کد خبر 1171134
تاریخ انتشار: ۲ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۹:۲۳
آمریکا کرونا نمایه

مرکز کنترل و پیشگیری از بیماری‌ها در آمریکا پیش‌بینی کرد ظرف ۲۴ روز اول دولت جدید آمریکا بیش از صدهزار نفر در اثر ابتلا به ویروس کرونا از بین خواهند رفت.

به گزارش مشرق، مرکز کنترل و پیشگیری از بیماری‌ها در آمریکا پیش‌بینی کرد ظرف روزهای آینده بیش از صدهزار نفر در اثر ابتلا به ویروس کرونا در این کشور جان خود را از دست می‌دهند.

بیشتر بخوانید:

بایدن، بحران‌ها و اضطرارها

به نوشته روزنامه «دیلی میل»، بر اساس نتایج ترکیبی ۳۷ پیش‌بینی مستقل که روز چهارشنبه توسط این مرکز منتشر شده است، ظرف یک ماه آینده، هر هفته بین ۲۲۵۰۰ تا ۲۳۳۰۰ آمریکایی در اثر ابتلا به ویروس کرونا جانشان را از دست خواهند داد.

مطابق این پیش‌بینی‌ها، ظرف ۲۴ روز اول تشکیل دولت «جو بایدن» رئیس جمهور جدید آمریکا چیزی بین ۴۶۵ تا ۵۰۸ هزار نفر در اثر ابتلا به بیماری کووید-۱۹ فوت خواهند کرد.

ببینید:

فیلم/ امضا اولین دستورات بایدن

ظرف دو هفته اول سال ۲۰۲۱، بیش از ۳۸ هزار آمریکایی در اثر ابتلا به این بیماری جان خود را از دست داده‌اند و شمار قربانیان با وجود توزیع واکسن کرونا روندی افزایشی را طی می‌کند.

«آیروین ردلندر» مدیر مرکز ملی آمادگی در برابر فجایع در دانشگاه کلمبیای آمریکا در این خصوص گفت، نحوه مواجهه دولت «دونالد ترامپ» رئیس جمهور سابق آمریکا با این بیماری به هزاران مورد مرگ قابل پیشگیری منجر شد.

تا کنون بیش از ۴۰۴ هزار آمریکایی در اثر ابتلا به ویروس کرونا جان باخته‌اند که از مجموع شمار کشته‌های آمریکا در جنگ جهانی اول، جنگ کره و جنگ ویتنام فراتر رفته است.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۹:۳۸ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۲
    2 1
    دوستان سرچ کنین کلیپ من بایدن هستم رو ببینین ۲دقیقه و ۱۱ثانیه بیشتر نیست
    • IR ۲۱:۴۵ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۲
      1 1
      آقا دمت گرم، دیدم تو تسنیم، خیلی جالب بود، ممنون از پیشنهادت. به نظر من همه باید ببینن تا رو دیوار این طرف یادگاری ننویسن!!! :-)

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس