برنامه زاویه شبکه چهار

پیرو بخشی‌از سخنان غیر حرفه‌ای حجت الاسلام جهان بزرگی در برنامه زاویه شبکه چهار، روابط عمومی شبکه چهار سیما رسما بیانیه‌ای را منتشر کرد.

به گزارش مشرق، پیرو بخشی‌از سخنان حجت الاسلام جهان بزرگی در برنامه زاویه شبکه چهار در چهار شنبه شب گذشته روابط عمومی شبکه چهار سیما رسما بیانیه صادر کرد:

«گفتگو» میراث بزرگان اندیشه و تنها ابزار اصلاح و پیش‌برد جامعه است و بر همگان ، خصوصا اصحاب قلم و اندیشه، واجب است تا از گفتگو و آداب آن مراقبت کنند. اتفاق ناخوشایندی که به وسیله مهمان برنامه زاویه و بر خلاف رویه این برنامه رخ داد مخالف صریح فرمایشات رهبری مبنی بر حفظ حرمت مسئولین نظام بود و با سیاستهای کلی شبکه چهار، مبنی بر توسعهٔ ادب و آداب گفتگو، در تضاد کامل قرار داشت. به همین منظور شبکه چهار وظیفه خود می‌داند که از سخنان نادرست مهمان برنامه تبری جوید و صراحتاً آن را مخالف اهداف رسانه ملی و شبکه چهار در توسعه گفتگوی مومنانه ،منصفانه و مودبانه می‌داند.

امیدواریم دیگر شاهد چنین رفتارهایی از سوی مهمانان برنامه‌های زنده نباشیم تا خدای ناکرده عرصه گفتگو تنگ‌تر نشود و شکافهای فکری و اجتماعی بیش از این نگرد.

در این میانه نکته مهم آنکه همان طور که بارها اعلام شده مسئولیت اظهار نظر مهمانان و کارشناسان برنامه زنده بر عهده خود آنهاست همان چیزی که مجری برنامه به درستی صراحتا درپایان برنامه بر آن تاکید کرد و مدیران و برنامه سازان پیش از برنامه همواره کارشناسان را به اتقان در سخنان ،رعایت انصاف، اخلاق ، نقد سازنده و دلسوزانه توصیه کرده و می کنند. این صحبت ها نه تنها مورد تایید رسانه ملی نیست، بلکه آن را مغایر فضای نقد منصفانه و اخلاقی می داند.

قطعا سخنان حجت الاسلام جهان بزرگی خلاف مصالح کشور و منویات رهبر انقلاب ( مدظله العالی ) است و می‌بایست آن را جبران کنند تا ابزاری در دست دشمنان قسم خورده این نظام مقدس نشود.

ویدئوی زیر این سخنان را نشان میدهد. ببینید:

دانلود

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 14
  • در انتظار بررسی: 4
  • غیر قابل انتشار: 22
  • IR ۰۰:۱۷ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۳
    64 6
    روحانی هم باید برای ادبیات منقلیش عذرخواهی کنه
    • IR ۱۴:۳۳ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۳
      15 2
      بایست محاکمه میشد.
  • IR ۰۰:۲۱ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۳
    58 6
    دم جهان بزرگی گرم، جواب های هوی است، یادتون رفته این شیخ بنفش اون موقعی که مست برجام بود به خود حضرت آقا از جنس همین واژگان منقل تیکه انداخت؟ اونموقع هیچ مقام در خوری هم جوابش رو نداد چون به منفعتشون نبود، به قول یه بنده خدایی این شیخ بنفش حق داره صد تا صدتا فحش تیکه بار مخالفاش کنه و اخلاق زیر پا گذاشته نمیشه ولی مخالفاش باید حتما با آیه قرآن و حدیث اونم به صورت غیر مستقیم صحبت کنن تا اخلاق رعایت شده باشه تف ...
  • جعفر IR ۰۰:۲۳ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۳
    45 3
    احسنت حرف دلسوزان انقلاب وحرف شهداروزدی مرگ بروطن فروشان
  • IR ۰۰:۵۸ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۳
    46 6
    خیلی عالی گفت.حرف دل مردم رو زد
  • اسی IR ۰۲:۲۸ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۳
    3 26
    تیشه برداشتن تا ریشه انقلاب رو بزنن کجای کارید به خیال خودتون فقط به روحانی توهین کرد چرا مثل کبک سرتون رو زیر برف کردید حرمت که شکسته شد دیگه عادی انگاری میشه فردا روزی به همه ستونهای انقلاب حمله میکنن از این هتاکان حمایت نکنید والله عاقبت خوبی نداره
  • IR ۰۳:۰۶ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۳
    3 17
    این آقا بسیار بی ادبانه صحبت کرد حیف از اون لباس روحانیت که تن امثال ایشونه. بنظر برای بعضی امر مشتبه شده کهانقلابی. بودن. یعنی دادن فحش و زدن تهمت وافترا.
  • IR ۰۳:۱۲ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۳
    0 0
    بر عکس برنامه بسیار خوب زاویه . در این هفته را ندیدم . یعنی آفرین به دکتر ازغدی با تهیه این برنامه مفید و روشنگر . که خب ایشان نیز با درایت خودشان در پایان مستمسک را گرفتند تا آسیبی به این برنامه مفید و موقر در آینده وارد نشود .
  • جرکیس IR ۰۴:۴۳ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۳
    20 2
    از دهان جهان بزرگی حرفهایی به بزرگی جهان بیرون آمد. مامنتظربقیه اش هستیم هیچ جا نمیریم همینجاهستیم
  • IR ۰۷:۳۱ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۳
    10 1
    ترسوها.. مثلا اسمش زاویه است اما نمی خواهد زاویه داشته باشد!
  • IR ۰۷:۵۷ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۳
    22 2
    چرا نظر مردم رو نمی خوایین؟ فکر کردین مردم در مورد این شیوخ بنفش و سبز هر رنگ دیگه ای در اینده ( اگر وجود داشته باشن) چطور حرف می زنن؟
  • IR ۱۵:۱۲ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۳
    7 0
    با این که صحبتهای آقای جهان بزرگی نادرست و بابجا بود و خدمتی بود به خود رئیس جمهور آنهایی که الان برای توهین ایشان یقه پاره می کنند چرا بقیهجاها حساسنیستند
  • IR ۱۶:۰۰ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۳
    0 1
    نوش دارو بعد از مرگ سهراب؛ چه فایده؛ باید بلافاصله که شروع کرد به مزخرف گفتن؛ مانند بسیاری از برنامه های دیگر که تحمل شنیدن انتقاد را ندارند مجری میگفت وقت برنامه تمام شده وبرنامه را قطع میکردند
  • IR ۱۶:۴۹ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۳
    0 0
    این فیلمی که گذاشتید فقط حرف مجری بود!!!! خب جهان بزرگی چی گفته بوده!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس