میلیچ: اینکه به خاطر عدم آمادگی از ترکیب دور ماندم خنده‌دار است

محمد نادری در دیدار با سایپا نشان داد در نبود هرویه میلیچ حتی ۵۰ درصد از توانایی های این بازیکن در جناح چپ تیم استقلال را ندارد.

سرویس ورزش مشرق – هرویه میلیچ بازیکن کروات استقلال که چندی پیش پس از نیمکت نشینی در دربی تهران را به مقصد کشورش ترک کرده همچنان در قهر با تیم و باشگاه استقلال بسر می برد. او که استقلال یکی از بردهای این فصل خود روبروی ماشین سازی تبریز را با ضربه کاشته دقیقش مدیون اوست در هفته های پیش از دربی نیمکت نشین شده و در حالی که نتوانسته بود طلبش را از باشگاه دریافت کند با دلخوری از این تیم به طور موقتی جدا شد.

در پایان دیدار استقلال و سایپا وقتی از محمود فکری درباره هرویه میلیچ سئوال شد که او چه زمانی به استقلال برمی گردد یا اصلا برمی گردد یا نه پاسخ داد که در این باره چیزی نمی داند. این در حالی است که استقلال در فصل نقل و انتقالات تابستانی با تکیه بر حضور میلیچ و اضافه شدن محمد نادری در دفاع چپ، میلاد زکی پور را هم از دست داد. از طرفی محمد نادری در دیدار با سایپا و البته دربی مشخص کرد با نادری که فصل قبل به پرسپولیس رفت فاصله زیادی دارد و حتی ۴۰ درصد از توانایی هایی که داشت را ارائه نمی کند.

این در شرایطی است که هرویه میلیچ در دربی نیمه نهایی جام حذفی هر دو پاس گل بازی را برای مهدی قایدی و محمد دانشگر ارسال کرد و در همه مسابقات این تیم چه در لیگ برتر نوزدهم و لیگ قهرمانان آسیا در فصل ۲۰۲۰ و البته رقابتهای ابتدای فصل جاری جزو مؤثرترین بازیکنان استقلال در جناح چپ این تیم بود.

به نظر می رسد کادر فنی تیم استقلال هم به این موضوع باور دارد که این مهره می تواند بخش مهمی از بار جناح چپ استقلال را به دوش بکشد که روز گذشته مدیر تیم استقلال هم ابراز امیدواری کرد تا بتوانند او را برگردانند. جایی که مظلومی درباره آخرین وضعیت میلیچ با باشگاه استقلال گفت: میلیچ در اختیار باشگاه است و باید در باشگاه درباره وی تصمیم‌گیری شود. فعلا حرف خاصی نداریم. او بی خبر از ایران رفته و اکنون مدیران استقلال باید درباره اش تصمیم بگیرند. نمی دانیم بین او و باشگاه استقلال چه شرایطی وجود دارد. دخالتی نمی‌کنیم اما امیدوارم شرایط به شکلی باشد که از وجودش در آینده استفاده کنیم.

غیبت سید احمد موسوی در راست و نبود میلیچ در چپ باعث شده این تیم در هر دو جناح به شدت ضعیف عمل کند و هر دو جناح استقلال این روزها لنگ بزند. گرچه همچنان صحبت از این است که محمود فکری اعتقادی به این بازیکن نداشته و به دلیل ندانستن زبان انگلیسی هنوز نتوانسته با میلیچ ارتباط درستی برقرار کند!

البته این سفر ناگهانی و بدون هماهنگی میلیچ و پرداخت نشدن به موقع طلب این مدافع و بی اطلاعی کادرفنی استقلال از زمان بازگشت او قطعا از ضعف مدیریت این باشگاه نشأت می گیرد و باید این سوال را از مدیران استقلال پرسید که که آیا پاسخگوی این رفتارها خواهند بود؟ رفتاری که موجب ضعیف شدن تیم و ناهماهنگی تاکتیکی و از همه مهمتر به هم خوردن نظم و انضباط خواهد شد!

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 16
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 3
  • NL ۰۸:۰۴ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۵
    7 9
    با نادری که فصل قبل به پرسپولیس رفت فاصله زیادی دارد و حتی ۴۰ درصد از توانایی هایی که داشت را ارائه نمی کند...شما فوتبالی باشی باید متوجه بشی که بازیکنانی که در پرسپولیس و استقلال خیلی خوب بازی می کنن یعنی واقعی پرسپولیسی یا استقلالی هستن...چون دارن بیش از ظرفیت واقعی خودشون بازی می کنن!
  • رضا IR ۰۸:۲۳ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۵
    25 20
    متاسفانه فراری دادن میلیچ هم دستور از بالا بود
    • IR ۰۸:۵۲ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۵
      20 9
      حتما از بالا به سرمربی تون دستور دادند در اختیارش بذاره بخاطر اعتراضش تو فضای مجازی! چقدر توهم توطئه ! از الان شروع شد بهانه ها و حرف های صدمن یه قاز .
    • IR ۱۱:۵۷ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۵
      5 7
      بله دستور از بالا بود برای رضایت نامه نادری ۶ میلیارد هزینه کنید و به خود بازیکن ۱۲ میلیارد بدید
  • IR ۰۸:۳۳ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۵
    26 10
    مشکل این تیم دفاع چپ و راست نیست. این یکی از پر مهره ترین استقلال های تاریخ هست. مشکل نداشتن شخصت جنگندگی و روحیه پیروز شدن هست. پرسپولیس رو ببینید 40 روز نبردن اما پشت تیم رو کسی خالی نکرد. همه دارن حمایت می کنن. روزی که دربی حذفی و باختن وقتی یحیی یه مقدار از داوری انتقاد کرد تمام هوادارها یک صدا ازش خواستن دنبال بهانه نباشه و تیم رو بسازه. اونم تیم رو تا فینال آسیا برد. اما ما چه کار می کنیم؟ تا میبازیم داور کشیم ،وزیر و پرسپولیسی و .... بهانه می کنیم و به جای اینکه از مربی بخوایم تیم رو بسازه فقط سر و صدای بیجا راه میندازیم. امیدوارم این تیم به جای اینکه توسط افشار.ل ها اداره بشه توسط استقلالی های واقعی اداره بشه
    • رضا IR ۰۸:۵۳ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۵
      15 23
      قیاس مع الفارق نفرمایید. پرسپولیس از بالا حمایت می شود. همان بالایی که میلیچ و افراد مشابه او را فراری می دهد.
    • IR ۰۹:۴۵ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۵
      23 4
      مع الفارغ عزیز ببخشید برای پرسپولیس بشار رسن ترابی علیپور خلیل زاده و نادری رو مگه فراری ندادن؟ بهترن مثلث ایران قائدی دیاباته و مطهری رو داریم. با احترام به شما به هیچ وجه مع الفارغ نیست. ما فقط درگیر خودمون و اون نیمکت بزرگ هستیم.
  • Mostafarabani IR ۰۹:۰۸ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۵
    5 0
    علتش فقط دست کم گرفتن حریف بود . وقتی به این جور تیمها استقلال میخوره فشار روی دروازه حریف کم میکنن مثل بازی با ذوب آهن . همیشه بازیهای بعد لرد استقلال این رفتار پیش میاد باید بازيهاش روانشناسی بشه
  • IR ۱۰:۰۹ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۵
    16 4
    خوب میخواست دوپینگ نکنه !!
  • جواد استقلالی IR ۱۱:۵۳ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۵
    4 7
    وقتی همه طرفدار پرسپولیسن چطو موفقیت استقلال رو میخاد مجریان صدا وسیما بخداقسم همه قرمزند نمیگندپرسپولسیم ولی یا طرفدار لیور پوله یا رم یا میلان یا منچستر یا آرسنال بخدا زمین و زمان دشمن استقلاله دشمن نام تاج و پیراهن آبیه بهانه نیست به زهرا قسم راست میگم تو وزارتها و مجلس سوال کنید همه قرمزند اینها چطور میخان استقلال قهرمان بشه؟
    • IR ۱۸:۰۵ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۵
      0 0
      چرا قسم حضرت زهرا میخوری؟ فکر کردی قسم بخوری دیگه حرفتو باور میکنن مثلا کنعانی و ازش قبول کردن؟ برو توبه کن
  • IR ۱۱:۵۴ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۵
    6 3
    امیدوارم این مطلب را فکری بخواند! اقای مربی شما مربی تیم بزرگی هستید لطفا در مصاحبه های تلوزیونی کمی مراعات ادب را رعایت فرموده و دستانتان را از جیب شلوارتان در بیاورید !!!
  • مجید ارتش سرخ IR ۱۳:۲۳ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۵
    5 2
    حالا حالاها باید ببازید تازه شروع شده ، بابا خجالت بکشید هروقت میبازید هی گردن این و اون میندازید عمرا خاک پای پرسپولیس نمیشید
  • IR ۱۳:۵۲ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۵
    3 3
    بشار که رفت،گفتن چرا میلیچ نره؟
    • حسن جلالی فر IR ۲۲:۲۸ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۵
      1 0
      خاک پای گوزپولیس؟!!! مگه شما خاکم دارید؟ خیلی همت کنید پشمکی بیش نیست، ارتش... ببخشید جوخه سرخ
  • دختر آبی IR ۰۹:۱۳ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۶
    2 1
    چشم پیشرفت استقلالو بعضیا ندارن که ببین

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس