متاسفانه مديران فوتبال ما در فکر اين هستند که فقط از باشگاهها جريمه هاي مختلف بگيرند و حق پخش تلويزيوني که يک منبع درآمدزايي است، در فوتبال ايران به ثمن بخس فروخته مي شود.

به گزارش خبرنگار ورزشي مشرق، صادق درودگر سرپرست تيم فوتبال استيل آذين در گفت و گو با موج ضمن رد شايعه انحلال باشگاه استيل آذين مدعي شد که تنها کساني حاضرند در فوتبال ايران سرمايه گذاري کنند که عاشق اين رشته باشند.
وي افزود: ما تنها باشگاهي هستيم که 40 درصد قرارداد بازيکنها را پرداخت کرده ايم.در واقع بازيکنان ما چکهايشان را هم وصول کرده اند.آقاي هدايتي گفت 10 درصد ديگر را هم بعد از اين دو بازي و حتي پيش از نيم فصل پرداخت مي کند.پس مطمئن باشيد که ما مشکل مالي نداريم.
ولي از طرفي اين حقيقتي است که در شرايط فعلي هيچ توجيهي براي سرمايه گذاري بخش خصوصي در فوتبال وجود ندارد.اگرهمه جا مي گويند دخل از 19 خرج از 20 ‏، در فوتبال دخل از يک هم نيست. ما حتي اسپانسرهم نداريم.الان شما بيلبوردهاي داخل شهر را ببينيد همه اش خالي است.همه شعارهاي مذهبي زده اند چون وضعيت اقتصادي خراب است.قانون هم متاسفانه حمايتي از نظام باشگاهداري خصوصي نمي کند. قبلا يک وامي به باشگاهها مي دادند که متاسفانه در حال حاضر به هيچ باشگاه فوتبالي در ايران نمي دهند. به خاطر سوء مديريتي که در يک دوره بود اين وامها به باشگاههاي بيليارد‏، سونا و جکوزي داده شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس