اعتراف تلخ و عذرخواهی از رئال به خاطر اشتباه بزرگ

لوئیس روبیالس، رئیس فدراسیون فوتبال اسپانیا اعتراف کرد که در دیدار شب گذشته برای رئال مادرید یک پنالتی اعلام نشده است.

به گزارش مشرق، رئال مادرید در حالی شب گذشته در دیدار نیمه‌نهایی سوپرجام اسپانیا مقابل اتلتیکو بیلبائو شکست خورد و از رسیدن به مسابقه فینال بازماند که در دقایق پایانی بازی یک صحنه بسیار مشکوک درون محوطه جریمه بیلبائو رخ داد.

در ابتدا جریان بازی برای دو دقیقه قطع شد و صحنه توسط VAR مورد بازبینی قرار گرفت. تکرار تصاویر این شائبه را ایجاد می کرد که سرنگون شدن راموس در حال بازبینی است اما در واقع صحنه ای دیگر مورد بررسی قرار گرفته بود. در اتفاقی که در تصاویر تکراری پخش نشد، اونای نونیز مدافع بیلبائو در جدال برای تصاحب توپ با ماریانو به نظر در حالتی نامتعادل با دست به توپ ضربه می زند اما نه داور نه VAR هیچ واکنشی به آن نشان نداده و بازی ادامه پیدا می‌کند.

بعد از مسابقه مارکو آسنسیو، ستاره اسپانیایی رئال مادرید به شدت نسبت به این اتفاق معترض و مدعی شد که به وضوح صحنه را مشاهده کرده و داور باید برای آنها اعلام پنالتی می کرده است.

اما امروز Movistar این صحنه مشکوک را از زوایای مختلف به نمایش گذاشت تا مشخص شود که توپ به وضوح با دست مدافع بیلبائو برخورد کرد و داور باید نقطه پنالتی را نشان می داده است؛ موضوعی که می توانست سرنوشت بازی و حتی فینالیست را تغییر دهد.

این اشتباه بزرگ با واکنش لوئیس روبیالس، رئیس فدراسیون فوتبال اسپانیا نیز همراه بوده و او اعتراف تلخی در این باره داشته است. روبیالس در این باره گفت: " این صحنه باید دیده می شد و من به خاطر آن عذر خواهی می کنم. احمقانه است که بخواهم آن را پنهان کنم. این یک شکست به حساب می آید."

منبع: ورزش سه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • محسن SG ۱۹:۱۶ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۷
    0 1
    واقعا مسخرس چطور فصل قبل که تمام بازیها رو به نفع رئال سوت میزدن معذرت نخواستن؟؟ هر بازی به نفع رئال سوت زدن و میگفتن اشتباه داوری جزی از فوتباله

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس