کد خبر 1168147
تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۳۹۹ - ۱۸:۳۶

به گزارش مشرق، محسن مهدیان، فعال رسانه‌ای درباره قطعی برق در توییتر نوشت: علت قطعی برق ساده است؛ ولی به هر گمانه ای متوسل می شویم که مشکل را به غیرخودمان حواله دهیم

از بیت کوین چینی تا معاهده پاریس تا خدعه دولت برای مذاکره و غیره...

ما نمی پذیریم که ۶ برابر متوسط جهانی مصرف گاز داریم و همین عامل کمبود گاز و سوخت نیروگاه هاست.

نمی پذیریم چون متهمیم.

*بازنشر مطالب شبکه‌های اجتماعی به منزله تأیید محتوای آن نیست و صرفا جهت آگاهی مخاطبان از فضای این شبکه‌ها منتشر می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 10
  • در انتظار بررسی: 9
  • غیر قابل انتشار: 2
  • IR ۱۸:۴۹ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۵
    10 0
    راست ميگه خب. ما صد برابر ميانگين زيمباوه و ترينيداد و توباگو به همراه گينه بيسائو مصرف گاز داريم.
  • IR ۱۸:۵۲ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۵
    51 1
    کسی ادعای مصرف بی رویه میکنه که همه وسایل و لوازم دارای استاندارد A++ باشه. وقتی کسی از استاندارد و . . . عین خیالش نیست که وسایل غیراستاندارد تولید میشه,مردم بیچاره هم مجبورن هرچی هستش رو خرید کنن میشه همین. وقتی استانداردی برای خونه سازی نیستش,و همه اش حرف حرف حرف. از مردم عادی ندونید.
  • IR ۱۹:۵۶ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۵
    27 2
    اره 6 برابر نصرف گاز داریم چون گاز داریم اروپایی ها گاز ندارن و طبیعیه که با شوفاژ و ... خودشونو تو سرما گرم کنن و نه گاز نکنه انتظار داری ملت با هیزم خودشونو گرم کنن یا برن هیتر برقی بخرن ؟
    • امیر IR ۰۴:۱۷ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۶
      1 8
      مصرف بی رویه گاز هیچ توجیهی نداره ، کار غلط را نباید توجیه کرد، متاسفانه ، اسراف برای عده ای بی منطق در کشور ، به صورت یک ارزش درآمده و با آسمون و ربسمون بافتن و مغلطه و سفسطه ، سعی در توجیه این کار زشت و غیرعقلانی دارند.
  • US ۲۰:۰۵ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۵
    12 0
    مهم این است که مردم باید متهم هر نوع کمبود و کاستی ای در اداره کشور باشند به طور مثال حتی اگر با داشتن رتبه دوم منابع انرژی در جهان ، رتبه سی و نهم مصرف سرانه را داشته باشیم ، باید سرانه مصرف گاز را مطزح کنیم تا مردم زیر سوال بروند نه بیت کوین چینی و معاهده پاریس و خدعه دولت برای مذاکره و غیره. علت ساده است: نمی پذیریم چون مسئولین نبایند متهم شوند
  • وطن پرست DE ۲۰:۰۸ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۵
    23 1
    پر مصرفی کار درستی نیست ولی این بهانه برای توجیه خیلی زشت بود. اگه مدیریت درست بود کشوری که بزرگترین مخزن گازی دنیا رو داره و در دوران تحریم هم نمی تونه صادرش کنه نباید تو زمستون لنگ گاز بمونه. قضیه مصرف هم بر می گرده به وزارت مسکن و وزارت فرهنگ که یکی در بعد سخت افزار یو دیگری در بعد نرم افزاری باید وارد می شدن. در حال حاظر که هزینه انرژي از توان خیلی ها خارجه فقط قشر پولدار هست که می تونه با لوکس بازی این همه انرژی رو هدر بده.
  • IR ۲۰:۰۸ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۵
    14 6
    ساده ترش میشه سرطان اصلاحات
  • IR ۲۰:۱۰ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۵
    19 1
    جناب متوسط جهانی یعنی جمع کل جهان یعنی جمع ژاپن و چین و هند و اروپا و آفریقایی که اصلا منابع گازی ندارند با کشورهایی مثل ایران و قطر و روسیه ای که داری منابع گازی هستن ! پس بهتر هست بگید متوسط مصرف گاز کشورهای دارای منابع گازی چقدر هست نکنه انتظار دارید خودمون مصرف نکنیم تا صادر کنند ! دوما کدوم کشور تو جهان مثل ایران تو اکثر روستاها و شهرهاش لوله کشی گاز وجود داره !؟ بجز کشورهای صاحب منابع گاز طبیعی .
  • IR ۰۳:۲۱ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۶
    3 0
    البته اسراف در ایران هست و نمیشه انکارش کرد. خونه را گرم می کنند و پنجره را هم باز می کنند که هوا عوض بشه! شب ها هم توی محیط کار گرمایش و سرمایش روشن هست و بعضی وقت ها فاجعه ی ایمنی و آتش سوزی ایجاد شده. ولی کشورهای دیگه گاز ندارن و عمدتا از ذغال سنگ استفاده می کنند. ما در مصرف دی اکسید کربن و برق بسیار عقب هستیم. اروپا و چین ۳۰ برابر ایران مصرف دارند چون در ایران عده‌ی کمی به جای همه استفاده می کنند و صنعت هم باید خیلی بزرگ تر از الان باشه.
  • سعید IR ۰۴:۵۵ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۶
    0 2
    کشوری که میخواهد در همه زمینه ها پیشرفت کند از فرهنگ مرتبط با آن شروع میکند،صرفه جویی و استفاده حداکثراز امکانات موجود اولین گام است،لیبرالها بعد از خطبه تجمل ،کدام فیلم را ساختند که صرفه جویی را تبلیغ کنند.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس