به گزارش مشرق، محمد ایمانی، فعال رسانه‌ای در کانال تلگرامی خود نوشت: دست بلند کردن به روی مامور قانون، خیلی زشت است و زشت تر خواهد بود، اگر کسی در کسوت قانونگذاری مرتکب این رفتار مجرمانه شود. در توبیخ چنین کسی نباید مجامله کرد.

این یک حکم کلی عقلی است، اما لازمه قضاوت مصداقی، مشروط به این است که یقین حاصل شود چنین اتفاقی رخ داده است.

قضاوت عجولانه و بدون سند، همان قدر ناپسند است، که حمایت نکردن از مامور قانون (پلیس) و عدم مجازات فرد خاطی. هوچیگری سیاسی به هوای انتقام گرفتن از مجلس 290 نفره همان قدر، محکوم است که حاشیه امنیت تراشیدن برای یک نماینده، در صورت ارتکاب جرم.

ما البته به یاد داریم که از مجلس ششم تا مجلس دهم، چگونه برخی مدعیان بی صداقت اصلاح طلبی، کوشیدند برای برخی نمایندگان هم قبیله ای، با وجود اثبات جرم، حاشیه امنیت بسازند و از مواخذه فراری دهند.

همین طور یادمان نرفته و اسناد و تصاویرش به وفور در فضای مجازی هست که اوباش با تحریک سران فتنه سبز، چگونه سربازان و ماموران بی گناه پلیس را مورد ضرب و شتم قرار دادند، برهنه کردند و حتی آتش زدند. سیاسی کاری با استاندارد های دوگانه، محکوم است و چه بسا، زشت تر.


*بازنشر مطالب شبکه‌های اجتماعی به منزله تأیید محتوای آن نیست و صرفا جهت آگاهی مخاطبان از فضای این شبکه‌ها منتشر می‌شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 3
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۰۲:۰۴ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۵
    0 0
    احسنت ؛ واقعا دمت گرم ، گل گفتی ؛ اینطور که بوش میاد تخریب جناح انقلابی از همین الان که ۴ ماه مونده به انتخابات کلید خورده

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس