کد خبر 1170490
تاریخ انتشار: ۱ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۸
عرضه تخم مرغ با قیمت شانه‌ای ۳۴۰۰۰ تومان آغاز شد

مدیرعامل اتحادیه مرغداران میهن از آغاز عرضه تخم مرغ شانه‌ای با قیمت ۳۳ تا ۳۴ هزار تومان و بسته بندی شده با نرخ ۳۶ هزار تومان در مجاری توزیع خبر داد.

به گزارش مشرق، هدایت الله اصغری اظهار داشت: در حال حاضر به مقدار مورد نیاز نیاز بازار تهران و شهرستان‌ها از طریق مجاری توزیع همچون میادین میوه و تره بار و فروشگاه‌های زنجیره‌ای، تخم مرغ فله با قیمت شانه‌ای ۳۳ تا ۳۴ هزار تومان و بسته بندی شده با قیمت ۳۶ هزار تومان عرضه می‌شود.

بیشتر بخوانید:

قیمت تخم مرغ کاهش یافت

وی ادامه داد: این عرضه با قیمت مصوب تا به ثبات رسیدن قیمت محصول ادامه می‌یابد و انتظار می‌رود ظرف دو هفته قیمت این محصول در بازار به تعادل برسد.

مدیرعامل اتحادیه مرغداران گفت: در حال حاضر در تمام استان‌ها بر اساس اعلام نیاز تخم مرغ با قیمت مصوب در حال عرضه است و سعی می‌شود برای به تعادل رسیدن بازار از سه هزار تن نیاز روزانه کشور ۷۰ تا ۸۰ درصد با قیمت مصوب از طریق شبکه توزیع تعریف شده به دست مصرف کنندگان برسد.

اصغری افزود: قیمت فعلی تخم مرغ در بازار مورد تأیید نیست و این قیمت ناشی از فعالیت واسطه‌ها در این عرصه است که با عرضه گسترده محصول تخم مرغ در بازار امید می‌رود که هر چه سریع‌تر ثبات قیمتی ایجاد شود.

وی گفت: در حال حاضر نیاز خرده فروشی‌ها هم از طریق اتحادیه اصناف در حال تأمین است و این آمادگی وجود دارد که در صورت اعلام نیاز تخم مرغ با قیمت مصوب از طریق اصناف در اختیار خرده فروشی‌ها قرار گیرد.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۱:۴۰ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۱
    3 0
    همون تاکتیک همیشگی شونه 21 کردن یک شبه 44 بعد مردم صداشون در اومد الان با تدابیر مولوکانه کردن 36 مردم غرق در شادی
  • فتاح IR ۱۲:۳۶ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۱
    2 0
    سلام دوستان . من یه مرغ داشتم هر روز هم تخم میکرد .باید برم پس بگیرم
  • IR ۱۴:۵۴ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۱
    0 0
    مشرق نمیدن الان طوری شده باور کنید این مغازه با انون مغازه قیمت ها متفاوت شده..تازه گرفتم شانه ای 45 هزارتومن ..بسته بندی ها که خیلی گرون تره..(رفتم یه بخاری فن دار پارس خزر بخرم یکی میگی "620هزار تومن" چهارمغازه انون ور تر همون مارک"750هزارتومن"دیگه اعتماد مردم هم کم شده به این افزایش قیمت ها)
  • IR ۱۵:۲۵ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۱
    1 0
    یکی بیاد بگه چرا هر روز قیمت مصوب تخم مرغ میره بالا؟؟آقا جون دارم قیمت مصوب را میگم کاری به باز ندارم
  • ۱۸:۰۳ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۱
    0 0
    سخنگوی دزدان مرغ و تخم مرغ کشور با منت تخم مرغ 33 تا 34 هزار تومانی و در مجرای توزیع؟از گلوی مردم میزنید و صادرات می کنید، شرم کنید دزدان وقیح و بی ابرو

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس