازیکن پیشین تیم فوتبال استقلال می‌گوید که بازیکنان این تیم حالت عصبی دارند و مدیریت باشگاه هم باید فشار روی سرمربی را کنترل کند.

به گزارش مشرق، هادی شکوری درباره شکست یک بر صفر استقلال مقابل سایپا اظهار داشت: استقلال خوب بازی کرد، اما برنامه هجومی‌اش را باید زودتر و از ابتدای بازی پایه‌ریزی می‌کرد. استقلال همیشه باید هجومی بازی کند، با این حال حس می‌کنم تیم کمی عصبی است و نمی‌دانم تحت فشار چه مسائلی هستند. این عصبی بودن کاملاً در تیم مشهود است و استرسی که به تیم وارد می‌کند بازی استقلال را تحت الشعاع قرار می‌دهد.

وی ادامه داد: اگر این روند در استقلال ادامه داشته باشد، مشکل ایجاد می‌شود. کادرفنی باید هرچه زودتر عیب‌یابی کند و جلوی این مسئله را بگیرد. بازیکنان صبوری ندارند و وقتی در نیمه اول موقعیت ایجاد نکردند، عصبی شدند و کاملاً تحت تأثیر این مسئله قرار گرفتند.

بیشتر بخوانید:

انتقاد پیشکسوت استقلال از نحوه بازی این تیم

بازیکن پیشین استقلال در خصوص اینکه برخی می‌گویند مصاحبه‌های محمود فکری به تیم استرس و عصبانیت را انتقال می‌دهد، گفت: این مسئله هست، اما نمی‌شود همیشه  فکری را زیر سؤال برد. روی او هم فشاری وجود دارد که عصبی‌اش می‌کند و ناخودآگاه این عصبانیت به تیم و بازیکنان منتقل می‌شود. مدیریت باید این داستان را کنترل کند تا این فشار از روی محمود فکری برداشته شود. افرادی که این فشار را به سرمربی تیم وارد می‌کنند، باید شناسایی و کنترل شوند و به جای عصبانیت به فکری احساس امنیت بدهند.

شکوری درباره اینکه استقلال در چه نقاطی احتیاج به تقویت دارد و در نیم فصل کدام پست را باید تقویت کند، گفت: در اینکه استقلال نیاز به تقویت دارد، شکی نیست. هم در خط دفاعی و هم در بحث تهاجمی تیم باید شکل بهتری بگیرد. تیم به یک بازیساز تخصصی نیاز دارد که کار استقلال راه بیفتد و با توجه به حضور در آسیا باید در خط حمله نیز تقویت شود، چون فقط کافی است مهدی قایدی یا شیخ دیاباته یک بازی نباشند و آن وقت کار استقلال گیر می‌کند. در خط هافبک حتی بازیکنانی با خصوصیت علی کریمی، امید ابراهیمی یا حتی مهدی کیانی می‌توانند به خط حمله کمک کنند، چون این بازیکنان با وجود اینکه هافبک دفاعی تخصصی هستند، اما در بازیسازی بسیار خوب عمل می‌کنند.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۳:۵۷ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۵
    1 4
    کل کیسه از بازیکن و هوادار و پیشکسوت عصبی هستن ...اینطور نیست بزرگوار ....
  • IR ۱۴:۲۰ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۵
    1 3
    فکری از همون اکل هم عصبی بود.زمانی که بازی میکرد هم فقط بازیکن میزد
  • IR ۱۷:۲۳ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۵
    5 0
    به نظرم شمالنگی هستی چون طرفدار واسه تیمش حاشیه درست نمیکنه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس