کد خبر 1170273
تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۳۹۹ - ۲۰:۰۷
چالش سخت گل محمدی در بازی با آلومینیوم؛ غیبت سیم خاردارها

با توجه به محرومیت کنعانی زادگان و مصدومیت احتمالی سید جلال، سرخ‌پوشان در قلب خط دفاعی با مشکل جدی برای دیدار با آلومینیوم رو به رو هستند.

به گزارش مشرق، محمد حسین کنعانی زادگان علاوه بر اینکه در بازی شب گذشته با فولاد خوزستان مصدوم شد، به خاطر دریافت کارت زرد به دلیل اعتراضات فراوان خود نسبت به صحنه پنالتی فولادی ها، ۴ کارت شد و بازی بعدی پرسپولیس با آلومینیوم اراک را از دست خواهد داد.

از طرفی سید جلال حسینی کاپیتان این تیم نیز شب گذشته به دلیل مصدومیت زمین بازی را ترک کرد و وضعیت او برای حضور در بازی با آلومینیوم مشخص نیست.

به همین دلیل بزرگ‌ترین چالش یحیی گل محمدی در بازی با آلومینیوم نحوه چینش مدافعان وسط خود در این بازی است.

به نظر می‌رسد گل محمدی در این دیدار از کمال کامیابی نیا و با میلاد سرلک در قلب خط دفاعی این تیم استفاده کند. تا پیش از این بعد از جدایی شجاع خلیل زاده پرسپولیس خبرهای شنیده شد مبنی بر آنکه یحیی در نظر دارد از سرلک در خط دفاعی استفاده کند. به همین دلیل به نظر می‌رسد حضور سرلک در قلب خط دفاعی محتمل تر باشد.

از طرف محمد انصاری از مصدومیت راهی یافته و مدت‌هاست در تمرینات گروهی پرسپولیس حضور پیدا می‌کند و به نظر می‌رسد او نیز یکی دیگر از گزینه های یحیی گل محمدی برای حضور در قلب خط دفاع باشد.

به هر حال باید دید گل محمدی چه تصمیمی برای دیدار حساس با آلومینیوم خواهد گرفت و کدام یک از بازیکنان را در قلب خط دفاعی جای  داد. 

منبع: ایلنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 10
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۲۰:۱۸ - ۱۳۹۹/۱۰/۳۰
    0 0
    کاری نداره. به داور بازی بگید بره رو اعصاب سید جلال یا انصاری. براحتی جواب میده این دفعه رباط پاره خواهند کرد
    • رضا IR ۲۱:۴۲ - ۱۳۹۹/۱۰/۳۰
      0 0
      سید جلال و کنعانی ۳ هفته نیستن جاش اون رسول پناه نامرد قراره بازی کنه
  • رضا IR ۲۰:۲۴ - ۱۳۹۹/۱۰/۳۰
    1 2
    رسول پناه و رغبتی بشینن دفاع تا ببینن چه افتضاحی بار اوردن اینم حکایت تیمی که تو ۴ سال اخیر ۷ میلیون دلار پول دراورده یه تیمم هست با صراحت میگه من بالا ترین رقمو میدم و به هیچکی جواب نمیدم اگه کم بیارم میرم در مجلس با چمدون دلار میام بیرون
    • IR ۲۳:۱۵ - ۱۳۹۹/۱۰/۳۰
      2 0
      توی هر آشی تو یه نفر نخودی، همه جا داری لجن پراکنی میکنی تو زمین که نمی تونین جوانمردانه بازی کنین بیرون زمین فقط پارس میکنین، والله اگر نظر ننویسی کسی نمیگه که لالی، چه به تو میرسه که اینچنین داری خودتو پاره میکنی اون بازیکن ها اعم از استقلالی پا پرسپولیسی میلیاردی دارن میگیرن، میلیارد فهمیدی؟ اونوقت یه عده بی تربیت و نفهم فقط بلدن فحاشی کنن.
  • IR ۲۱:۱۷ - ۱۳۹۹/۱۰/۳۰
    2 0
    مگه مسعود مُرده.
    • Reza IR ۲۱:۴۱ - ۱۳۹۹/۱۰/۳۰
      1 3
      گنده تر از مسعود پشت استقلاله( همونجا که میرین جلوش با چمدون دلار برمیگردین)
  • ثانیه 67 IR ۲۳:۱۸ - ۱۳۹۹/۱۰/۳۰
    3 0
    این رضا کیه که اینقدر سوخته و داره جلز ولز میکنه، عامو اینجور که تو هرجا نظر میدی فک کنم تو شر..... بندی بدجور باختی، وگرنه هیچ دلیل دیگه نداره که اینجوری داری هنجره تو جر میدی!!!
    • IR ۲۳:۲۷ - ۱۳۹۹/۱۰/۳۰
      2 0
      خدایی راست گفتی. دو جا نظر داده با نام رضا یه جا هم اسمشو انگلیسی نوشته در هر مورد بدجوری سوخته
    • IR ۲۳:۵۶ - ۱۳۹۹/۱۰/۳۰
      0 0
      ثانیه 67 رو خوب اومدی اگرچه ما علی 30 ثانیه هم داریم.خخخخخخخخخخ
  • هادی IR ۰۶:۵۸ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۱
    0 0
    شیری و انصاری رو داره پرسپولیس، مگه تیمهای دیگه چندتا بازیکن دارن، هر ۸ روز بازی پرسپولیس برگزار شده که بازیکنانش آسیب نبینند ولی فولاد چنان فشاری آورد که ضیغ بازیکن دوپینگی ها در رفت

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس