دندانپزشک قلابی در کلاله دستگیر شد

مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان کلاله از دستگیری دندانپزشک قلابی در این شهرستان خبرداد.

به گزارش مشرق، پرویز گلزاری شامگاه سه شنبه در گفتگو با خبرنگاران اظهارکرد: پیرو گزارشی مبنی بر این که فردی بدون مجوز و مدرک تحصیلی در منزل شخصی خود در یکی از روستاهای کلاله مبادرت به ارائه خدمات دندانپزشکی می کند، پس از اخذ نیابت قضایی، کارشناس نظارت بر درمان شهرستان، رابط حقوقی شبکه و نیروی انتظامی به محل، مراجعه و فرد مذکور را حین انجام‌ خدمات دندانپزشکی دستگیر کردند.

وی افزود: در این راستا، همه اقلام و تجهیزات مورد استفاده این شخص توقیف و خودش هم جهت سیر مراحل قضایی به کلانتری تحویل داده شد.

گلزاری ضمن هشدار به افراد سودجو که با دخالت در امورات پزشکی جان مردم را به خطر می اندازند تاکید کرد: انجام اعمال خلاف قانون در حوزه بهداشت کلاله، حتما رسیدگی می شود.

مدیر شبکه بهداشت و درمان کلاله از مردم خواست، برای حفظ سلامتی و عدم ابتلا به بیماریهای واگیر و غیره هرگز برای دریافت خدمات بهداشتی و درمانی به افراد و اماکن غیر مجاز مراجعه نکنند و درصورت مشاهده این افراد، موضوع را به نزدیکترین مرکز خدمات جامع سلامت و یا واحد نظارت بر درمان شهرستان گزارش دهند.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۴:۲۶ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۱
    0 0
    به چه راه هایی برا درآمد داشتن رسی دیم اون از مدارک دکترا قلابی که چقدر تو این مملکت زیاد شده واقعا چقدر وجدان کم رنگ شده هر تا گیر نیفتاده هر کار غیر اصولی میکنه وبه مردم بدبخت آسیب میزنه ای بر پدر این پول ساخته دست بشر لعنت که همه جوره همه دنیا برده اش شدند
  • IR ۲۱:۱۲ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۱
    0 0
    عه پس چرا من نشنیدم ؟؟!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس