کد خبر 1171399
تاریخ انتشار: ۳ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۶:۲۷
خداحافظی کمک داور ایرانی رسمی نیست

عضو دپارتمان داوری توضیحاتی را در مورد انتشار یک خبر در فضای مجازی ارائه کرد.

به گزارش مشرق، خبر خداحافظی رحیم شاهین کمک داور لیگ برتری که توسط خودش در فضای مجازی منتشر شد، واکنش‌های زیادی را درپی داشت، به طوریکه برخی این تصمیم را  ناشی از تصمیم این کمک داور در هفته دوازدهم که گل ذوب‌آهن مقابل تیم نفت مسجد سلیمان را مردود اعلام کرد، می‌دانند.

دانیال مرادی عضو دپارتمان داوری در این خصوص گفت: ما هم در فضای مجازی از این موضوع مطلع شدیم. خود رحیم شاهین صحبتی را با ما نداشته و حرفی هم در این مورد مطرح نشده است. هر داوری مختار است که برای آینده کاری خودش تصمیم بگیرد اما باید برای خداحافظی به کمیته داوران درخواست رسمی بدهد تا این درخواست بررسی شود. این درخواست هنوز مطرح نشده است. اگر چنین درخواستی مطرح شود در کمیته بررسی خواهد شد.

مرادی در خصوص اینکه آیا این تصمیم شاهین به مردود شدن گل ذوب‌آهن مقابل نفت مسجد سلیمان و هجمه‌های ایجاد شده مربوط است، اظهار داشت: نمی‌دانم به آن ربط دارد یا خیر و این مساله را باید از رحیم شاهین پرسید. هرچند که حتی یکی از بزرگترین داوران جهان هم به خاطر اشتباه داوری خانوده‌اش تهدید به مرگ و مجبور به کناره‌گیری شد اما با اینحال در کل خیلی از داوران  و کمک داوران اشتباه می‌کنند، نباید اشتباه داوری سبب خداحافظی شود.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • آیت IR ۱۷:۴۹ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۳
    1 0
    داورااشتباه سهوی می کنند ولی اشتباه عمدی نبایدبکنند،اگرعذاب وجدان بگیرن خداحافظی ازدنیای داوری بهترین گزینه است.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس