کد خبر 1170081
تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۲
ردپای ستاره فروتن در صدرنشینی استقلال؛ آقای ۵۰ درصدی پوکر کرد

مهدی قایدی برای چهارمین هفته متوالی موفق به گلزنی شد و تیمش را به صدر جدول رده‌بندی رساند.

به گزارش مشرق، پیروزی سه بر یک استقلال برابر تراکتور در حالی رقم خورد که «مهدی قایدی» نقشی غیر قابل انکار در ثبت آن داشت. با وجود اینکه «شیخ دیاباته» ۲ گل زد و همه از او به عنوان ستاره اصلی مسابقه یاد می‌کنند اما این جوان بوشهری آبی‌پوشان بود که موفق شد با یک گل و یک پاس گل همان اثرگذاری را داشته باشد که ستاره مالیایی در میدان داشت.

بیشتر بخوانید:

چهارمین گل متوالی مهاجم استقلال در چهارمین بازی

این چهارمین دیدار متوالی بود که «مهدی قایدی» موفق شد برای استقلال گلزنی کند. او بعد از اینکه در هفت دیدار ابتدایی تنها یک پاس گل داد؛ در چهار بازی اخیر موفق شده دروازه تیم‌های گل‌گهر سیرجان، آلومینیوم اراک، پرسپولیس تهران و تراکتور تبریز را باز کند. در این چهار هفته استقلال به ۱۰ امتیاز از ۱۲ امتیاز ممکن دست پیدا کرده و همین مساله نشان می‌دهد چقدر حضور شماره ۱۰ آبی‌ها در این روزها موثر بوده است.

قایدی همچنین موفق شد برابر تیم‌های تراکتور و مس رفسنجان پاس گل بدهد و یک بار هم پنالتی بگیرد تا از ۱۶ گل به ثمر رسیده روی هفت گل به صورت مستقیم تاثیرگذار باشد و تقریبا تاثیری ۵۰ درصدی روی کل گل‌های این فصل تیم «محمود فکری» داشته باشد. باید دید این ستاره ۲۲ ساله در ادامه چه عملکردی را از خود نشان می‌دهد. قایدی فصل گذشته تا پایان هفته یازدهم موفق به زدن پنج گل شده بود.

قایدی در تمام این هفته‌ها بدون ادعا در ترکیب تیمش درخشیده و نامش هیچوقت به عنوان ستاره اصلی استقلال معرفی نشده و حتی رسانه‌ها هم به آن اشاره چندانی نداشته‌اند. این بازیکن ۲۲ ساله بدون حاشیه و در مسیری درست به پیشرفت کردن ادامه می‌دهد و انگار قرار نیست توقفی در کارش دیده شود. او با این میزان از آمادگی بدون شک می‌تواند به تیم ملی ایران و «دراگان اسکوچیچ» هم کمک کند. همانطور که موفق شد یک گل زیبا را به تیم ملی بوسنی و هرزگووین بزند.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 9
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۶:۴۲ - ۱۳۹۹/۱۰/۳۰
    19 15
    البته قایدی بعد اینکه هزار و یک مشکل ایجاد کرد تازه سرش به سنگ خورده و حواشی رو کنار گذاشته وگرنه چند بار با مربیان سابق درگیر شد اون تصادف بوشهر و رانندگی در حالت غیر عادی که مرحوم احمد شاکر رو به کشتن داد هم که خاطرمون هست همین طور ماجرای هک اینستاگرامش ولی امیدوارم واقعا دیگه فقط بچسبه به فوتبال . چه سرمایه های فوتبالی ما که به خاطر حواشی دود شدن مثل پیام صادقیان یا نتونستن حتی نیمی از قابلیتهای فوتبالیشون رو نشون بدن مثل محسن مسلمان و مجتبی جباری
    • محمد IR ۰۵:۳۱ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۱
      4 1
      بقول معروف اگر می خواهی چیزی را از بین ببری بد دفاع کن.با جمله بندی که کردی خواستی عقد ه و کینه خودتو به مهدی قایدی نشان بدی. بعد هم دلسوز تر از مادر باشی.مثل شما ها دیگر حناتو رنگی ندارد.مسلملن هیچگاه نمی آید آبرو طرف را ببرد بعد هم بخواهد نصیحت کند.اگر دین نداری لاقل آزاده باش
  • من KR ۱۹:۲۰ - ۱۳۹۹/۱۰/۳۰
    6 1
    امثال توووووو اگه بزارن و حاشیه درست نکنن قائدی کارش درسته
  • US ۲۰:۲۳ - ۱۳۹۹/۱۰/۳۰
    4 2
    فقط حبف که زیاد لایی میزنه...
    • افشین IR ۰۸:۲۶ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۱
      3 1
      خصوصن به یه تیم خاص ص ص ص ص ص
  • جواد IR ۰۳:۳۷ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۱
    0 2
    زررررشک.. اگه استقلال ستاره داشته باشه بخاطرچندساعت صدرجدول بودن البته با بازی بیشتر... که تمام ستاره های فوتبال بایدبرن گاوبچرونن.. پرسپولیس رانمیگی ک تواسیاچند امتیازداره وکلی مقام... امدی به یبازیکن دسته سومی میگی ستاره خانم؟؟؟
    • علیرضا۱ IR ۰۵:۳۵ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۲
      0 0
      آقا جواد شاید شما از دایره ادب خارج شوی ولی ادب به من حکم میکند که فعلا سکوت کنم آن چند قهرمانی کذایی هم با پشتیبانی وزیر ورزش که حاضرم تمام گناهانش رابه گردن بگیرم از طرف او به شما هدیه داده شد چرا در آسیا نتوانستید قهرمان شوید چون حنای جناب وزیر در آسیا رنگی ندارد
  • IR ۰۳:۴۳ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۱
    0 0
    چی شد اون جیگر
  • مقدم IR ۱۸:۱۹ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۱
    2 0
    بیشتر بازیکن های خوب که از جنوب کشور بودند زیبا و دیدنی بازی می‌کنند تکنیک در دی ان ای اونهاست

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس