کد خبر 1168131
تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۳۹۹ - ۱۷:۰۶
درگیری هادی ساعی با دبیر سازمان لیگ تکواندو

رقابت‌های لیگ برتر تکواندو در گروه ب با حواشی مختلفی از جمله درگیری هادی ساعی با دبیر سازمان لیگ همراه بود.

به گزارش مشرق، رقابت‌های لیگ برتر تکواندو در گروه ب از صبح امروز در خانه تکواندو آغاز شد. در جریان دیدار دیدار تیم‌های دانشگاه آزاد و پارسیان البرز و در حالی که تا پایان مبارزه هفتم، تیم دانشگاه آزاد با نتیجه ۴ بر ۳ از حریف پیش بود، کادر فنی این تیم اعلام کرد از آرمین هادی پور به دلیل احساس درد این ملی پوش المپیکی استفاده نمی کند و صفرخانلو جایگزین او خواهد شد.

مسئولان تیم پارسیان البرز نسبت به این تصمیم معترض شدند و اعلام کردند نتیجه مبارزه باید در غیاب هادی پور به سود پارسیان البرز شود اما در نهایت در حالی که طبق مقررات نباید تغییری در نفرات پس از شروع مبارزه تیم ها ایجاد شود، امیررضا صفرخانلو جایگزین هادی‌پور شد و مقابل محمد سیفی با نتیجه ۲۶ بر ۸ به برتری رسید تا دانشگاه آزاد به پیروزی ۵ بر ۳ برسد.

 فریبرز عسکری سرمربی تیم ملی در سالن حضور نداشت و یکی دیگر از اعضای کادر فنی نظاره گر رقابت ها بود.

هادی ساعی مدیر فنی تیم ملی تکواندو برای مشاهده رقابت های بعد از ظهر در سالن حاضر شد اما پس از دقایقی با مصطفی بابایی دبیر سازمان لیگ مشاجره کرد و کارشان به درگیری فیزیکی کشیده شد که در نهایت با وساطت اطرافیان غائله پایان یافت.

منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 14
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 3
  • علی IR ۲۱:۱۵ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۵
    8 2
    به نظر من اقای بابایی حتما باید به قوه قضائیه شکایت کند وتمام اون مدالات تو سرت بخوره بی شعور
    • IR ۱۵:۲۷ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۶
      0 0
      با توجه به هم باشگاهی بودن با محسن تمجید در سالهای قبل و شناختی که از جاه طلبی های ایشان و ایجاد رانت برای برخی افراد دارم ، وجود ایشان در مسئولیت سئول سازمان لیگ تکواندو ، پایمال شدن حق و حقوق برخی شرکت کنندگان در لیگ با اعمال نظر توسط ایشان دور از انتظار نیست. ایجاد هر حاشیه ای توسط تمجید و عواملش ، قابل انتظار است.
    • IR ۱۵:۳۱ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۶
      0 0
      من خودم شخصا در مسابقات پومسه بارها شاهد تضییع حق شرکت کنندگان در مسابقات توسط م.ت. بوده ام.
    • IR ۱۵:۳۸ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۶
      0 0
      تمجید فرد قابل اعتمادی برای این مسئولیت نیست. دعوت م.ت. از مسئولین فدراسیون تکواندو به باشگاه ح.ن. در باشگاه مسجد النبی و دادن نزدیک به 40 - 50 سکه به برخی مسئولین فدراسیون که بعدها باعث خدمات زیادی به این باشگاه در کسب مدال مسابقات متعدد پومسه با خوردن حق بقیه تیمها شد از دسته گلهای تمجید است.
  • علی خان IR ۲۲:۲۱ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۵
    0 1
    گناه همیشه با کسی است که کتک خورده و می خوره خ خ خ خ خ ... با قهرمان شوخی نکن بچه
    • IR ۱۰:۰۰ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۶
      0 0
      قهرمان بدون اخلاق پشیزی ارزش ندارد دست روزگار سیلی محکم تری به او خواهد زد
  • IR ۲۳:۵۲ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۵
    1 3
    تغییر بازیکن کار غیر قانونی بوده... انتظار داری با جوی که الان علیه ساعی هست، همراهی کنم؟ نه جانم، دلیل اهمال در قوانین و نادیده گرفتن حقوق تیم حریف چی بوده! فقط یه بازیکن میفهمه ناداوری و دستکاری قوانین برای تغییر نتیجه یعنی چی.
  • IR ۰۰:۳۳ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۶
    2 0
    آدم احمق از زور بازو استفاده میکنه .کلا هر چی عقل کوچکتر زور بیشتر
  • IR ۰۰:۳۵ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۶
    1 0
    آدم احمق از زور بازو استفاده میکنه .کلا هر چی عقل کوچکتر زور بیشتر
  • امیرخان IR ۰۵:۳۸ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۶
    0 0
    درگیری و کتک کری وقتی معنی داره که دوطرف همو رو بزنن ولی اینجا هادی ساعی جونتون رفته سیلی زده به طرف اونم فقط بخاطر اینکه دیر بهش خوش امد گفته.. ولی شمامشرق نیوز و امثال شما چون یه زمانی از ساعی و رضا زاده و ارش میراسماعیلی حمایت میکردین الان خبر رو به این شکل تحریف میکنین که مایه شرمساریه.البته اگه بدونید شرم یعنی چی
  • علی IR ۱۳:۳۲ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۶
    0 0
    در شگفتم من از این مردم پست؛ مردم زنده کش مرده پرست!!! آقای ساعی عزیز من از جانفشانی شما در فینال تکواندوی جهان و قهرمانی شما با پای مصدوم ولی باغیرت و تعصب به مملکتت احساس غرور و افتخار میکنم
  • محمدرضا IR ۱۰:۰۹ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۷
    0 0
    به نظرم خوب کاری کرد سیلی زد و بد کاری کرد که عذر خواهی کرد. حق و حق خوری میکنید توقع دارید هیچکس هم هیچی نگه !دمت گرم که برای احقاق حق سیلی زدی من جات بودم یک یوپ چاگی هم چاشنیش میکردم که دیگه از این غلطا نکنه(از سال 66 تکواندو کار کردم،کلا ما از حق خوری بدمون میاد)
    • IR ۱۹:۳۷ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۷
      0 0
      احسنت
  • احمدی IR ۰۱:۵۴ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۸
    1 0
    ساعی راه آشناست خبره تکواندوست بی احترامی به ساعی،پایمایمال کردن حقوق تکواندوکاران حقیقی است حالااگرسیلی هم زده باشدبزند مگرکسی که تجاوگررابکشدقاتل شناخته میشود به هادی کمک کنیدتکواندو را،پاک و مطهر پیش ببرد، درود

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس