کد خبر 1170156
تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۸

اگر تاکنون به زیباترین جزیره ایران سفر کرده باشید حتما طعم شیرین خاطرات کیش  را چشیده اید. توریستی ترین جزیره ایران در ساحل خلیج فارس قرار دارد که همیشه یکی از مقاصد سفر در بین ایرانی ها و مسافران خارجی بوده است. سالانه به‌ طور متوسط، بیش از یک میلیون و هفتصد هزار گردشگر از این جزیره مرجانی بازدید می‌کنند که این خود نشان دهنده اهمیت این جزیره است. معمولا در فصل زمستان، سفرها به جزیره کیش افزایش می یابد و افراد زیادی تمایل دارند چند روزی را سرمای زمستان در شهر خود فاصله گرفته و هوای مطبوع بهاری کیش را تجربه کنند. اگر شما هم قصد سفر به کیش را دارید، قطعا به دنبال هر چه ارزان تر شدن سفر هستید. رسپینا؛ مجری مستقیم تور کیش در ادامه چند پیشنهاد ویژه برای تجربه سفر ارزان را برایتان ارائه خواهد داد.

خرید تور کیش هوایی

با توجه به اینکه کیش یک جزیره در میان دریا محسوب می شود، بهترین راه سفر به آن از طریق سفر هوایی با بلیط هواپیما است. هر چند راه های دیگری هم مثل سفر زمینی به بندرهای نزدیک و در ادامه سفر دریایی به جزیره وجود دارد اما علاوه بر زمان بر بودن، مرسوم هم نیست.  پس بهترین راه برای سفر به جزیره کیش، خرید تور هوایی  کیش است.

بهترین زمان برای خرید تور کیش

همانطور که گفته شد با توجه به موقعیت جغرافیایی کیش، ایام زمستان بهترین زمان برای سفر به کیش از لحاظ شرایط آب و هوایی است. آب و هوای مطبوع و بهاری این جزیره در زمستان و تا حدودی در اواخر پاییز، حال و هوای بهار را برای شما زنده می کند. اما موضوعی مثل زمان سفر، صرفا به دلیل شرایط آب و هوایی اهمیت ندارد بلکه این موضوع در قیمت تور کیش از تهران هم تاثیر بسزایی دارد.

اگر به دنبال این هستید که تور کیش را با هزینه کمتر،حتما باید به زمان سفرتان به جزیره دقت کنید. فرمولی کلی برای داشتن یک سفر ارزان به کیش وجود دارد که می تواند مورد استفاده برای هر شهری باشد. فرمول این است: در زمان کاهش تقاضا برای سفر به شهر مقصد، به آن سفر کن. اما این موضوع به چه معناست؟ معمولا وقتی تعداد سفرها به کیش افزایش می یابد، شرکت های هواپیمایی قیمت معمول و یا حتی برای سود بیشتر، بلیط قیمت بالاتری را می فروشند.  این موضوع، عینا در مورد هتل ها هم صدق می کند. دلیل افزایش قیمت ها چیزی جز افزایش تقاضا نیست. بنابراین برای داشتن سفری کم هزینه تر بهتر است زمان هایی از سال را برای سفر انتخاب کنید که تقاضا برای کیش در کمترین میزان ممکن باشد که این زمان مورد جزیره کیش، فصل تابستان است.

همه چیز در مورد بلیط هواپیما در تور کیش

چند نکته را برای خرید بلیط هواپیمای تور کیش از مشهد باید مورد توجه قرار دهید که در ادامه انها را با هم بررسی می کنیم. این نکات تاثیر زیادی در هزینه نهایی سفر شما خواهد داشت. اولین نکته در مورد نوع بلیط است. بلیط چارتر، بلیط سیستمی و بلیط لحظه اخری از بلیط های قابل خرید برای تور کیش است. بلیط سیستمی هوان بلیط با قیمت معمول است که در همه جا عرضه می شود. اما اگر به دنبال سفر ارزان هستید باید از بلیط چارتر و یا بلیط لحظه آخری استفاده کنید. اما باید توجه داشته باششید که بلیط چارتری همیشه ارزان نیست و بستگی به شرایط فروش برای چارتر کننده دارد.

· نوع صندلی که برای بلیط هواپیمای خود تهیه می کنید هم بسیار مهم است. در پرواز های داخلی صندلی فرست کلس وجود ندارد و شما باید از بین دو گزینه بیزینس و اکونومی یکی را انتخاب کنید. اما در بین این دو، پرواز اکونومی (اقتصادی) هزینه کمتری برای شما خواهد داشت.

· دیگر فاکتور مورد توجه کسانی است که دارای فرزند خردسال هستند. اگر شما هم فرزند خردسالی دارید، برای خرید بلیط هواپیما دقت نمایید که هزینه خرید بلیط برای کودکان کمتر است. اما این موضوع صرفا در مورد بلیط های سیستمی صدق می کند. معمولا قیمت بلیط برای کودکان 2 تا 12 سال حدود 75 درصد و کودکان کمتر از 2 سال، ده درصد از قیمت بلیط بزرگسالان در نظر گرفته می شود.

امکان رزرو هتل در کیش

در هنگام خرید تور مسافرتی، شما باید هتل مورد نظر خود را هم انتخاب نمایید. اما رسپینا خدمات رزرو هتل را در نه فقط در مورد تور کیش که برای سایر شهرها در ایران و حتی هتل های خارجی مثل هتل های استانبول نیز ارایه می دهد. اگر به دنبال رزرو هتل در کیش به شکل جداگانه هستید به بخش هتل ها در سایت رسپینا مراجعه کنید.

خرید آنلاین تور کیش از سایت و اپلیکیشن رسپینا

رسپینا به عنوان یکی از سایت های مرجع در زمینه خدمات مسافرتی محسوب می شود که انواع خدمات گردشگری را با قیمت هایی به صرفه در اختیار مسافران و مشتریان خود می گذارد. با این سامانه می توانید کاملا آنلاین نوع پرواز، هتل و حتی زمان رفت و برگشت را خودتان انتخاب و تور کاملا برنامه ریزی شده را در نهایت دریافت نمایید. از دیگر خدمات قابل ارایه از طریق سایت و اپلیکیشن اندروید و IOS رسپینا می توان به امکان رزرو هتل در شهرهای مختلف داخلی و حتی خارج از کشور، امکان خرید بلیط برای اتوبوس، هواپیما و قطار، خدمات استرداد آنلاین وجه پرداختی با کمترین میزان هزینه و عرضه بیمه مسافرتی اشاره کرد. در صورت استفاده از خدمات رسپینا توجه داشته باشید که تیمی متخصص از کارشناسان حرفه ای رسپینا آماده پاسخ گویی 24 ساعته به سوالات و برطرف کردن مشکلات شما می باشند. با رسپینا روی زمین نمی مانید...


** این محتوا صرفا جنبه تبلیغاتی دارد و توسط سفارش دهنده آن تهیه و تنظیم شده است

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس