جو بایدن نمایه

جو بایدن گفت روزانه سه تا چهار هزار نفر بر اثر کرونا در امریکا می‌میرند و نقش واکسن هم با شکست ملال آوری روبرو بوده است.

به گزارش مشرق به نقل از  خبرگزاری اسوشیتدپرس، رئیس جمهور منتخب امریکا تاکید کرد روزانه سه تا چهار هزار نفر بر اثر کرونا در امریکا می‌میرند و نقش واکسن هم با شکست ملال آوری روبرو بوده است.

بیشتر بخوانید:

بایدن: ده‌هامیلیون‌ها دُز واکسن کرونا در آمریکا بدون استفاده مانده‌اند

جو بایدن گفت: ما طرح نجات و بهبود و نحوه کمک مالی فوری به نیازمندترین افراد در این کشور را بیان کردیم. میلیون‌ها نفر بدجوری در حال آسیب دیدن هستند. میلیون‌ها نفر که هرگز فکر نمی‌کردند بیکار شوند با خطر تخلیه خانه‌ها و منتظر ماندن ساعت‌ها در خودروهایشان برای دریافت غذا از طرف بانک غذایی روبرو هستند. من درباره ضروری بودن طرح نجات برای بهبود اوضاع اقتصادی و توانایی ما برای بازسازی بهتر، قویتر و ایمن‌تر صحبت کردم. در حالی که این بحران هزینه واقعی درپی داشته است، من تشریح دادم چگونه میلیاردها دلار هزینه بیشتری برای از بین بردن آسیب لازم است. من درباره وظیفه اخلاقی ما برای اقدام براساس اجماع کامل اقتصادی و سرمایه گذاری صحبت کردم.

جو بایدن گفت: من و هریس معاون رئیس جمهور در حال دریافت گزارش از تیم کووید ما هستیم. ما همچنان در زمستان بسیار تاریک بسر می‌بریم. میزان آلودگی تا سی و چهار درصد است. بیش از هر زمانی، افراد بیشتری به خاطر کووید بستری می‌شوند. روزانه تقریبا بین سه تا چهار هزار مرگ اتفاق می‌افتد و ما به چهارصد هزار مرگ در آمریکا نزدیک شدیم. این آمار بی تغییر است و مشخص است. من دردی را که بسیاری از شما تجربه کرده اید، می‌شناسم. دردی که الان تجربه می‌کنید. وقتی صبح‌ها برای صبحانه می‌نشینید و صندلی خالی عزیزانتان را می‌بینید. من دلسردی را که همه احساس می‌کنند، می‌فهمم. تقریبا یک سال بعد، ما همچنان فاصله زیادی با بازگشت به وضعیت عادی داریم. حقیقت واقعی این است مسائل قبل از این که بهتر شوند، بدتر می‌شوند. شما می‌دانید ما سیاست‌ها را تغییر خواهیم داد.

وی گفت: واکسن امید زیادی را به وجود آورد. من می‌خواهم از دانشمندان، محققان و همه افراد شرکت کننده در آزمایش بالینی آن تشکر کنم. ما از روند یکپارچه و دیدگاه قوی برای آزمایش تشکر می‌کنم. این موجب شد میلیون‌ها نفر در سراسر جهان به صورت ایمن واکسن دریافت کنند، اما نقش واکسن در آمریکا تاکنون با شکست ملال آوری همراه بوده است. ما در گزارش امروز درباره پنج مسئله بحث کردیم. پنج کاری که باید برای از بین بردن یاس و انگیزه دادن انجام شود.

دانلود

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 10
  • در انتظار بررسی: 2
  • غیر قابل انتشار: 4
  • DE ۱۸:۱۲ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۷
    1 7
    خدارو شکر یه فرد منطقی داره میشه رییس جمهور امریکا ترامپ شغال به فنا خواهد رفت
    • IR ۲۰:۳۷ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۷
      3 0
      منطقی از نظر ساده لوحان غربگدا مثل همان اوبامای مؤدب و باهوش ایجاد کننده داعش و اعمال کننده بیشترین تحریم ها برعلیه مردم ایران
  • IR ۱۸:۳۳ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۷
    3 6
    خدا کنه برسه به روزی سیصد هزار کشته در آمریکا که طی یک سال جمعیت کشورشون یک سوم سشه و ضعیف و متلاشی بشه
    • IR ۲۱:۴۹ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۷
      0 1
      مرگ بر آمریکا
    • IR ۰۹:۴۸ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۸
      0 0
      خدا هیچ بنده ای را از صراط مستقیم و تعالیم ناب اسلام محمدی،ص، دور نکند. فدای مرام ائمه بزرگوار دین عزیزم شوم که همیشه هدایت انسان را از خدا طلب میکردند، نه مرگ آنانرا.
  • IR ۱۸:۳۷ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۷
    6 1
    آقا تسلیت به همهٔ غربگدایان بخصوص بابت واکسن!!!
  • IR ۱۶:۲۴ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۸
    0 0
    اینو باید به بی بی سی و ۵۰۰ نهاد حقوق بشری دروغین گفت.
  • IR ۲۰:۳۰ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۸
    0 0
    " اما نقش واکسن در آمریکا تاکنون با شکست ملال آوری همراه بوده است. " این هم از واکسن امریکایی که بعضی ها می خواستن رو مردم ایران تستش کنن . چنان گندش در اومد که بایدن هم ازش به عنوان شکست ملال‌آور یاد بکنه.
  • IR ۲۱:۱۹ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۸
    0 0
    -غربیها:ده سال دیگه به برجام پایبند باشیدتاماپایبندنباشیم!؟ -دیگه ازاین تو بیمیریها،نداریم-تااول به برجام برنگردید وتمام تحریمها رابرندارید،ما دیگه غیر ممکنه(غنی سازی،بالستیک،کلاهک اتمی وپیشرفتهای هسته ایمان)را متوقف یا بتن کنیم-بعدازاینکه تمام تحریمها رو برداشتید وما توانستیم ازلحاظ اقتصادی وسیاسی آزاد ومستقل بشویم-اگر خواستیم واگر شما(غنی سازی،کلاهک اتمی وموشکهای بالستیکتان)رامعدوم کردید ما هم یک فکری میکنیم.
  • IR ۲۱:۲۱ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۸
    0 0
    -غربیها:ده سال دیگه به برجام پایبند باشیدتاماپایبندنباشیم!؟ -دیگه ازاین تو بیمیریها،نداریم-تااول به برجام برنگردید وتمام تحریمها رابرندارید،ما دیگه غیر ممکنه(غنی سازی،بالستیک،کلاهک اتمی وپیشرفتهای هسته ایمان)را متوقف یا بتن کنیم-بعدازاینکه تمام تحریمها رو برداشتید وما توانستیم ازلحاظ اقتصادی وسیاسی آزاد ومستقل بشویم-اگر خواستیم واگر شما(غنی سازی،کلاهک اتمی وموشکهای بالستیکتان)رامعدوم کردید ما هم یک فکری میکنیم.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس