کد خبر 1168989
تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۳۹۹ - ۲۰:۳۰
رینالدو روئدا

رئیس فدراسیون فوتبال کلمبیا گفت: رینالدو روئدا گزینه نخست ما به جای کارلوس کی‌روش بود.

به گزارش مشرق، فدراسیون فوتبال کلمبیا بالاخره هفته گذشته بود که تکلیف سرمربیگری تیم ملی این کشور را مشخص و رینالدو روئدا را به عنوان جانشین کارلوس کی روش انتخاب کرد.

کی روش در پی کسب دو باخت متوالی مقابل اروگوئه و اکوادور در مرحله انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ از سرمربیگری کلمبیا کنار رفت. فدراسیون کلمبیا در نهایت با رینالدو روئدا که سرمربی شیلی بود، به توافق رسید.

«رامون خسورون» رئیس فدراسیون فوتبال کلمبیا بعد از انتخاب روئدا گفت: قرارداد رینالدو تا پایان جام جهانی ۲۰۲۲ است ولی اگر او خوب عمل می‌کند، این قرارداد می‌تواند تا سال ۲۰۲۶ تمدید شود. اولین ماموریت سرمربی آماده سازی تیم برای بازی‌های تیم کلمبیا در ماه مارس است.

خسورون درباره اینکه فدراسیون کلمبیا چطور موفق شد رضایت فدراسیون شیلی را برای جدایی رینالدو بگیرد، تصریح کرد: ما به فدراسیون شیلی هیچ پولی ندادیم. این توافق فاقد مسئولیت مالی برای ما بود.

رئیس فدراسیون فوتبال کلمبیا با بیان اینکه تیم ملی این کشور برای صعود به جام جهانی شانس دارد، گفت: هدف ما صعود به جام جهانی است و با کار خوب می‌توان به این هدف رسید. رینالدو نخستین گزینه ما بعد از جدایی کی روش بود. اسامی دیگری هم وجود داشت ولی برای انتخاب روئدا توافق کردیم.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس