کد خبر 1169261
تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۱
چمنیان: با تمرکز کامل به دنبال ۳ امتیاز دیدار با استقلال هستیم/ سعی می‌کنیم برای هر بازی سورپرایز داشته باشیم

مربی تیم تراکتور تبریز گفت: ما تمرکزمان را روی کیفیت و عملکرد خودمان خواهیم گذاشت تا ان‌شاءالله بدون حرف و حدیث و دغدغه استقلال را شکست دهیم.

به گزارش مشرق، عباس چمنیان در نشست خبری پیش از دیدار با استقلال در هفته یازدهم لیگ برتر اظهار داشت: بدون تردید استقلال یکی از تیم‌های بزرگ کشور و باسابقه درخشان است و همواره تیمی قابل احترام بوده است. در طول فصل هم استقلال یکی از همسایگان ما در جدول بوده و کسب امتیاز مقابل این تیم یکی از استراتژی‌های اصلی ماست. سعی کردیم در فاصله بازی ذوب‌آهن و استقلال که نسبتاً هم زیاد بود، علاوه بر استراحت و ریکاوری بازیکنان در مورد نقاط ضعف‌مان کار کنیم و سعی کنیم کیفیت کار را ارتقا بدهیم.

وی افزود: اولویت اول ما این است که فوتبال با کیفیتی را در شأن نام تراکتور به نمایش بگذاریم. قطعاً کسب نتیجه هم اولویت دوم ماست و تا اینجا هم به طور نسبی بد نبودیم. امیدواریم بازی به بازی بهتر شویم و در بازی‌های باقیمانده تا نیم‌فصل اول علاوه بر اینکه جایگاه خوبی را در جدول پیدا کنیم، برای نیم‌فصل دوم هم آماده شویم.

بیشتر بخوانید:

۲ استقلالی بازی با تراکتور را از دست دادند

مربی تیم تراکتور تصریح کرد: تیم استقلال را هم کاملاً ارزیابی کردیم و طبیعی است تیم ما هم مورد ارزیابی‌ قرار گرفته است. سعی می‌کنیم برای هر بازی علاوه بر داشته‌های قبلی، استراتژی و سورپرایز فنی داشته باشیم که به ما در کسب نتیجه کمک می‌کند. خوشبختانه بازیکنان آسیب‌دیده هم رسیدند و از حداکثر نفرات می‌توانیم استفاده کنیم. بخشی از تیم استقلال خیلی  قابل توجه است و سعی کردیم در برنامه‌های تاکتیکی تمرکزمان را روی کنترل نقاط قوت و استفاده از نقاط ضعف استقلال بگذاریم که می‌تواند یک پوئن مثبت برای ما باشد. ضمن اینکه با توجه به نتایجی که در فاصله دیدار ما با ذوب‌آهن و این بازی اتفاق افتاد، تکلیف ما برای کسب امتیاز بیشتر می‌شود تا از بالای جدول عقب نمانیم و با کسب حداکثر امتیاز و نمایش خوب و دلپذیر خودمان را در بالای جدول حفظ کنیم و بازی به بازی بهتر شویم.

چمنیان در مورد مصدومان و محرومان این تیم نیز گفت: خوشبختانه مصدوم نداریم و دژاگه آخرین نفری بود که با اقدامات درمانی آماده بازی است. حاج‌صفی هم آماده شده و فکر می‌کنم با نظر مسعود شجاعی و کادرفنی ان‌شاءالله بتوانیم از حداکثر ظرفیت‌مان در این بازی استفاده کنیم و بازی خوبی انجام دهیم.

وی درباره انتخاب بیژن حیدری برای قضاوت دیدار تراکتور و استقلال نیز یادآور شد: یکی از استراتژی‌های تراکتور همیشه این بوده که به داوران احترام می‌گذاریم. بیژن حیدری هم از داوران خیلی خوب است و با توانایی و تجربه ایشان بعید می‌دانم مشکل خاصی به وجود بیاید. ضمن اینکه هر دو تیم به دنبال بازی جوانمردانه هستند. ما تمرکزمان روی کیفیت و عملکرد خودمان خواهیم گذاشت تا ان‌شاءالله بدون حرف و حدیث و دغدغه با حداکثر امتیاز از این بازی خارج شویم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس