مرحله نهایی رزمایش پیامبر اعظم (ص)

موشک های بالستیک دوربرد کلاس های متنوع از فاصله ۱۸۰۰ کیلومتری اهداف منظور رزمایش در شمال اقیانوس هند را با موفقیت مورد اصابت قرار داده و منهدم کردند.

به گزارش مشرق، مرحله دوم و نهایی رزمایش پیامبر اعظم (ص) ۱۵ سپاه پاسداران انقلاب اسلامی که از روز گذشته در منطقه عمومی کویر مرکزی ایران در حال برگزاری است؛ صبح امروز ( شنبه) با اجرای عملیات راهبردی موشک های بالستیک دوربرد ضد ناوهای متخاصم فرضی دشمن و انهدام اهداف به انجام رسید.

در این مرحله از رزمایش که با حضور سردار سرلشکر پاسدار محمد باقری رئیس ستاد کل نیروهای مسلح ، سردار سرلشکر پاسدار حسین سلامی فرمانده کل سپاه ، سردار سرتیپ پاسدار امیرعلی حاجی زاده فرمانده نیروی هوافضای سپاه و جمعی از فرماندهان عالی رتبه نظامی برگزار شد؛ پس از کشف موقعیت ناوهای متخاصم فرضی دشمن توسط سامانه های اطلاعاتی نیروی هوافضای سپاه ، موشک های بالستیک دوربرد کلاس های متنوع از فاصله ۱۸۰۰ کیلومتری اهداف منظور رزمایش در شمال اقیانوس هند را با موفقیت مورد اصابت قرار داده و منهدم کردند.

گفتنی است ؛ رزمایش پیامبر اعظم (ص) ۱۵ سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از جمله رزمایش های سالیانه است که مرحله نخست این رزمایش روز گذشته با اجرای عملیات ترکیبی موشکی و پهپادی و تمرین تهاجم به ارکان دفاعی دشمن به انجام رسید.

دانلود

ببینید:

عکس/ مرحله نهایی رزمایش پیامبر اعظم (ص) ۱۵ سپاه پاسداران

سرلشکر سلامی: یکی از راهبردهای دفاعی ما انهدام ناوهای هواپیمابر با موشک بالستیک است

سردار  حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در حاشیه مرحله نهایی رزمایش پیامبر اعظم(ص) ۱۵ سپاه پاسداران انقلاب اسلامی که در منطقه عمومی کویر مرکزی ایران برگزار شد، با اشاره به اهداف برگزاری این مرحله از رزمایش گفت: یکی از هدف های مهم ما در سیاست ها و راهبردهای دفاعی این است که بتوانیم ناوهای جنگی دشمن اعم از ناوهای هواپیمابر و رزم ناوها را با استفاده از موشک های بالستیک دوربرد هدف قرار دهیم.

 وی افزود : مرسوم است در دریا با استفاده از موشک‌های کروز با سرعت کم هدف های متحرک مورد اصابت قرار گیرد؛ اما استفاده از موشک‌های بالستیک به دلیل اعماق و مسافت‌های طولانی که از قلب سرزمین خودمان می توانیم اهداف متحرک در اقیانوس را هدف قرار دهیم، دستاورد بزرگ دفاعی است که در نیروی هوافضای سپاه عینیت یافته و به تکامل رسیده است .

سرلشکر سلامی در پایان تاکید کرد: امروز شاهد اجرای تمرین قدرتمندانه‌ای از نیروی هوافضای سپاه بودیم که این بخش از سیاست دفاعی در میدانی رزمایشی مورد ارزیابی قرار گیرد تا در مواقعی که اقتضا کند؛ در شرایط واقعی تکرار شود.

سرلشکر باقری: انتخاب اهداف رزمایش پیامبر اعظم(ص) ۱۵ در عمق ۱۸۰۰ کیلومتری اقیانوس هند معنادار است

سردار سرلشکر پاسدار محمد باقری رئیس ستاد کل نیروهای مسلح در حاشیه برگزاری مرحله نهایی رزمایش پیامبر اعظم (ص) ۱۵ سپاه که در منطقه عمومی کویر مرکزی ایران برگزار شد؛ اظهار کرد: رزمایش های ۱۵ روز اخیر و تا ۵ روز آینده که در زمان فشرده و تقریباً همزمان انجام می شود، نشان دهنده آمادگی فوق العاده نیروهای مسلح در تمامی ابعاد زمینی ،هوایی، دریایی و پدافند هوایی و موشکی است.

 وی با اشاره به برگزاری رزمایش پیامبر اعظم ۱۵ سپاه با اجرای  عملیات ترکیبی  و شلیک  موشک در کلاس های متنوع گفت: برگزاری رزمایش گسترده پیامبر اعظم (ص)۱۵ نشان دهنده این است که قدرت موشکی جمهوری اسلامی ایران در برد های کوتاه ،متوسط و بلند با تمام قوا آماده دفاع از میهن اسلامی ،منافع ملی و اهداف جمهوری اسلامی ایران است.

 سرلشکر باقری انتخاب اهدافی در فاصله بیش از ۱۸۰۰ کیلومتر در جنوب دریای عمان و ابتدای اقیانوس هند را معنادار توصیف و تصریح کرد : انتخاب انبوهی از موشک های دوربرد برای اهداف دریایی نشانگر این است که اگر دشمنان جمهوری اسلامی نیت سوئی نسبت به منافع ملی، مسیرهای تجارت دریایی و سرزمین ما داشته باشند، با اقدام موشکی مورد هدف قرار گرفته و منهدم خواهند شد.

 رئیس ستاد کل نیروهای مسلح در پایان برگزاری رزمایش پیامبر اعظم (ص)۱۵ را نشان دهنده قدرت دفاعی جمهوری اسلامی ایران در صیانت از  منافع ملی توصیف و تاکید کرد: هر چند قصد انجام هیچ تهاجمی را نداریم اما با این رزمایش‌ها اعلام می کنیم چنانچه هر متخاصمی نیت سوئی نسبت به کشور ما داشته باشد ، با تمام توان و در کمترین زمان مورد تهاجم قرار خواهد گرفت.


سردار حاجی‌زاده: ناکارآمدسازی نقاط قوت دشمن تمرین شد/ موشک ابزار تولید قدرت است


امیرعلی حاجی‌زاده فرمانده نیروی هوافضای سپاه در حاشیه برگزاری مرحله نهایی رزمایش پیامبر اعظم (ص) ۱۵ با اشاره به مراحل مختلف این رزمایش و بیان اینکه دو نوع تهدید متصور را پیش رو داریم گفت: اگر دشمنانمان روزی بخواهند شیطنت کنند یک بخش استفاده از پایگاه‌های ثابت و زمینی است که در مرحله اول رزمایش با ترکیبی از استفاده پهپادها و موشک‌های زمین به زمین مقابله با آنها تمرین شد؛ تهدید دوم نیز جنبه دریایی دارد که مقابله با ناوگان متخاصم دشمن فرضی در مرحله نهایی این رزمایش به خوبی انجام شد.

وی با بیان اینکه در گذشته تا محدوده ۳۰۰ کیلومتری در خلیج فارس این اقدام صورت گرفته بود اظهار کرد: امروز هدف ما انهدام ناوگان دشمن در شمال اقیانوس هند و در فاصله هزار و ۸۰۰ کیلومتری بود که موشک‌های بالستیک به سمت این منطقه روانه شد و اهداف را منهدم کرد.

فرمانده نیروی هوا فضای سپاه از مرحله نهایی رزمایش پیامبر اعظم (ص) ۱۵ به عنوان تمرین ناکارآمد سازی نقاط قوت دشمن در بخش‌های دریایی یاد کرد و گفت: در صورتی که دشمنان ما در شعاع ۲ هزار کیلومتری ناکارآمد شوند، در واقع با ناکارآمدی قطعی مواجه و توان شلیک موشک‌های کروز را نداشته و دیگر هواپیمایی نمی‌تواند از روی این ناوها بلند شود.

سردار حاجی زاده با تاکید بر اینکه روند ارتقای توان موشکی جمهوری اسلامی را باید از اعتراف دشمن به این توان بازدارنده شنید گفت: همین که دشمنان ما روی مسئله موشکی متمرکز شده‌اند و دائماً در این خصوص ابراز نگرانی کرده و از محدود کردن آن سخن می‌گویند به دلیل قدرتی است که وجود داشته و روز به روز در حال رشد است.

فرمانده نیروی هوافضای سپاه با بیان اینکه پیش از انقلاب به هیچ عنوان توان موشکی زمین به زمین نداشتیم و این توانمندی‌ها تنها مختص قدرت‌ها بود، اظهار کرد: موشک‌ها ابزار تولید قدرت و امنیت برای ملت شریف ایران هستند و امروز به فضل الهی از ایده تا محصول همه ایرانی می‌باشند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 58
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 11
  • IR ۱۱:۳۶ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۷
    7 0
    اول جونززززززززز
    • IR ۱۹:۳۳ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۹
      2 0
      زنده باد ولایت و رهبری عزیزتر از جان ، زنده باد ارتش و سپاه ، زنده باد بسیج و یاران گمنام امام زمان عجل الله خدا قوت به دستگاه قضایی مقتدر و نیروی خدمتگزار انتظامی خدا قوت به مجلس انقلابی انشاءالله دولت هم سر عقل بیاد
  • نهضت جهانی صلوات IR ۱۱:۴۵ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۷
    61 2
    اللهم صل علی فاطمه وابیها وبعلها وامها وبنیها والسر المستودع فیها بعدد ما احاط به علمک
  • بهرام IR ۱۲:۲۸ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۷
    15 4
    چی می شداگرباکلاهک یا سرجنگی انفجاری کاملا متعارف درابعادموشک کاملافشرده سازی شده ودرابعادموشک ذوالافقاربا قدرت وشدت انفجاری در حدانفجاربندربیروت وبه انتقام ازبندربیروت به ازای هرتیرموشک ازناوهای مهم هواپیمابرآمریکایی آنهم در فاصله جزیره مارها،دیه گو گارسیاوباندفرودگاه این جزیره درفاصله چهارهزار کیلومترمیگرفتیم؟
    • IR ۱۵:۱۵ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۷
      18 38
      شتر در خواب بیند پنبه دانه
    • IR ۱۶:۲۰ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۷
      39 3
      شتر که امثال شماغرب زده های بیسواد هستند.که پوشک خودشون هم نمی تونن ببندن
    • بهرام IR ۱۷:۵۴ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۷
      25 1
      این خط این نشون که روزی نه چندان دوربه این دانش هوافضای سپاه دست پیدامی کنه ودوباره روی امثال شماحقارت طلب های غرب گداوتوسری خورسیاه میشه مثل همون ادعای چندسال قبل که شلیک انبوه بالستیک های ایرانی روفتوشاپ می دونستید
    • محمدایوب IR ۱۸:۲۹ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۷
      10 1
      انشاالله بزودی می بینی که مردان مردسپاه آمریکا رابه زانو در می آورند موشک که چیزی نیست اینا مرد هستند
    • IR ۱۹:۴۱ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۷
      4 3
      هیچ ماده انفجاری غیر از بمبهای اتمی یا هیدروژنی، در حجم کمی که فرمودید تا انفجاری به شدت بندر بیروت ایجاد کنه وجود نداره.
    • IR ۲۱:۰۹ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۷
      9 2
      همین آقای شتر 25 سال قبل تحت تاسیر رادیو بی‌بی‌سی داد میزد آمریکا موشک می‌سازه ایران آفتابه سازه ولی چند سال بعد تا الان نقطه زن های دوربرد یکی یکی رسید الحمدالله
  • بهرام IR ۱۲:۴۱ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۷
    45 2
    منتظرفتح مدارسی وشش هزاروششصدکیلومترونصب ماهواره نظامی وچشم تیزبین ایران دراین ارتفاع هستیم به یاری خداوندوغیرت وهمت هوافضای سپاه
    • اکبر قادری IR ۱۶:۵۴ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۷
      14 1
      ان شالله چیزی تا این مهم فاصله نداریم ... ماهواره بر قائم در حال تکمیله و تا یکسال آینده ان شالله تموم میشه
  • قشقایی-فیروزآباد IR ۱۲:۵۳ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۷
    26 1
    ماشالااااااا، درود بی پایان خداوندمتعال بر مردان تلاشگر و گمنام عرصه امنیت و عزت ایران عزیز،خدا قوت قهرمانان اسلام، ازخدای منان متشکرم که بهم افتخار داد نقش اندکی در این عرصه داشته باشم،سلام برشهیدان و مردم باافتخار کشورم
  • IR ۱۲:۵۶ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۷
    14 29
    آخری که دوربین بی کیفیت پهپاد بود به نظر . تصویر واضحی از انهدام هدف نبود. در نظر بگیری ناو متحرک هست و موشک های 1000 کیلومتری برای انهدام اهداف ثابت هم خطا دارند بحث پدافند هم هست به این سادگی نیست
    • علی خدایی IR ۱۳:۲۹ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۷
      19 0
      سیستم های پدافند ناو ها مخصوص مقابله با کروز های سطح شلیک ها دارند نه برای بالستیک ها البته این را هم بگوییم با افتخار در دنیا اولین کشور این قدرت هستیم با بالستکی ناو میزنیم با انواع برد ها بیش زا 2000 کیلو متر ها
    • IR ۱۳:۳۷ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۷
      1 3
      باشه استاد خخخخخ
    • IR ۱۳:۴۷ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۷
      8 0
      پدافند ناو که پاتریوت یا اس ۴۰۰ نیست که نهایتش در حد هاوک و سی رم هست
    • على NL ۱۳:۵۹ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۷
      3 0
      عجب کشفی کردی دوست عزیز.
  • IR ۱۳:۳۱ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۷
    5 3
    با کدوم موشک زمین به دریا توستن از فاصله 1800 کیلومتری بزنن؟ غدیر، قادر، خلیج فارس، ابومهدی و رعد که همه زیر 400 کیلومتر برد دارن
    • IR ۱۵:۵۵ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۷
      10 1
      سجیل و قدر رو تبدیل با بالستیک ضد کشتی کردن
    • سرباز IR ۱۹:۵۱ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۷
      2 1
      موشکی با نام شهید ابومهدی ۱۴۰۰
    • بنده خدا IR ۱۹:۵۵ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۷
      4 1
      موشک عماد مخصوص ناوهای هواپیمابر هم شده. خبرش رو مشرق هم گذاشت. عماد هم بردش ۱۸۰۰ کیلومتره
  • IR ۱۳:۵۶ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۷
    9 2
    به احتمال زیاد امریکاییها زیردریایی و غواص برای پیدا کردن قطعات کلاهک منفجره شده موشک ایرانی جهت تحقیق میفرسته .....براشون تله بگذارید تا حداقل یه زیردریایی غنیمت بگیریم.....
  • IR ۱۴:۰۲ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۷
    5 1
    سرعت موشک ها رو به ۷ برابر سرعت صوت برسونید.
    • IR ۱۴:۵۲ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۷
      0 0
      O_O
    • IR ۱۶:۰۷ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۷
      3 0
      سجیل که سرعتش ۱۵ماخه؟!!! یه مطالعه ای بکن دادا
    • IR ۱۶:۱۹ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۷
      5 1
      دستور کتبی بده سردار
    • -_- IR ۱۶:۲۳ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۷
      7 0
      سجیل سرعتش تو فاز شیرجه ۱۰ تا ۱۲ ماخ هست
    • بهرام IR ۱۷:۳۸ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۷
      5 0
      منظورایشون۷هفت ماخ سرعت جاکن شدن ازروی سکوی پرتاب یالانچرهست،به عبارت دیگه شتاب اولیه هفت ماخ سرعت به سمت آسمان،البته خیلی دوست داریم یه روزی بدنه موشک های ایرانی فشارنهصدباریاهزار بارباآلیاژهای جدیدتریاکامپوزیت تکنولوژی بالاکه صفرتاصدساخته شده توسط ایران راتحمل کنه باضخامت یه تیغ نازک
  • IN ۱۴:۲۹ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۷
    8 1
    این موشک ها رو با یک سری جنس های تولید داخل مقایسه میکنی میگی خطا داره تو دنیا تکه. فیلم پهباد های انتهاری هم توی برده 2000 کیلومتر رو دیدی، هیمنشون همین چند تا ناوشونه یکیش که با سر بارانی قبل از برخورد به هدف بالای سرش منفجر میشه دیگه عملاً از کار افتاده میشه
  • IR ۱۶:۰۰ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۷
    5 1
    حالا ترامپ دیوانه هر تعداد دوست داره ناو و ناوچه و زیردریایی بیاره براش اوراق بکنیم. پرنده بی سرنشین و باسرنشین و بی ۵۲ تا بی ۱۰۰۰ هم بیاره با کمال میل ارواق میکنیم. هزینه هم نمیگیریم. رایگان است.
  • IR ۱۶:۰۴ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۷
    8 1
    یک زمانی بود یک عده احمق و غربگدا میگفتند فوتوشاپ است ، جعلی است و.... الان یک دلیل ظاهرا منطقی دیگه میارند. این جماعت فقط باید موشک بخوره تو سرشون.
  • محمد حسن IR ۱۶:۴۰ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۷
    6 4
    عزیزان عنایت داشته باشند که راکت سنگین ماهواره بر قاصد باسرعت هفت هزار و پانصد کیلومتر در ساعت ماهواره نظامی نور 1 را در مدار وحضیض مشخص قرار داد یعنی 7/5هزارتا 340متر بر ثانیه که سرعت یک ماخ هست به این صورت که 22*340=7480متر برثانیه پس با احتساب این موضوع در نیابیم که ایران به سرعت موشکی 22ماخ رسیده یعنی به طور مطلق هیچ سامانه پدافندی قابلیت پاسخ گویی با چنین راکت موشکی را ندارد مثل سامانه روز قیامت ویا آوانگارد روسیه که الان بهترین هستند در ضمن برد قاصد 6/5هزارکیلومتر بود که قاره پیما محسوب میشد باید افتخار کرد
  • حسین IR ۱۷:۱۲ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۷
    3 14
    کاش عزیزان سپاه به همین گونه امور توجه کنند و به وصیت حضرت امام که سپاه و ارتش در سیاست وارد نشوند عمل کنند.
    • IR ۱۸:۴۵ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۷
      2 2
      به طور رسمی وارد نشدن که
  • ناشناس IR ۱۷:۵۹ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۷
    3 0
    معنی این اتش بازیها ترساندن بایدن است.گربه را دم ححله بکشید.
  • سیاوش IR ۱۸:۱۵ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۷
    2 12
    وقتی میتونیم با دشمن گفتمان کنیم دیگه موشک چرا؟! دنیای فردا دنیای گفتمان هاست!
    • IR ۱۸:۴۴ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۷
      6 2
      گفتمان؟گفتمانی که تهش بشه بتن کردن موشک و هسته ای و سرانجام اون هم بشه ترور سردار سلیمانی و شهید فخری زاده،گفتمان نیست،یک جنگ واقعیست.امثال شما ها باید دهنشونو ببنددند و زر نزنند
  • IR ۱۸:۳۹ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۷
    3 1
    قاره پیما می خوایم تا قلب واشنگتن انشاالله!
    • NL ۲۳:۱۹ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۷
      0 0
      انشا الله اون روز هم به زودی میرسه
  • شهروند IR ۱۸:۵۴ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۷
    0 6
    من امروز رفتم بازار قیمتها که تغیری نکرده بود
  • ۳۱۳م IR ۱۸:۵۸ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۷
    5 1
    سلام و درود به تمام بچهای سپاه و ارتش و نظامیان و سربازان ایرانی وطن پرست انشاءالله که بعد از خدا حیدر کرار کمک شما باشد ،وکشور عزیز ایران باکمک شما هر روز قوی تر ودشمنانمان ضعیف تر خوارتر خواهند شد وخدا رهبر عزیزمونو حفظ کنه وانشاءالله وضعیت معیشتمون هم خوب بشه .علی یارتون
  • gafar taba tabayi 65 IR ۱۹:۰۴ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۷
    6 1
    غرب زدها و غرب لیسها . از درد و حسرت جونتون درآد . بی سوادهای وطن فروش . خود غربیها قدرت موشکی و نظامی مارو جز 5 قدرت جهان میدونن بعد شما بی غیرتهای وطن فروش بگین شتر بیند در خواب پنبه دانه گور شه چشاتون دشمنهای داخلی و خائن
  • CA ۱۹:۱۱ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۷
    1 4
    وضع اقتصادی کی خوب میشه؟
    • IR ۲۰:۵۳ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۷
      6 1
      اونو از دولت بی تدبیر بپرس که ۳ سال پیش براش حنجرتو پاره میکردی
    • IR ۲۱:۵۷ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۷
      5 1
      وقتی بصیرت داشته باشیم
    • GB ۰۳:۲۸ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۸
      1 0
      تو که تو کانادایی اقتصادت خوب باید باشه شایدم ی خیابون خوابی از دولت کاندا بخواه برات بسازه
  • محمدعلی IR ۲۰:۰۵ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۷
    1 4
    به زودی جنگی بزرگ در پیش است. اگر دولت بایدن با دولت بعدی ایران به تواق نرسند که توافقی هم نمیشه. جنگ حتمی است. ولی نه به صورت گسترده. به صورت چند حمله محدود. اونها احتمالا قسمتهای جنوبی مثل پارس جنوبی و غربی کشور رو بزنن و ایران هم پاسخ دندان شکنی خواهد داد.
  • رضا IR ۲۱:۲۴ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۷
    3 6
    به جاي اين به فكر واكسن آلودگي هوا باشين
    • IR ۲۲:۳۶ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۷
      5 1
      باشه موشک نمیسازیم امریکا دهنتو جر بده
  • محمد IR ۰۴:۲۰ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۸
    1 0
    خداقوت ارتشی و سپاهی عزیز تلاش کنید موشک قاره پیما تا قلب آمریکا رو با خاک یکسان کنه ب امید روزی که رژیم کودک کش صهیونیست و امریکا تبدیل بشن به نوکرای جمهوری اسلامی انشاالله
  • حاج قاسم IR ۱۴:۰۷ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۸
    1 0
    یکی گفته بود اگر توافق نشه جنگ میشه! این آمریکایی که ما میبینیم تا چند سال درگیر جنگ داخلی خواهد بود و حتی فکر جنگ هم باعث میشه پوشک هاشون رو‌خیس کنن
  • FR ۱۵:۲۱ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۸
    2 0
    ما می توانیم یه شعار نیست توانستیم وثابت کردیم حالا این اندکی از توانمندی سپاهیان دلاور بود غرب رو دراینده نزدیک بیشتر شکفت زده خواهیم کرد به گونه ای چه چشماشون از حدقه بیرون بزنه
  • IR ۱۷:۴۱ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۸
    1 0
    آفرین ودرود
  • IR ۲۱:۲۰ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۸
    0 0
    -غربیها:ده سال دیگه به برجام پایبند باشیدتاماپایبندنباشیم!؟ -دیگه ازاین تو بیمیریها،نداریم-تااول به برجام برنگردید وتمام تحریمها رابرندارید،ما دیگه غیر ممکنه(غنی سازی،بالستیک،کلاهک اتمی وپیشرفتهای هسته ایمان)را متوقف یا بتن کنیم-بعدازاینکه تمام تحریمها رو برداشتید وما توانستیم ازلحاظ اقتصادی وسیاسی آزاد ومستقل بشویم-اگر خواستیم واگر شما(غنی سازی،کلاهک اتمی وموشکهای بالستیکتان)رامعدوم کردید ما هم یک فکری میکنیم.
  • مصطفی IR ۰۲:۱۹ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۹
    0 0
    خوب بود یعنی عالی بود
  • غلامعباس شمس الدبنی IR ۰۴:۲۶ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۹
    0 1
    من اهل یکی از بخشهای استان کرمان نگار هستم کارگر روز مرد به خدا بچهام چند. وقته رنگ گو شت ندیده اند ولی آنقدر از غورش موشکها ی سپاه و ارتش شادم بر خودم وکشورم ازت من ازت کشورم درود بر سلیمانی وتهرانی مقدم خار بودن بر چشم دشمنان ایران شادی ما. شای رهبر عزیزم
  • یونس IR ۱۲:۳۶ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۶
    0 0
    زنده باد سپاه اسلام

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس