کد خبر 1171144
تاریخ انتشار: ۳ بهمن ۱۳۹۹ - ۰۷:۳۶
سلامت روان نمایه تیپ شخصیتی نمایه تست شخصیت شناسی نمایه

هر فرد با هر تیپ شخصیتی رازهای مخصوص به خود را دارد که گاهی اوقات دانستن آن‌ها باعث می‌شود این افراد را بیشتر بشناسیم.

به گزارش مشرق، تیپ شخصیتی INFJ کمیاب‌ترین تیپ شخصیتی در تقسیم بندی شخصیتی مایرز - بریگز در جهان است که جمعیت آن‌ها بین یک تا ۳ درصد جمعیت دنیا است.

کلمه INFJ مخفف کلمات درونگرایی، شهود، احساسات و قضاوت است که ویژگی‌های اصلی این گونه افراد را توصیف می‌کند.

بیشتر بخوانید:

آزمایشی که افسردگی و اسکیزوفرنی را پیش‌بینی می‌کند

INFJ‌ها هم درونگرا و هم مردم مدار، عاطفی و منطقی، متفکر و در عین حال گاهی خودجوش هستند که می‌توانند گاهی احساس تناقض کنند و آن‌ها به راحتی چهره پشت نقاب هر فردی را می‌بینند و آن‌ها را به خوبی می‌شناسند.

امّا نکته جالب این است که گاهی اوقات در شناختن خودشان با مشکل مواجه می‌شوند؛ به طوری که واکنش‌ها و رفتارهای آن‌ها حتی گاهی شهودشان را دچار اشتباه می‌کند.

تیپ شخصیتی INFJ دارای لایه‌های زیادی است و قطعا رازهای بسیاری را در خود جای داده است که INFJ‌ها این لایه‌های شخصی و رازآلود خود را به مرور زمان نشان می‌دهند. امّا در ادامه، به ۱۰ مورد از رازهای کمیاب‌ترین افراد جهان پرداخته ایم.

رازهای تیپ شخصیتی INFJ

طول موج متفاوت

افراد دارای تیپ شخصیتی INFJ ممکن است به طور دائم یک فرد خارجی محسوب شوند که آنتونیا داج و جوئل مارک، مسئولان موسسه Personality Hacker می‌گویند این موضوع به این دلیل است که اغلب افراد روی طول INFJ‌ها نیستند و عملکرد غالب این گونه افراد درونگرایی و شهود آن هاست چرا که عملکرد غالب یک تیپ شخصیتی روش اصلی او در پردازش اطلاعات و همچنین تعامل او با جهان است.

شهود درونگراها به صورت ناخودآگاه آن‌ها را متوجه الگوها می‌کند و INFJ‌ها معمولا الگوهای طبیعت انسان‌ها را درک می‌کنند، چون عملکرد ثانویه آن‌ها احساسی برونگرایانه است که آن‌ها را به سمت افراد دیگر متمایل می‌کند. اگرچه لزوما یک قدرت جادویی یا توانایی روانی نیست, امّا استفاده از شهود آن‌ها می‌تواند چنین احساسی داشته باشد. زیرا ناخودآگاه کار می‌کند و گاهی اوقات, INFJ‌ها دچار اضطراب‌ها و دلشوره‌هایی می‌شوند که نمی‌توانند توضیح دهند و یک قرد INFJ ممکن است چیزی را بداند بدون این که بتواند دلیل یا چگونگی دانستن آن را توضیح دهد.

توضیح حس ششم برای دیگران دشوار است. بنابراین, INFJ‌ها اغلب از تلاش دست می‌کشند و این ممکن است باعث انزوا و سوء تفاهم آن‌ها شود.

درک بالا از دیگران

دارای تیپ شخصیتی INFJ بودن این است که شخص بتواند افراد و حالات احساسی و انگیزه‌های آن‌ها را در عرض چند ثانیه درک کند. اما به نظر نمی‌رسد که دیگران به راحتی INFJ‌ها را درک کنند. افراد دارای تیپ شخصیتی INFJ اغلب آرزو می‌کنند کسی آن‌ها را درک کند و همچنین خودشان دیگران را درک کنند.

افراد INFJ نسبت به دیگران درک بالایی دارند، اما جزئیاتی مانند تاریخ تولد همکار یا نحوه قهوه خوردن او را به یاد نمی‌آورند. در حقیقت، به عنوان کسانی که درباره مسائل زیادی تفکر می‌کنند، این جزئیات ریز حتی ممکن است از چشم دقیق‌ترین افراد INFJ هم دور بماند. افراد دارای تیپ شخصیتی INFJ از شهودشان برای نفوذ به زیر سطح استفاده می‌کنند. آن‌ها اغلب می‌دانند چه کسی حتی به خود دروغ می‌گوید. INFJ‌ها آگاهانه از چگونگی شناخت آن‌ها در مورد افراد دیگر آگاهی ندارند و ممکن است هرگز نشان ندهند که دانش آن‌ها تا چه حد عمیق است.

جذب احساسات دیگران

جذب عواطف دیگران برای یک فرد INFJ غیر معمول نیست. آن‌ها فقط احساسات دیگران را حس نمی‌کنند.گاهی اوقات آن‌ها را با گوشت و پوست خود لمس می‌کنند.

به گفته داج، هیچ تیپ شخصیتی دیگری کاملاً شبیه INFJ نیست. برخی از INFJ‌ها حتی گزارش می‌دهند که احساسات غریبه‌ها را جذب می‌کنند. یک INFJ ممکن است ناگهان احساس بدخلقی کند، فقط به اطراف اتاق نگاه می‌کند و می‌فهمد فردی بدخلق شده است. هرچه فرد از نظر احساسی به یک INFJ نزدیک‌تر باشد، مانند یک همسر یا یک دوست صمیمی، بیشتر احتمال دارد که آن فرد INFJ وضعیت روانی آن شخص را درک کند.

۱۰ راز تیپ شخصیتی INFJ, کمیاب‌ترین تیپ شخصیتی جهان

درکِ نه تنها احساسات خود، بلکه احساسات دیگران نیز می‌تواند طاقت‌فرسا باشد، اما فرد INFJ می‌توانند از توانایی خود برای بهبود و آسایش دیگران استفاده کنند. داج اظهار کرده است که INFJ‌ها توانایی درگیر شدن در رنج دیگران را دارند و به آن‌ها آرامش خاطر می‌دهند.

توانایی پیش‌بینی شگفت‌انگیز

در بعضی مواقع، INFJ‌ها مانند جادوگران، آنچه که پیش‌بینی می‌کنند، درست است، اما آن‌ها لزوماً یک گوی کریستالی برای این کار ندارند و بلکه شهود درونگرا به آن‌ها کمک می‌کند تا تصویر کلان را ببینند، الگوها را متوجه شوند و براساس الگوهایی که مشاهده کرده‌اند، آینده را پیش‌بینی کنند. آن‌ها می‌بینند چه چیزی می‌تواند رخ دهد. نه لزوماً با اطمینان کامل. با این وجود، INFJ‌های بالغ توانایی پیش‌بینی خود را به خوبی اصلاح کرده‌اند.

هم احساسی و هم منطقی

افراد این نوع شخصیت، اگرچه حساس و احساساتی هستند، اما اغلب به عنوان تیپ شخصیتی INTJ هم اشتباه گرفته می‌شوند.

با توجه به عملکرد سوم این افراد، تفکر درونگرا (Ti)، به طور متناقضی می‌توانند کاملاً تحلیلی و علمی باشند. آن‌ها ممکن است از مشاغل فنی، علمی و پژوهشی لذت ببرند. از آنجا که احساس برونگرا عملکرد دوم آن‌هاست و تفکر درونگرا سومین عملکرد آن‌هاست، این دو عملکرد در INFJ نسبتاً متعادل هستند.

در واقع، INFJ‌ها از نظر ظاهری به اندازه ENFJ یا ESFJ که عملکرد احساس آن‌ها غالب است، احساساتی به نظر نمی‌رسند. گفته شده است که INFJ می‌تواند برای متفکران بیش از حد احساسی باشد، اما برای متولیان امر بسیار منطقی باشد. با این حال، این عقل مشترک مفید است و باعث می‌شود INFJ‌ها متعادل و کاملاً مناسب باشند.

سازندگان روابط صمیمی عاطفی عمیق

افرادی که تیپ شخصیتی INFJ دارند، ممکن است در حضور غریبه‌ها یا آشنایان مأخوذ به حیا و خجالتی به نظر برسند. در واقع، INFJ‌ها بسیار اهل رابطه برقرار کردن هستند و ممکن است مدتی طول بکشد تا این چهره INFJ ظاهر شود.

از آنجا که آن‌ها درد و شادی دیگران را احساس می‌کنند، بنابراین، واقعاً می‌توانند خودشان را جای کسی بگذارند. توانایی آن‌ها در همدلی پیوندهای محکم صمیمیت ایجاد می‌کند که شاید این هم یکی از بزرگترین نقاط قوت این تیپ شخصیتی باشد.

درون گرایان واقعی

افراد INFJ را گاهی اوقات درون گرایان برونگرا یا حتی جاه‌طلب می‌نامند. آن‌ها این لقب را به این دلیل به دست می‌آورند که وقتی در حضور شخصی که با او احساس راحتی می‌کنند، می‌توانند پرشور، مشتاق و پرحرف باشند. به همین ترتیب، وقتی آن‌ها برای هدفی که به آن اعتقاد دارند، مبارزه می‌کنند - مانند درخواست از مردم برای امضای نامه‌ای برای پایان دادن به حیوان آزاری - ممکن است به عنوان برونگرایان ظاهر شوند.

با این حال، INFJ‌ها درونگراهای واقعی هستند که یک حلقه کوچک از دوستان را به یک شبکه بزرگ از آشنایان غیر رسمی ترجیح می‌دهند و درونگراها طبق تعریف برای شارژ مجدد باتری خود به زمان خرابی زیادی نیاز دارند.

حساس نسبت به درگیری

افراد INFJ به دلیل احساس برونگرایی نیاز شدیدی به هماهنگی در روابط خود دارند. آن‌ها همیشه در تلاشند تا با دیگران رابطه برقرار کنند - و برای افرادی که در عوض همین کار را می‌کنند ارزش قائل هستند. وقتی یک درگیری به ویژه در روابط نزدیک ایجاد می‌شود، INFJ حساس و احساسی ممکن است به شدت پریشان شود.

آن‌ها ممکن است در خواب یا تمرکز مشکل داشته باشند، حتی ممکن است استرس درگیری را از طریق سردرد، درد عضلانی، ناراحتی معده و ... در بدن خود احساس کنند.

۱۰ راز تیپ شخصیتی INFJ, کمیاب‌ترین تیپ شخصیتی جهان

این بدان معنا نیست که INFJ‌ها باید به طور کلی از درگیری جلوگیری کنند (گرچه متأسفانه، بسیاری از آن‌ها تمایل برای انجام این کار را دارند). INFJ‌ها می‌توانند یاد بگیرند که  مرزهای سالم تعیین کنند و برای نیازهای خود ایستادگی کنند و شاید بهتر از بسیاری از تیپ‌های شخصیتی دیگر می‌توانند این کار را به روش دیپلماتیک و با استفاده از گرما و درکی که به طور طبیعی از احساس برونگرایانه آن‌ها ناشی می‌شود، انجام دهند.

عشق یک طرفه

بسیاری از INFJ‌ها شنونده‌های خوبی هستند، زیرا واقعاً به دیگران اهمیت می‌دهند و به عنوان درونگرایان، به ندرت احساس می‌کنند که باید کانون توجهات باشند. به همین ترتیب، آن‌ها از کمک به دیگران در درک احساسات و رشد خود لذت می‌برند. به همین دلیل به آن‌ها لقب شخصیت مشاور داده‌اند. اگرچه این توانایی‌ها به INFJ اجازه می‌دهد تا سطح صمیمیت عاطفی خود را مانند چند نوع دیگر در روابط خود ایجاد کند، اما این بدان معناست که INFJ‌ها تمایل به گرفتار شدن در روابط یک طرفه را دارند.

روابط یک طرفه زمانی اتفاق می‌افتد که دیگران بیش از آنچه که می‌دهند، دریافت کنند. برای INFJ ها، یک رابطه یک طرفه ممکن است مانند کسی باشد که مرتباً همه چیز را به آن‌ها می‌سپارد، اما در عوض به INFJ گوش نمی‌دهد و یا کسی که از تمایل INFJ برای کمک استفاده می‌کند.

وقتی این اتفاق می‌افتد، INFJ‌ها تمایل دارند فقط با فرد مقابل خود همراه شوند و نمی‌خواهند احساسات شخص مقابل را جریحه‌دار کنند. متأسفانه، برای INFJ این روابط، طاقت فرسا و از نظر احساسی خسته‌کننده هستند. مهم است که INFJ‌ها یاد بگیرند روابط متعادلی را انتخاب کنند که باعث شود آن‌ها احساس خوبی داشته باشند.

در جستجوی نیمه گمشده

افراد با تیپ شخصیتی INFJ به شدت خواهان این هستند تا به طور عمیق با دیگران ارتباط داشته باشند. رابطه‌های سطحی و یک طرفه برای آن‌ها جالب نیست، زیرا درونگرا هستند و انرژی اجتماعی کمتری دارند. بنابراین، INFJ‌ها به دنبال دوستان و شریک زندگی‌ای می‌گردند که شباهت‌های زیادی به هم دارند.

معمولاً، این دسته از افراد کسانی هستند که با افراد INFJ ارتباط خاصی برقرار می‌کنند و می‌توانند نیازهای افراد درونگرا را در حوزه‌های ارتباط واقعی، صمیمیت و گفتگوهای معنادار برطرف کند. هرچند، INFJ‌ها اغلب در برقراری ارتباطی که همیشه می‌خواهند، مشکل دارند و وقتی چنین فردی را پیدا می‌کنند، احساس می‌کنند معجزه شده است.

منبع: باشگاه خبرنگاران

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 67
  • در انتظار بررسی: 12
  • غیر قابل انتشار: 16
  • جواد IR ۰۹:۲۰ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۳
    23 2
    دقیقان منو میگه
    • سانی IR ۱۴:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۶
      2 1
      ارههههههههههههه چقدررررررررر منهههههههههههه
  • NL ۱۰:۱۵ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۳
    12 7
    خود منم چه شخصیت بیخودیه
  • IR ۱۰:۳۸ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۳
    17 3
    غالب مردم ایران ادعا دارند که اینگونه اند
    • IR ۱۱:۵۳ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۳
      14 1
      تستش در سایت ها موجوده دوستان میتونن امتحان کنن و مطمئن بشن
    • IR ۰۹:۵۰ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۴
      0 0
      من تست کردم تیپ شخصیتی من این تیپ نبود یک تیپ دیگست
    • Mmm IR ۱۲:۴۰ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۶
      0 0
      درصد تایپ ها در کشور های مختلف فرق می کنه،البته این کلی گفته کمیاب ترین تیپ شخصیتی جهان
  • آرمان IR ۱۱:۰۱ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۳
    11 4
    خود خودم رو میگه مو ب مو
  • Ali IR ۱۱:۰۷ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۳
    8 1
    چه شخصیت پیچیده وخاصی
  • محمد IR ۱۱:۱۸ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۳
    12 4
    کمیاب ترین intj هست که به گردانندگان جهان معروفن
    • سارا IR ۲۰:۳۶ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۳
      2 0
      من intj ام
    • آخ اون تی جی IR ۱۴:۱۰ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۴
      0 0
      منم آخ اون تی جِی هستم. داداشش
    • ثنا IR ۰۲:۲۹ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۱
      2 0
      در واقع نادر ترین تیپ شخصیتی INFJ هست
    • ثنا IR ۰۲:۲۹ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۱
      4 0
      در واقع نادر ترین تیپ شخصیتی INFJ هست
  • مهدی صابری IR ۱۱:۲۲ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۳
    5 1
    سلام من یک نقدی داشتم فقط خیلی مفید بود ولی مطمئنم که این تیپ شخصیتی خیلی بیشتر از ۴ درصد جمعیته که گفتین در باره دوستی که گفتن ایرانی ها معتقدند که اینطور هستن باید بگم که هیچ کس چیزی نیست که در متن اشاره شده فقط یه محدوده یا یه سری شباهت ها با کیفیت های گوناگون هستیم
  • IR ۱۱:۳۴ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۳
    1 0
    من دقیقا این تیپ و شخصیتو دارم
  • IR ۱۱:۳۷ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۳
    1 0
    مطالب متنوع باعث احترام به طرفداران مشرق و جذب مخاطب و پربار شدن بیشتر خبرگزاری میشود
  • AT ۱۱:۴۶ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۳
    3 0
    هر وقت میخواهید یکی ناشناخته و بر اساس تجربه خودش الکی از شما تعریف کنه کافیه چند تا از این نوع مقاله ها بخوانید و هم اندیشی کنید و تصور کنید شما رو میگه!
  • IR ۱۲:۰۵ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۳
    5 6
    یعنی منم...؟اگه منم بهم بگید
    • IR ۱۴:۰۷ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۳
      0 0
      آره خودتی عزیزم
    • زد ا2ت IR ۱۴:۵۸ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۳
      0 0
      نه عممو میگخ
    • ناشناس IR ۱۶:۳۶ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۳
      1 1
      1تا3درصد مردم جهان این تیپ شخصیت دارن ، لازمه دوباره بخونید infjها
  • _ IR ۱۲:۱۱ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۳
    5 2
    ماشالله همه این تیپ شخصیتین ولی از هر کدومشون میپرسی یک 10 20 تا رفیق شیش و صمیمی دارن درود بر بی ادعایان_
    • اسا IR ۱۷:۱۹ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۱
      5 0
      منم INFJ ام. ولی یه دونه دوستم ندارم... خیلی خوب شد که خودم رو بهتر شناختم
  • فهیمه IR ۱۲:۱۹ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۳
    7 0
    دقیقا درسته، اما این افراد بخاطر اینکه تمام احساس و افکار اطرافیان خودشون رو دریافت میکنن زندگی سختی دارن، کمتر میتونن با دیگران ارتباط برقرار کنن، افرادی که دوروبرشون هستند انگشت شمارن، باید بگم واقعا سخته که کنار کسی که فک میکنی باید بهت آرامش بده افکارش روحتو از هم بپاشه
  • IR ۱۲:۱۹ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۳
    4 4
    این ویژه گی مشترک همه آدمهاست
  • تک سوار DE ۱۲:۵۲ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۳
    4 2
    سرش با تهش هم خوانی نداشت. اینم از روانشاناسی مدرن. شخصیت شناسی پر از تضاد و تناقض که ناتوان هست از ارایه یک الگو قابل اتکا. اگه با توضیحات تیپ شناسی باقی موارد مقایسه کنید می بینید کلمات کلیدی یکیست و فقط ترتبیات جملات متفاوت شده. قسمت حسرت اورش اینه که از اول تا اخر متن مترجم حتی سعی نکرده یک واژه گزینی درست برای INFJ داشته باشه. هر کسی هم می خونه بخشی از شخصیت خودش رو تو این متن می بینه. یاد کف بین های ترک افتادم.
  • IR ۱۳:۰۵ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۳
    2 5
    خب ما که نیستیم.
  • صادق IR ۱۳:۱۲ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۳
    3 0
    نگین این که خود منم ! میتونین آزمون بدین و تا حد زیادی متوجه تیپ شخصیتی خودتون بشین.
  • رقیه IR ۱۳:۳۳ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۳
    2 0
    چه جالب من این شخصیت دارم ولی خیلی مطالب نمی دونستم من تا حالا خیلی گشتم چنین شخصیتی پیدا نکردم خیلی دوستدارم اگه باشه بشناسم
  • دکتر صالحی IR ۱۳:۵۹ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۳
    3 2
    شما اول باید تست بدید تا متوجه بشید. نتیجه ی تست mbti این رو مشخص میکنه که شما چه نوع تیپی رو دارید. حتی اگ شده چند بار تست بدید تا متوجه بشید. فقط باید با صداقت ب تست ها پاسخ بدید. من توی پونزده سالگی متوجه شدم همچین تیپی رو دارم. اما برای مطمعن شدن خودم، چندین بار این تست رو انجام دادم. یعنی تقریبا ماهی یک بار انجام میدم!
  • ق /حم IR ۱۴:۲۰ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۳
    2 1
    حقیقت ماجرا چیست؟فهم نادرست از عالم خلقت باعث ناکامی ها، جنگها و بی اخلاقیهای فراوانی شده است،اصول دیالکتیک از منظر افرادی چون سقراط،افلاطون و... مطرح شده،حقیقت چیست؟حکمت اشراق یا مشاء(درفلسفه وحکمت)= زمین یا آسمان(در کلام وحی) = قبض و بسط(در اصطلاح عرفان اسلامی شیعی) . این صاحب یوم الفتح و ناشر رایة الهدی ، این مؤلف شمل الصلاح والرضا؟
  • #$ IR ۱۴:۵۰ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۳
    0 0
    ...
  • US ۱۵:۱۷ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۳
    4 0
    کامنت ها رو بیا بخون و ببین انگار همچین کمیاب هم نیست :)))
  • فاطی IR ۱۵:۲۳ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۳
    0 0
    بخدا منو میگه خیلی ها فکر میکنم اینطوری هستن اما من واقعا میگم حتی یه جملشم با من تفاوت نداشت من همرو درک میکنم اما کسی منو درک نمیکنه⁦(☞ ಠ_ಠ)☞⁩
  • IR ۱۵:۲۷ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۳
    2 0
    حالا همه میگن منو میگه منو میگه :/
  • برزو IR ۱۵:۳۶ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۳
    0 0
    اما نمی تونم درونگرا بودن یا برونگرا بودنشون رو تشخیص بدم ...
  • برزو IR ۱۵:۳۷ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۳
    0 0
    اصطلاحا تایپ شخصیتی( حامی)
  • شهروند IR ۱۵:۳۹ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۳
    3 0
    آزاردهنده ترین خصایص رو کنارهم قرار بدین تیرماهی هم که باشی، میشه بوالعجایب☹️ تست روانشناختی وجود داره برای تشخیص این تیپ شخصیتی !!؟
  • X IR ۱۶:۳۴ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۳
    0 1
    من هم مانند بقیه فکر می کنم من را می گوید
  • محمد ثانیا IR ۱۷:۳۴ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۳
    1 1
    متاسفانه بنده دقیقا همین تیپ شخصیتی را دارم
  • .. IR ۱۸:۲۹ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۳
    0 0
    من که برونگرام
  • IR ۱۸:۳۱ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۳
    0 0
    هاهاها
  • علی IR ۱۸:۴۷ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۳
    2 0
    همین الآن تست زدم، نوشت INTP-T
  • IR ۱۹:۵۰ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۳
    0 0
    این یکی از تیپ های شخصیت در آزمون MBTI هست که به چهار دسته بندی شخصیتی تقسیم میشه: 1- تحلیگران، 2- نگهبانان، 3- دیپلمات ها، 4- کاوشگران
  • زینب IR ۱۹:۵۵ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۳
    0 0
    من حوصله نداشتم همه شو بخونم یکم خلاصه کنید بابا
  • ستایش IR ۲۳:۱۹ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۳
    0 0
    دقیقا خود خودم حتی پیش بینی هام درسته هم درونگرا هستم هم برونگرا
  • IR ۲۳:۴۳ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۳
    0 0
    حاجی پشمام پس منم از این نوع شخصیتم چ خوب شد ک کمیابه ولی خدایی باورم نمیشه از این نوع شخصیتممممم
  • IR ۰۴:۲۷ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۴
    2 0
    اخرش بنویس دوس دارن بدن ببین چندنفر ادعا میکنن این منم
  • پارسا US ۱۰:۵۹ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۴
    0 0
    یه دوست صمیمی دارم دقیقا همینطوره راهکاری هست بشه بیشتر باهاشون ارتباط برقرار کرد لطفا بگید
  • داوودی سیاه IR ۱۱:۳۴ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۴
    0 0
    من بعضی از این موارد رو نداشتم
  • Nashenas IR ۱۴:۰۵ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۴
    1 1
    من ی چیزی بین INFJ و INFP هستم البته‌ب INFJ نزدیک ترم
    • زد تنها :( IR ۱۶:۰۹ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۶
      0 0
      این منم منم 😂
  • A FR ۱۴:۳۰ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۴
    1 0
    نه فقط infj ها اینجوری نیستن Enfp هم همین ویژگی ها رو داره
  • ... IR ۲۱:۴۹ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۴
    0 0
    خیلی هم خوب بود.
  • سمیرا IR ۰۰:۴۰ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۵
    0 0
    ۸۰ درصد درمورد من درست بود چون در بعضی مواقع دیگرانو واقعا نمیتونم کامل درک کنم!!!
  • mobin IR ۱۵:۱۳ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۵
    0 0
    عجب شمادارید خودتونونشون میدید خخخخ من این شخصیتودارم معمولا بعضی ازشمابرای خودنمایی وخودبزرگی اینومیگن خودنمایی نکنید باو
  • مریم روح الله زاده IR ۰۰:۰۱ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۹
    0 0
    نمیدونم
  • . IR ۱۰:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۷
    0 0
    چه قدر منه:>
  • ملیکا IR ۰۰:۵۷ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۶
    0 0
    باید ازمون بدید بعد بگید
  • Nicko IR ۱۶:۴۰ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۲
    4 0
    کسی که این شخصیتو داره نمیاد بگه وای این منم
  • Melina IR ۰۳:۰۳ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۱
    0 0
    از نظر من کمیاب تمرین تیپ شخصیتی intp هستش
    • IR ۱۷:۵۲ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۸
      0 0
      ببینید کمیاب ترین تایپ intj است
  • Avin IR ۱۵:۳۹ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۴
    1 0
    من تست دادم INFJ بودم تقریبا برام صدق می‌کنه دوستمم همین بود پس چطوری کمیابه
  • سورنا IR ۱۷:۴۷ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۷
    0 1
    باید آزمون بدید توی سایت personality 16 و اونجا بفهمید تایپ تون چیه
  • پروانه ۰۳:۴۹ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۵
    0 0
    عالی بود
  • IR ۲۱:۴۲ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۷
    0 0
    خیلی ادمای بیخودی هستن، سخت ترین کار کل عمر و زندکی ینفر ارتباط برقرار کردن با ایناس، خوبه که من اینجوری نیستم😐😐 ۱ سوال لطفا یکی جواب بده، من یه دوست دارم هم هوش بسیار بالا داره، هم خیلی بیشتر از سنش میفهمه، هم روحش پیر هستش، و هم سن عقلیش کمه، بعدش اینم هستinfj باید باهاش چیکار کنم؟؟ نیاز به کمک داره یا نه؟ و اگه داره چجوری باید کمکش کرد؟؟ روانشناسان خطرناک لطفا جواب بدن؟؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس