حلقه مفقوده سازندگی کشور و مترو، اراده مسئولین است

رئیس شورای اسلامی شهر تهران گفت: برای ساخت مترو و اتوبوس کارخانه و امکانات داخلی موجود است و حلقه مفقوده هماهنگی بین دستگاه‌ها و اراده مسئولان است.

به گزارش مشرق، محسن هاشمی، در جلسه صبح امروز شورای شهر تهران گفت: روز گذشته به اتفاق نمایندگانی از شورای شهر برخی کلانشهرها، جلسه خوبی با سخنگوی محترم شورای نگهبان در رابطه با اشکال این شورا به مصوبه مجلس در مورد قانون عوارض ارزش افزوده و کاهش اختیارات شورای شهر در تعیین عوارض داشتیم که پس از مذاکرات کارشناسی صورت گرفته، مقرر شد، کارگروهی حقوقی بین شوراها و مرکز تحقیقات شورای نگهبان جهت بررسی دقیق‌تر موضوع تشکیل شود که امیدواریم منجر به تقویت جایگاه قانونی شوراهای شهر به عنوان مردم نهاد ترین رکن قانونی در نظام جمهوری اسلامی، شود.

بیشتر بخوانید:

لایحه بودجه ۱۴۰۰ شهرداری به شورا می‌رود

وی افزود: امروز پنجم بهمن ماه، سالروز ایراد خطبه تاریخی مترو در نماز جمعه تهران در سال ۱۳۶۳ است.

رئیس شورای شهر تهران گفت: آخرین مصوبه ستاد کرونا درباره اتوبوس پیگیری نشده و دو ماه از آن می‌گذرد اما هنوز به نتیجه نرسیده است و به آقای حناچی تذکر می‌دهم که برای این مصوبه که تبلیغات زیادی هم شد، اقدام کند.

هاشمی عنوان کرد: امروز نیز پس از خروج ترامپ از کاخ سفید و شکست سناریوی فشار حداکثری بر ایران، ما در مسیر پیروزی و لغو تحریم‌ها هستیم، نباید سازندگی و کار را متوقف و موکول به پایان تحریم‌ها کرد.

هاشمی ابراز داشت: برای ساخت مترو و اتوبوس کارخانه و امکانات داخلی موجود است و حلقه مفقوده هماهنگی بین دستگاه‌ها و اراده مسئولان ارشد اجرایی برای برطرف کردن موانع است که امیدواریم بزودی و در ماه‌های پایانی دولت اتفاق بیفتد.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس