کد خبر 1169175
تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۶
اکبرپور: انتقادات از استقلال عادلانه نیست

پیشکسوت استقلال گفت: انتقاداتی که از استقلال می‌شود عادلانه نیست زیرا این تیم در لیگ امسال نتایج خوبی گرفته و اکنون یکی از مدعیان اصلی قهرمانی محسوب می‌شود.

به گزارش مشرق، اگرچه چند روزی از شهرآورد بزرگ پایتخت می‌گذرد اما پیشکسوتان این دو تیم هنوز درباره این جدال بزرگ حرف می‌زنند. علی‌رضا اکبرپور مهاجم سال‌های نه چندان دور استقلال درباره عملکرد آبی‌پوشان در بازی با پرسپولیس حرف زند. او اعتقاد دارد انتقاداتی که از استقلال می‌شود عادلانه نیست، استقلال در لیگ امسال نتایج خوبی گرفته و اکنون یکی از مدعیان اصلی قهرمانی محسوب می‌شود.

یک ‌هفته‌ای از تساوی استقلال در دربی می‌گذرد.

به هر حال این مسابقه به پایان رسید، استقلال شروع خوبی در این بازی داشت و به گل رسید اما عقب کشید و البته این طبیعی بود.

همین عقب کشیدن باعث شد تا پرسپولیس توپ و میدان را در اختیار بگیرد.

در دربی جنگ میانه میدان حرف اول را می‌زند و اگر تیم عقب بکشد این فرصت را در اختیار حریف خود قرار می‌دهد تا حملات خطرناکی را بر روی دروازه تیمتان تدارک ببیند. همین اتفاق باعث شد تا آبی‌پوشان فرصت را به پرسپولیس بدهند تا اختیار زمین را به خود اختصاص دهند.

بیشتر بخوانید:

مشکل بزرگ استقلال از نظر بیانی

خط دفاعی استقلال روز بدی را پشت سر گذاشت؟

این را قبول دارم. مدافعان استقلال نتوانستند هماهنگ باشند و یکی از بدترین نمایش‌ها را در طول لیگ بیستم به نمایش گذاشت. به طور حتم این ضعف‌ها باعث شد تا پرسپولیس بارها تا آستانه گلزنی پیش بروند و اگر شانس با استقلال یار نبود چند گل دریافت می‌کردند.

چه عاملی باعث شد تا مدافعان استقلال اینقدر ناهماهنگ باشند.

شکاف در خط دفاعی و عدم هماهنگی در بین بازیکنان باعث شد تا این اتفاقات رقم بخورد. به طور حتم محمود فکری باید این اشکالات را برطرف کند. یک اشکال دیگر در نحوه بازی استقلال دیده می‌شد.

چه عاملی؟

استقلال در شرایط کناره‌ها شرایط خوبی نداشت و فضاسازی در یک سوم زمین را به حریف واگذار کرده بود. در بازی‌های قبلی استقلال این ایرادات کمتر دیده می‌شد و آنها نقطه قوت آبی‌پوشان بودند.

برخی‌ از پیشکسوتان استقلال  اعتقاد داشتند محمود فکری می‌توانست با چند تغییر شرایط بهتری را در تیم به وجود آورد؟

به هر حال سرمربی هر تیمی مسوول فنی تیمش است و در هر مسابقه او بر اساس شرایط تاکتیکی تیم و حریف تغییرات را به وجود می‌آورد. شاید اگر این اتفاق می‌افتاد شرایط بهتری را از استقلال شاهد بودیم.

از استقلال انتقاد زیادی می‌شود؟

به نظر من این انتقادات که از استقلال می‌شود عادلانه نیست، استقلال در لیگ امسال نتایج خوبی گرفته و اکنون یکی از مدعیان اصلی قهرمانی محسوب می‌شود، آنها مگر با چند امتیاز اختلاف با صدر جدول دارد؟ استقلال روند خوبی را در این فصل داشته است و من حتم دارم تا روز پایانی مدعی اصلی جام خواهند بود. به نظر من باید از استقلال و محمود فکری حمایت‌های لازم شود تا آنها استرس و حاشیه‌ای نداشته باشند. در همین بازی با پرسپولیس اگرچه حریف چند موقعیت خوب داشت اما یک پنالتی ۱۰۰ درصد برای استقلال گرفته نشد.

منظورتان توپ محمد نادری است که به دستان وحید امیری برخورد کرد؟

من شک دارم این اتفاقی که رخ داد پنالتی بود و داور باید خطا می‌گرفت. در همه جای دنیا این چنین صحنه‌هایی رخ داده است و داور پنالتی گرفته است. وقتی استقلال یک بر صفر جلو بود این خطای پنالتی گرفته می‌شد شرایط بازی به طور کامل عوض می‌شد.

مهاجمان استقلال روز خوبی را داشتند؟

استقلال بهترین و آماده‌ترین مهاجمان را در اختیار دارد. مهدی قایدی و ارسلان مطهری در بازی‌های اخیر استقلال خیلی خوب بودند و امتیازات ارزشمندی را برای آبی‌پوشان به ارمغان آورده‌اند. در شهرآورد ارسلان مطهری در دقیقه اول با استفاده از فرصت‌طلبی و هوش خود یک گل زیبا به ثمر رساند و قایدی نیز تکنیک عالی خود را به رخ همه کشید. وقتی در دقیقه ۹۲ با آن اعتماد به نفس در محوطه جریمه پرسپولیس توپ را در اختیار می‌گیری و آن حرکات عالی را نشان می‌دهید یعنی پتانسیل فنی بالایی دارید. این مهاجم به طور حتم یکی از ارکان اصلی موفقیت و قهرمانی استقلال در این فصل خواهد بود.

همچنین شیخ دیاباته هنوز به آمادگی کامل نرسیده است، او مهاجم درجه‌ یکی است که فصل گذشته آقای گل لیگ شد و اگر در بهترین شرایط باشد  هیچ بازیکنی نمی‌تواند او را مهار کند.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • پری مجرد 43ساله IR ۱۳:۲۵ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۸
    0 0
    جوجه رو آخر پاییز می شمرند

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس