کد خبر 1170630
تاریخ انتشار: ۱ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۲
بورس نمایه

افراد حقیقی امروز ۳۲۰میلیارد تومان وارد بازار سهام کردند که بیشترین ورود پول حقیقی به بورس یا فرابورس مربوط به گروه محصولات شیمیایی و همچنین سهام شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی بود.

به گزارش سرویس بورس مشرق، در بورس امروز حقیقی‌ها حدود ۳۲۰میلیارد تومان وارد بازار سهام کردند. ارزش کل معاملات خرد ۹هزار و ۸۰۰میلیارد تومان بود، افراد حقیقی ۸۸درصد یعنی هشت هزار و ۶۵۰میلیارد تومان سهام خریدند و مازاد خریدشان سه درصد از کل معاملات شد.

بیشتر بخوانید:

نمادهای تاثیرگذار امروز ۱بهمن ۹۹ در بورس

بیشترین ورود پول حقیقی به بورس و فرابورس در سه گروه «محصولات شیمیایی»، «شرکت‌های چند رشته‌ای صنعتی» و «فرآورده‌های نفتی» رقم خورد در حالی که برآیند معاملات گروه‌های «خودرو و ساخت قطعات» و «انبوه‌سازی، املاک و مستغلات»به نفع حقوقی‌ها تمام شد.

سه نماد «شستا»، «جم» و «های وب» لقب بیشترین افزایش سهام حقیقی را به خود اختصاص دادند، توجه حقوقی‌ها نیز بیشتر به «وبهمن»، «حریل» و «بکویر» معطوف بود.

مالکیت حقیقی در ترکیب سهامداری شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی معادل ۱۲۰میلیارد تومان افزایش یافت و از سوی دیگر سهامداران حقوقی سرمایه‌گذاری بهمن‌ با برتری ۳۲میلیارد تومانی ابتکار عمل را در دست گرفتند.

امروز افزایش سهام حقیقی‌ها در ۱۵۷نماد و افزایش سهام حقوقی‌ها در ۹۸نماد به بیش از یک میلیارد تومان رسید که جمع تغییر مالکیت دسته اول ۷۴۰میلیارد تومان و تغییر مالکیت دسته دوم ۴۲۰میلیارد تومان بود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • مسلم مقدسی IR ۱۶:۲۶ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۲
    0 0
    باسلام با 30درصدی که دولت تخفیف داد والایش یکم هنوز 68درصد توی ضرر است اگر بازار به همین شکل انروز در بیاورند انشاالله ظرف یک ماه جبران میشه اگر مسئولین بورس بخواهند میشود

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس