کد خبر 1169000
تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۳۹۹ - ۲۱:۳۹
داروی قاچاق

رئیس پلیس امنیت اقتصادی پایتخت از کشف ۲۰ میلیارد ریالی دارو و لوازم بهداشتی قاچاق در داروخانه‌ای در غرب تهران خبر داد.

به گزارش مشرق، سرهنگ کارآگاه علی ولی پور گودرزی رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران از کشف ۲۰ میلیارد ریالی دارو و لوازم بهداشتی قاچاق در تهران خبر داد.

سرهنگ ولی پور گودرزی در تشریح خبر فوق اظهار داشت: با کسب خبری پیرامون توزیع خارج از شبکه دارو و اقلام بهداشتی توسط متصدی داروخانه‌ای در حوالی غرب تهران تیمی از کارآگاهان پلیس امنیت اقتصادی برای بررسی موضوع به نشانی اعلامی اعزام شدند.

وی تصریح کرد: تحقیقات اولیه نشان از صحت خبر دریافتی داشت و مشخص شد که مالک داروخانه با تهیه اقلام بهداشتی و دارویی به صورت قاچاق آنها را خارج از شبکه توزیع در اختیار مشتریان قرار می دهد.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی با اشاره اینکه با هماهنگی های قضائی دستگیری متهم و بازرسی از داخل داروخانه از مرجع قضایی اخذ شد، افزود: تیمی از کارآگاهان به نشانی اعلامی اعزام و موفق شدند ضمن دستگیری متهم در بررسی از داخل این داروخانه ۱۲ هزار و ۱۸۸ عدد انواع دارو، ۳۰ هزار و ۷۰۰ عدد لوازم بهداشتی ، ۳ هزار و ۶۰۰ عدد سرنگ و یک هزار و ۹۲۰ قوطی شیرخشک قاچاق فاقد بارنامه و مجوزهای گمرکی کشف کنند.

این مقام انتظامی با بیان اینکه متهم به مرجع قضائی معرفی و کالای کشف شده تحویل سازمان دارو و غذا شد، گفت: کارشناسان ارزش ریالی کالای کشف شده را ۲۰ میلیارد ریال محاسبه کرده اند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس