کد خبر 1169466
تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۹ - ۰۹:۱۶
پیوس: پرسپولیس از نظر فنی بهترین تیم ایران است

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: این تیم در شهرآورد ثابت کرد که از نظر فنی بهترین تیم ایران است اما در این شرایط تنها حاشیه می‌تواند جلوی موفقیت تیم را بگیرد.

به گزارش مشرق، فرشاد پیوس با اشاره به شرایط تیم فوتبال پرسپولیس پس از تساوی در شهرآورد نود و چهارم پایتخت و حواشی که پس از آن مسابقه اتفاق افتاد، اظهار داشت: این تیم در حال حاضر شرایط خوبی از نظر فنی دارد و در حال بازگشت به روزهای خوب است اما ممکن است مسائل حاشیه‌ای به تیم ضربه بزند.

وی افزود: به نظر من باید ریشه حواشی از پرسپولیس کنده شود. این تیم در بازی شهرآورد دوباره این موضوع را نشان داد که برترین تیم ایران است و دوباره صدر جدول را پس خواهد گرفت. در این شرایط تنها حواشی می‌تواند جلوی موفقیت تیم را بگیرد و امیدوارم که این مسائل هر چه زودتر از پرسپولیس دور شود.

بیشتر بخوانید:

فرار یحیی از به رکورد «منفی» علی پروین!

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس در مورد اینکه «مهدی رسول‌پناه» همچنان قصد استعفا از هیات مدیره را پس از اتفاقات حاشیه‌ای ندارد، خاطرنشان کرد: برخی دوست دارند به هر قیمتی بمانند. پس از آن اتفاقات و انتشار فیلم، اینکه چرا هنوز این فرد در پرسپولیس باقی مانده جای سوال دارد. ادامه حضور این فرد از داخل خانواده پرسپولیس به تیم ضربه می‌زند.

پیوس خاطرنشان کرد: مگر زمان همین فرد نبود که چندین بازیکن از تیم جدا شدند. مگر بشار با توافقی که زمان حضور همین فرد گرفته بود، از پرسپولیس جدا نشد؟ آن هم بدون اینکه سرمربی تیم از این موضوع مطلع  شود. چطور بازیکنی که قرار دارد اجازه جدایی می‌گیرد؟ این‌ها اتفاقاتی بود که به تیم ضربه زد.

وی اضافه کرد: تیم در پایان فصل گذشته بهترین نفراتش را از دست داد، بدون آنکه کمترین درآمدی از فروش بازیکنان خود داشته باشد در حالی که بازیکنان سرمایه‌های باشگاه بودند. چرا باشگاه نباید به تعهدات خود در قبال بازیکن عمل کند تا بازیکن به راحتی برود. پرسپولیس از بابت این سوء مدیریت‌ها ضرر کرد. آنوقت با آن برخوردی که نشد هیچ، آن فرد همچنان در باشگاه حضور دارد و قصد استعفا ندارد.

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: تیم کادر فنی خوبی دارد و نگرانی بابت شرایط تیم نداریم. تنها نگرانی ما بابت این است که حضور این افراد در خانواده باشگاه به تیم ضربه بزند.

پیوس در مورد تساوی در شهرآورد نود و دوم خاطرنشان کرد: بازی خوب و جذابی را شاهد بودیم. اگر کمی شانس با تیم یار بود، نتیجه ماندگاری رقم می‌خورد اما همین عملکرد تیم به ویژه در نیمه دوم ما را به آینده امیدوار کرد و باز هم تیم یحیی ثابت کرد که بهترین ایران است.

وی در رابطه با عملکرد «مهدی عبدی» در این مسابقه گفت: او یکی از بهترین‌های این دیدار بود و اگر تمرکز و دقتش را کمی بیشتر کند، می‌تواند مهره موثری باشد.

مهاجم سال‌های دور تیم ملی در پایان با اشاره به دیدار امروز (شنبه) مقابل فولاد اظهار داشت: فولاد از تیم‌های خوب لیگ است اما پرسپولیس هم امیدوارم بتواند دوباره روز خوبی را تجربه کند و نوار تساوی‌هایش در بازی برابر فولاد بریده شود.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس