کد خبر 1171743
تاریخ انتشار: ۴ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۴
بورس نمایه

معاملات امروز سهامداران را بورس و شروع روند صعودی امیدوار کرد و شاخص کل به کانال یک میلیون و ۲۰۰ هزار واحد بازگشت، اما روند صعودی بورس پایدار است؟

به گزارش سرویس بورس مشرق، بورس در محدوده یک میلیون و ۱۵۰ هزار واحد حمایت و روند شاخص کل صعودی شد اما برخی از کارشناسان عقیده دارند روند صعودی بازار سهام تا یک میلیون و ۴۵۰ هزار واحد ادامه دارد. اما برخی از کارشناسان عقیده دارند بورس در محدوده یک میلیون و ۲۰۰ هزر واحد متعادل خواهد شد.

بیشتر بخوانید:

بورس این هفته به کدام سمت می‌رود؟

علی خسروشاهی، کارشناس بازار سرمایه گفت: شاخص کل بازار سهام حدود یک میلیون و ۲۰۰ هزار واحد تثبیت می‌شود و کف‌سازی می‌کند، حتی می‌تواند تا عدد ۱/۳ میلیون واحدی صعود کند اما روند بورس به قیمت دلار بستگی دارد.

همچنین این کارشناس عقیده دارد همانطور که شاخص کل بازار سهام از ۱/۴ میلیون واحد ریزش کرد بعید نیست قیمت دلار نیز به صورت مقطعی از ۲۰ هزار تومانی پایین‌تر برود.

 مقایسه شاخص کل با فولاد

سیر حرکت و روند نماد فولاد با شاخص کل بازار سهام بسیار شباهت دارد و در ادامه به تحلیل روند شاخص کل با توجه به نماد فولاد می‌پردازیم.

ایمان رئیسی، کارشناس بازار سرمایه با اشاره به نماد فولاد گفت: با توجه به اینکه سیر حرکت نماد فولاد و شاخص کل بسیار مشابه یکدیگر است اگر نماد فولاد از مقاومت خود عبور کند احتمالا شاخص کل نیز روندی صعودی خواهد داشت. نماد فولاد حدود ۱۲۰۰ تومان یک مقاومت مهم دارد که اگر از این مقاومت عبور کنیم احتمال می‌رود بورس روند رو به بالا خواهد داشت اما اگر از این مقاومت عبور نکنیم یعنی بازار سهام هنوز به اصلاح تمایل دارد.

این کارشناس در ادامه گفت: هنوز از روند نزولی خارج نشدیم اما با توجه به سیاسی شدن وضعیت بازار سهام به نظر می‌رسد روند بورس مثبت خواهد بود، اما از طرفی دلار ۱۵ هزار تومانی ب هصورت مقطعی نیز بعید نیست که در آن صورت روند بورس نزولی خواهد بود.

منبع:تجارت‌نیوز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • IR ۱۱:۴۳ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۴
    0 0
    این رشد نیست دستکاری قیمت ها از طریق ایجاد صف های فروش و خرید هماهنگ توسط از ما بهتران است انها با هماهنگی کامل بصورت مداوم با تشکیل سف های خرید و فروش اقدام به خالی کردن جیب خلق الله می کنند.
  • IR ۱۱:۴۴ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۴
    0 0
    اینا همش چرت وپرته ... بورس دستوری هست با نظر اقایون بالاو پایین میشه هیچ تحلیلی هم نداره پس لطفا این مثلا کارشناسای ما الکی نظر ندن لطفا
  • NL ۱۱:۴۴ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۴
    1 0
    تا جایی که ضررهای مردم جبران بشه
  • IR ۲۰:۳۶ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۴
    0 0
    تا جایی که جیب منقلیا جا داشته باشه.......
  • حکمت IR ۰۰:۵۸ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۵
    0 0
    بهتر است دامنه بورس به جای مثبت ۵ مثبت ۳ وبجای منفی ۵ منفی ۲ درنظر گرفته شود تا سرمایه بیشتر باریسک کمتر وارد بازار سرمایه گردد دراین صورت بازاری خواهیم داشت متعادل وبدون توقع وپایدار

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس