کد خبر 1170121
تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۰

 اگر از آن دست از کسانی باشید که تمام زندگی خود را وقف یادگیری مهارت‌های سرمایه‌گذاری در بورس کرده باشید، باید با کتاب چگونه در بورس دو میلیون دلار به دست آوردم آشنا باشید. بسیاری از کسانی که وارد بازار بورس می‌شوند به دنبال کسب بیشترین سود در کمترین زمان هستند. این نکته را به یاد داشته باشید که عده بسیاری با این آرزو وارد بازار بورس می‌شوند. اگر آموزش سرمایه‌گذاری در بورس را نادیده بگیرد، شانسی برای پیروزی در این بازار نخواهید داشت.

 در این کتاب با اصولی آشنا می‌شوید که نشان می‌دهد آموزش رمز موفقیت شما در بازار بورس است. برای موفقیت در بازار سرمایه باید نوسان گیری در بورس را بیاموزید و متخصص تابلوخوانی باشید. برای مدیریت سرمایه به دانش و مهارت زیادی نیاز دارید. اما اگر به دنبال کوتاه‌ترین مسیر برای رسیدن به رؤیاهای خود هستید، بهتر است با ما در آکادمی پارسیان بورس همراه باشید. آموزش سرمایه گذاری در بورس را با ما در آکادمی پارسیان بورس تجربه کنید.

بایدها و نبایدهای سرمایه گذاری در بورس

 برای اینکه سرمایه‌گذاری مطمئن و موفقی را در بازار سرمایه تجربه کنید، بهتر است اصول و قواعد حضور در این بازار را بشناسید. برای موفقیت در این بازار به مهارت‌های متفاوتی نیاز خواهی داشت. شما باید اصول رایج در بازار را بشناسید. عواملی که احساسات معامله‌گران را تحت تأثیر قرار می‌دهد را شناسایی کنید. فراموش نکنید که بازار سرمایه برای افرادی طراحی شده است که اصول و قواعد سرمایه گذاری را می‌شناسند. اگر قواعد را نمی‌شناسید محکوم به شکست هستید.

 در کتاب چگونه در بورس دو میلیون دلار به دست آوردم می‌خوانیم که شخصیت اصلی داستان بدون هیچ اطلاعات قبلی وارد بازار سرمایه‌گذاری می‌شود. او نخستین اطلاعات را از پرس‌وجوهایی که در اطرافیان خود انجام می‌دهد به دست می‌آورد. اما در ادامه با مؤسسات مشاوره سرمایه‌گذاری آشنا شد.

بعد از مدت‌ها حضور در این بازار او به این نتیجه رسید که نباید چندان همه به نظرات و توصیه‌های این مشاوران توجه کند. چرا که این افراد غالباً زمانی سهامی را به شما پیشنهاد می‌دهند که از سوی سرمایه‌گذارهای بزرگ بازار برای فروش گذاشته شده‌اند. درواقع دوران اوج این سهام به پایان رسیده است؛ بنابراین باید بهترین زمان را برای خرید سهام انتخاب کنید. بهترین زمان همان عاملی است که می‌تواند موفقیت شما را در پی داشته باشد.

آنچه که در آموزش معامله گری در بورس می‌آموزید

در دوره‌های آکادمی پارسیان بورس نکاتی را می‌آموزید که تاکنون از نگاه شما دور مانده است. برای سرمایه‌گذاری حرفه‌ای در بورس باید مواردی را در نظر داشته باشید. در مدیریت سرمایه و در آموزش بورس از پایه با این اصول آشنا می‌شوید. در ادامه با برخی از این اصول آشنا می‌شوید که در کتاب چگونه در بورس دو میلیون دلار به دست آوردم نیز ذکر شده است.

· هرگز پیشنهادهای شرکت‌های مشاوره را بی‌چون‌وچرا نپذیرید؛ آنها نیز مرتکب اشتباه می‌شوند.

· در مورد تمام پیشنهادهایی که از سوی کارگزاری‌ها ارائه می‌شود به‌خوبی بیندیشید. به یاد داشته باشید که این امر تا چه اندازه می‌تواند روی سودآوری شما تأثیرگذار باشد.

· برای معامله همواره باید بازارهای رسمی را انتخاب کنید. چرا که در دیگر بازارهای قادر به فروش سهام به ارزشی که در نظر داریم نخواهیم بود.

· شایعات جریان بازار را شکل نمی‌دهد. باید ارزش واقعی سهام را بشناسید.

· استفاده از تحلیل‌ها بهتر است شانس است.

· حفظ سهام ارزشمند بهتر از خریدوفروش چند سهام است.

به همین منظور آموزش‌های آکادمی پارسیان بورس می‌تواند برای شروع بسیار مناسب باشد.

 تحلیل تکنیکال

 استفاده از این تحلیل به شما کمک می‌کند که در کوتاه‌ترین زمان ممکن برای سرمایه‌گذاری در بازار بورس آماده شوید. این تحلیل به شما نشان می‌دهد که چگونه باید بهترین سهام را برای سرمایه‌گذاری انتخاب کنید. به‌این‌ترتیب درک درستی از اندیکاتورها، الگوهایی موجود در نمودارهای، دنباله فیبوناچی و امواج الیوت خواهید داشت.

به یاد داشته باشید تنها زمانی بهترین استفاده را از این تحلیل می‌برید که هر دو تحلیل تکنیکال و بنیادی در سرمایه‌گذاری‌های خود استفاده کرده باشید.

تحلیل بنیادی

 استفاده از تحلیل بنیادی در کنار تحلیل تکنیکال افق روشن‌تری را برای شما نمایان می‌کند. با استفاده از این روش تحلیل بهترین سهام را در بازار شناسایی می‌کنید. بهترین سهامی به شرکت‌هایی تعلق دارند که از ارزش ذاتی بالایی برخوردار هستند. به‌این‌ترتیب درک درستی از تغییرات بازار خواهید داشت. فراموش نکنید که این امر شما را از گرفتار شدن در دام وسوسه‌های احساسی نجات می‌دهد.

 زمانی که تحلیل بنیادی را به‌درستی به کار گرفته باشید دیگر فریب تغییر رفتارهای ناگهانی مردم در بازار را نمی‌خورید. در این موارد از جمله معدود افرادی هستید که به راز پس پرده در بازار پی برده‌اند. تحلیل بنیادی به شما اجازه می‌دهد که تزارنامه مالی شرکت‌ها را بررسی کنید و در ادامه میزان سود و زیان آنها را محاسبه کنید. در نهایت این تحلیل به شما توانایی‌های ویژه‌ای را می‌بخشد. شما می‌توانید سهام شرکت‌های تولیدی را ارزش‌گذاری کنید. این ارزش‌گذاری به شما اجازه می‌دهد که در درازمدت سهام بهتری را برای سرمایه‌گذاری‌های خود انتخاب کنید.

 در آخر

به یاد داشته باشید که انتخاب بهترین زمان برای سرمایه‌گذاری بهترین سود را برای شما به همراه خواهد داشت. اگر به دنبال آن هستید که دارایی خود را چندبرابر کنید، بهتر است در دوره آموزش بورس در مشهد آکادمی پارسیان بورس شرکت کنید. این دوره‌ها شما را در ادامه روند سرمایه‌گذاری به دانشی مسلح می‌کند که برای ادامه مسیر به آن نیاز دارید. این نکته را فراموش نکنید. سرمایه‌گذاری در بورس مانند شناست. درست است که از بیرون از آب نمی‌توانید دست‌وپا زدن را احساس کنید و باید برای یادگیری شنا وارد آب شوید.

اما نکته‌ای که نباید از یاد ببرید این است که بازار بورس تصویر غرق شدن و قهرمانی تمام شناگران تاریخ بورس را در حافظه خود ثبت کرده است؛ بنابراین شما به دامنه وسیعی از اطلاعات دسترسی دارید که شما را در ادامه روند سرمایه‌گذاری یاری می‌کند. برای درک بهتر سازوکار بورس به آموزش نیاز دارید. آموزش برگ برنده شماست. برای درک بهتر رفتار بورس بهتر است دوره جامع بورس آکادمی پارسیان بورس را فراموش نکنید.


** این محتوا صرفا جنبه تبلیغاتی دارد و توسط سفارش دهنده آن تهیه و تنظیم شده است

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس