به نقل از کاراپ، شرکت سایپا یکی ازموفق ترین تولیدکننده های ماشین های سواری در سطح کشوراست. این شرکت، اقدام به تولید انواع مختلف ماشین های سواری کرده است.

محصول سایپا شاهین، سایپا پادرا، سایپا کوییک و سایپا پادرا پلاس، ازانواع مختلف ماشین های سواری این شرکت به حساب می آید. ما دراین مقاله قصد داریم تا شما را با قابلیت های برخی از ماشین های سواری که محصول سایپا هستن، آشنا کنیم و درنهایت به شما در انتخاب محصولات شرکت سایپا کمک کنیم.

کارشناسی خودرو، مهم‌ترین کاری است که قبل از خرید خودرو باید انجام دهید. در این فرآیند حدود ۴۰۰مورد که از موضوعات فنی مانند سلامت لاستیک‌ها و .... تا موضوعات حقوقی، مانند اسناد و مدارک خودروها را شامل می‌شود، مورد بررسی دقیق قرار می گیرد.

https://carap.ir/Moshavere/ListMoshavere

قبل از خرید محصولات سایپا،‌ مطمئن شوید که فرآیند کارشناسی خودرو به شکلی دقیق و توسط کارشناسان معتبر و با تجربه، انجام می‌ شود.

محصول سایپا شاهین

شرکت بزرگ سایپا، تولید آزمایشی محصول شاهین را از اواخر برج هفت سال 99 آغاز کرد. با استقبال مشتریان از محصول سایپا شاهین، وارد فاز تولید انبوه شد. این محصول تا به امروز در خط تولید قرار دارد.

علاقه مشتریان و امکانات این خودرو، مدیران شرکت سایپا را ترغیب کرد که به تولید مدل های دیگری از سری های ماشین شاهین بپردازند. این محصول در رنگ های مختلف قابل عرضه است.

طول زیاد صندوق عقب و بزرگی کابین، از مزیت های اصلی این ماشین به حساب می آید. در ابتدا نام این محصول رهام بود، اما به شاهین تغییرنام پیدا کرد. این خودرو در دو نسخه اتوماتیک و دستی به بازار عرضه شده است.

مزایای سایپا شاهین

  • بدنه فولادین
  • دارای 8 سوپاپ
  • آلایندگی سطح پایین
  • صفحه نمایش
  • موتور توربو
  • کیسه هوا
  • برخورداری از استارت بدون کلیک

اگر قصد خرید محصول سایپا شاهین را دارید، می توانید با مراجعه به بنگاه های مختلف در سطح شهر، از امکانات داخلی آن بازدید کنید.

محصول سایپا پادرا

محصول سایپا پادرا از نسل های نوین خودروهای باری است، که تک کابین بوده و از فضای کافی برای حمل بار برخورداراست. استفاده از فرمان هیدرولیک و ترمزای بی اس، این ماشین را به یک مجموعه کامل تبدیل کرده است.

در این سری از ماشین های باری، اشکالات ماشین های باری قدیمی رفع شده است. ماشین پادرا از 4 سیلندر خطی برخوردار است و ترمز جلو دیسکی از دیگر مزیت های این خودرو به حساب می آید. زیبایی این خودرو به نسبت سایر خودروهای باری افزایش یافته است.

محصول سایپا پادرا پلاس

محصول سایپا پادرا پلاس از نسل پادرا معمولی است، اما این محصول از امکانات ویژه و بهتری نسبت به پادرا معمولی برخوردار است. برخی از امکانات محصول سایپا پادرا پلاس به شرح زیر است:

  • شیشه های برقی
  • صندلی های به روز
  • صفحه مانیتور
  • سیستم صوتی
  • چراغ های مه شکن
  • موتور قدرتمند

استفاده از خطوط گرافیکی روی بدنه خودرو، به زیبایی ظاهری می افزاید. استفاده از دستگیره های جدید به زیبایی این محصول سایپا کمک کرده است.

داخل کابین پادرا پلاس بسیار شبیه به خودروهای چینی است. داخل این خودرو، از فناوری های نوین بهره برده است. اما بسیار متفاوت تر از نیسان های قدیمی شده است. این کابین، خستگی گذشته ماشین های نیسان آبی را کاسته و به کابر راحتی را هدیه می دهد. توجه به نیاز مشتری در این ماشین دیده می شود.

محصول سایپا کوییک

یکی دیگر از محصولات سایپا، ماشین کوییک است. در این ماشین امکانات مختلفی طراحی پیاده شده است؛ اما با این وجود نیاز به ارتقای بخش های زیادی از این محصول وجود دارد. این محصول در سال 95 و بعد از ساینا و تیبا وارد بازار شده است.

این سه محصول از لحاظ کیفیت حدودا در یک رده قرار دارند. بیشترین تفاوت کوییک، مربوط به بخش ظاهری آن است. سری اتوماتیک سایپا کوییک درمدت زمان کوتاهی تولید شد. ابعاد کوچک خودرو کوییک، برای رانندگی در سطح شهر بسیار مناسب است.

مزیت های سایپا کوییک

مزیت های اصلی ماشین های کوییک به شرح زیر است:

  • راحتی در ماشین
  • شتاب بالای ماشین
  • طراحی زیبا
  • هزینه استهلاک پایین
  • مصرف پایین سوخت

سایپا شرکتی معتبر در سطح کشور است که تا به امروز خودروهای مختلفی را در سطح کشوری تولید کرده است و حتی توانسته است، خودروهایش را به برخی از کشورهای همسایه صادر کند؛ البته سهم ایران در صادارت خودرو در سطح دنیا، بسیار کم و حتی نزدیک به صفر است.

همچنین در راستای ایجاد امکان فرصت برابر ثبت نام برای همه متقاضیان خرید خودرو، ایجاد سازوکار شناسایی و عرضه خودرو به مصرف کنندگان واقعی، فروش فوق العاده ۶ محصول سایپا شامل تیبا صندوقدار، سایپا ۱۵۱، نیسان تک سوز، نیسان تک سوز آپشنال، نیسان دوگانه سوز و نیسان دوگانه سوز آپشنال از امروز آغاز شده است.

متقاضیان خرید این محصولات می‌توانند به صورت شبانه روزی برای ثبت نام خودروهای مورد نظر خود به سایت فروش اینترنتی محصولات سایپا به آدرس https://saipa.iranecar.com مراجعه کنند.

نتیجه گیری

در این مقاله تلاش شد که شما را با خودروهای شاهین، پادرا، پادرا پلاس و کوییک آشنا کنیم و مزیت ها و معایب هر کدام بیان گردید. در نهایت، جواب اینکه، کدام محصول سایپا را بخریم؟ برعهده شما است.

با توجه به علایق شما، که چه نوع سبک خودرو را دوست دارید؟ یا این که خودرو را برای چه منظوری لازم دارید؟ و یا چه مقدارهزینه برای خرید خودرو مورد علاقه تان کنار گذاشته اید؟ در انتخاب خودرو توسط شما، تاثیرگذار است.

اما در این بین، بهترین ماشین از لحاظ کیفیت ساخت و امکانات داخلی و خارجی، محصول سایپا شاهین است که جدیدا وارد بازار ایران شده است. نوآوری در این محصول و بدنه زیبا، آن را از سایر محصولات ذکر شده، متمایز می کند.


** این محتوا صرفا جنبه تبلیغاتی دارد و توسط سفارش دهنده آن تهیه و تنظیم شده است

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس