کد خبر 1170665
تاریخ انتشار: ۱ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۵:۲۲
بورس نمایه

امروز سهامداران شرکت‌های معدنی و صنعتی گل گهر، سیمان سفید نی ریز و فولاد امیرکبیر در بورس و معامله‌گران شرکت‌های پتروشیمی غدیر، بیمه نوین و توزیع دارو پخش در فرابورس بیشترین سود را کسب کردند.

به گزارش سرویس بورس مشرق، شاخص بورس در جریان معاملات امروز بورس با رشد ۳۳هزار و ۲۳۰واحدی در ارتفاع یک‌میلیون و ۱۸۳هزار و ۹۴۸واحد  به کار خود پایان داد و بیش از ۵میلیارد و ۹۶۷میلیون سهم و حق‌تقدم به‌ارزشی بالغ بر ۶هزار و ۸۶۱میلیارد تومان در بیش از ۷۹۰هزار نوبت مورد دادوستد قرار گرفت.

بیشتر بخوانید:

نمادهای تاثیرگذار امروز ۱بهمن ۹۹ در بورس

بر این اساس سهامداران شرکت‌های معدنی و صنعتی گل گهر، سیمان سفید نی ریز و فولاد امیرکبیر بیشترین رشد قیمت را در بورس اوراق بهادار داشتند و در مقابل دارندگان سهام شرکت‌های سرمایه‌گذاری مسکن شمال شرق، خوراک دام پارس و پست بانک ایران بیشترین افت قیمت را تجربه کردند.

این گزارش می‌افزاید: در بازارهای فرابورس ایران هم با معامله ۲میلیارد و ۸۹۹میلیون ورقه به‌ارزش ۱۶هزار و ۳۸۰میلیارد تومان در ۸۴۷هزار نوبت، شاخص فرابورس (آیفکس) ۴۷۹واحد رشد کرد و در ارتفاع ۱۸هزار و ۱۰واحد قرار گرفت.

در این بازار هم امروز سهامداران شرکت‌های پتروشیمی غدیر، بیمه نوین و توزیع دارو پخش بیشترین رشد را داشتند و شرکت‌های تهیه توزیع غذای دنا آفرین فدک، بازرگانی و تولیدی مرجان کار و توکا رنگ فولاد سپاهان بیشترین کاهش قیمت را داشتند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس