کد خبر 1168862
تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۳۹۹ - ۱۵:۲۳
پلوسی: اگر اعضای کنگره به حمله اخیر کمک کرده باشند باید تحت تعقیب قرار گیرند

رئیس مجلس نمایندگان آمریکا بر این باور است که اگر ثابت شود اعضای کنگره به حمله ۶ ژانویه طرفداران ترامپ به ساختمان کنگره دست داشته باشند، باید تحت تعقیب قضایی قرار بگیرند.

به گزارش مشرق به نقل از رویترز، نانسی پلوسی رئیس مجلس نمایندگان آمریکا روز جمعه گفت: اگر ثابت شود که اعضای کنگره در حمله ۶ ژانویه به ساختمان کنگره دست داشته و به مهاجمان کمک کرده‌اند، باید تحت تعقیب قضایی قرار بگیرند.

بیشتر بخوانید:

تشدید تدابیر امنیتی در آستانه مراسم تحلیف بایدن

بر اساس این گزارش، پلوسی در یک کنفرانس خبری در پاسخ به این سئوال که "آیا اقداماتی علیه نمایندگانی که شاید در حمله اخیر به ساختمان کنگره که منجر به مرگ حداقل ۵ نفر شده است، اتخاذ خواهد شد"، تاکید کرد: اگر در واقع اثبات شود که اعضای کنگره در این فتنه و یورش دست داشته‌اند، اگر به این جرائم کمک کرده باشند، باید اقداماتی فراتر از کنگره اتخاذ شود، آنها باید به خاطر این اقدامات تحت تعقیب قرار بگیرند.

ببینید:

عکس/ گشت زنی گارد ملی در خیابان‌های آمریکا

این در حالی است که میکی شریل نماینده دموکرات برخی جمهوریخواهان را به تحریک طرفداران ترامپ برای حمله به ساختمان کنگره متهم کرده و گفته است که برخی جمهوریخواهان، رهبری و هدایت گروه‌هایی را بر عهده داشته‌اند که یک روز قبل از حمله به ساختمان کنگره قصد سفر به واشنگتن را داشتند.

بیش از ۳۰ دموکرات مجلس نمایندگان آمریکا از مقام‌های امنیتی و پلیس کنگره خواسته‌اند تا اطلاعات درباره اینکه چه کسانی یک روز قبل از حمله به ساختمان کنگره در آنجا حضور داشته‌اند، ارائه کنند.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۲۳:۱۸ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۷
    0 0
    قیافو!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس