کد خبر 1167877
تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۳۹۹ - ۲۳:۴۴
جهش 4 هزار تومانی «دلار روحانی» در یک ماه/ بازار ارز در بن‌بست سیاست‌بازی - کراپ‌شده

رئیس‌جمهور بار دیگر با مقایسه شرایط سال ۹۹ با سال ۹۵ از کارنامه مدیرانش دفاع کرد.

به گزارش مشرق، حسن روحانی با بیان اینکه همان مدیرانی که ۹۵ را اداره کرده‌اند، ۹۹ را با همان قدرت و روحیه بهتر و توانمندی و تجربه بیشتر اداره می‌کنند، اظهار داشت: فرق ۹۵ و ۹۹ هر چه هست مال جنایت آمریکاست و این تفاوت هر چه هست، مربوط به تروریسم آمریکا و تحریم و فشارهای ظالمانه و غلط و نابجا می‌شود.

به گزارش «وطن امروز»، رئیس‌جمهور روز گذشته باز هم برای فرستادن لعن و نفرین، آدرس کاخ سفید را به مردم داد و به دفاع از عملکرد خود و کابینه‌اش در اوج نارضایتی‌های عمومی پرداخت. ۳ ماه پیش بود که حسن روحانی در حاشیه یکی از جلسات ستاد ملی مقابله با کرونا از آدرس کاخ سفید برای ارسال لعن و نفرین‌های مردم رونمایی کرد و گفت: «مردم اگر می‌خواهند برای کمبود و مشکلات لعن و نفرین کنند، آدرس آن کاخ سفید در واشنگتن است و کسی آدرس اشتباه به آنها ندهد». او مردم را از ارسال لعن و نفرین به «آدرس اشتباه» که احتمالا پاستور باشد منع کرد تا با بخشیدن عاملیت مطلق به تحریم‌های آمریکا، عملا هر گونه انتقادی نسبت به مدیریت دولت را خنثی کند.

روحانی پیش از این نیز حتی مدعی گذار از تحریم به جنگ اقتصادی در زمان مدیرتش شده و گفته بود: «ما از سال ۵۹ تحریم اقتصادی داشتیم ولی از سال ۹۷ جنگ اقتصادی شروع شد و الان بحث تحریم مطرح نیست، بلکه جنگ اقتصادی است».
 
* روحانی۹۵، روحانی۹۹

رئیس‌جمهور روز گذشته در جلسه هیات دولت، بار دیگر در تفسیر وضعیت فعلی کشور، تمام بارها را از روی شانه‌های دولت برداشت و به تکرار ادعاهای پیشین خود پرداخت. روحانی پس از تفسیر و تشریح پایان دوره زمامداری ترامپ در کاخ سفید، با بیان اینکه «در روزی که مردم ایران احساس پیروزی در برابر این فشار و تروریسم را شاهد هستند مردم آمریکا شاهد یک شکست بزرگ در زندگی اجتماعی و سیاسی خودشان هستند»، خاطرنشان کرد: شاهد یک شکاف بزرگ در داخل آمریکا هستیم و ما می‌گفتیم یک آدم قانون‌شکن وقتی نسبت به ملت‌های مظلوم و مستقل دنیا قانون‌شکنی می‌کند، یک روز نوبت خود ملت آمریکا هم فرا می‌رسد.

روحانی با بیان اینکه امروز می‌خواهم یک معیار برای کسانی مشخص کنم که می‌گویند مدیریت و تحریم چند درصد مشکل برای کشور درست کرده، اظهار داشت: سال‌های ۹۵ و ۹۹ را کنار هم قرار دهید؛ همان مدیرانی که ۹۵ را اداره کرده‌اند ۹۹ را با همان قدرت و روحیه بهتر و توانمندی و تجربه بیشتر اداره می‌کنند. فرق ۹۵ و ۹۹ هرچه هست مال جنایت آمریکاست و این تفاوت هرچه هست، مربوط به تروریسم آمریکا و تحریم و فشارهای ظالمانه و غلط و نابجا می‌شود. وی افزود: البته در این راه ناموفق بودند ولی رنج فراوانی را برای ملت درست کردند و ملت ما صبوری و ایستادگی کرد و خم به ابرو نیاورد و زانوی ملت در برابر این فشار خم نشد و ایستاد ولی در عین حال فشار زیادی هم به مردم وارد شد. روحانی با بیان اینکه «چیز عجیبی هست که هر مشکلی پیدا می‌شود می‌گویند دولت چرا این کار را کرد و این کار را نکرد، در حالی که این دولت همان دولت سال ۹۵ و پایان ۹۴ و آغاز ۹۶ است»، اظهار داشت: آنچه تفاوت ایجاد شده تحریم ظالمانه علیه یک ملت بزرگ بوده و امروز ما کاملا مطمئن هستیم که پایان مقاومت و ایستادگی مردم نمایان خواهد شد و در ماه‌های آینده نتیجه این صبر و مقاومت و ایستادگی را خواهیم دید.

روحانی در ادامه سخنانش به ارزش پول ملی و پیش‌بینی نرخ ارز در سال آینده پرداخت و گفت: یکی از مسائل بسیار مهم در لایحه بودجه ۱۴۰۰ این بوده که ارزش پول ملی را بالا بردیم. در حالی که قیمت دلار در کشور چیزی حدود ۲۳ یا ۲۴ هزار تومان است، قیمت دلار را برای سال آینده حدود ۱۱ یا ۱۲ هزار تومان دیده‌ایم و افق آینده را دولت اینگونه دیده است. رئیس‌جمهور ادامه داد: اگر این دلار کمی بیشتر باشد، درآمد دولت بالاتر می‌رود ولی برعکس اگر قیمت دلار را بالا نگه دارید و سال آینده قیمت دلار پایین بیاید که تصمیم ما هم این هست، اگر منابع در اختیار بانک مرکزی قرار بگیرد، قیمت دلار از ۲۴ هزار تومان به حدود ۱۶ هزار تومان می‌رسد.
 
* دولت نتیجه تحریم‌ها بود!

اظهارات اخیر روحانی هر چند در مقام توجیه عملکرد دولت در ماه‌های پایانی عمرش باشد اما نمی‌تواند او را از پاسخگویی به سوالات بنیادین بازدارد. او پیش از این تیرماه سال جاری نیز گفته بود: «وعده‌هایی که من در سال ۹۵ دادم، برای شرایط آن زمان بود». با این حال رئیس‌جمهور در حالی علت همه مشکلات و فجایع اقتصادی تجربه‌شده در سال‌های اخیر را به وجود یک عامل خارجی (دولت ترامپ) نسبت می‌دهد و از تحریم‌های آمریکا به عنوان مسبب فشارهای اقتصادی سخن می‌گوید که اساسا کارویژه اصلی دولت او از ابتدا رفع تحریم‌ها بوده است. حیات و شکل‌گیری دولت روحانی وابسته به وجود تحریم‌های آمریکا بوده و اگر چنین تحریم‌هایی نبود اساسا دلیلی نیز برای امکان یافتن تشکیل دولت یازدهم و دوازدهم وجود نداشت. دولتی که فلسفه شکل‌گیری آن رفع تحریم‌ها بوده است، نمی‌تواند در پاسخ به انتقادات، وضعیت موجود را نتیجه همان تحریم بداند. روحانی پیروز میدان انتخابات شد چون وعده رفع تحریم‌ها را داده بود، پس گذار از «تحریم اقتصادی» به «جنگ اقتصادی» نه‌تنها کارنامه دولتش را سفید نمی‌کند، بلکه او را بیش از پیش محکوم می‌سازد.

روحانی در حالی با ارجاع مردم به شرایط سال۹۵ و مقایسه آن با سال۹۹ به دنبال تبرئه کابینه و مدیران دولتی خود است که اساسا او با به نقد کشیدن وضعیت کشور در سال پایانی دولت قبل (پس از تحمیل تحریم‌های گسترده) موفق به کسب آرای مردم شد. با منطق وی، مدیران کشور در سال۹۲، عمدتا همان مدیران سال۸۹ بوده‌اند، مقایسه شرایط اقتصادی این ۲ سال گویای ۲ وضعیت کاملا متفاوت است، پس او حق نقد به این وضعیت را در زمان ورودش به عرصه انتخابات نداشته است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 58
  • در انتظار بررسی: 15
  • غیر قابل انتشار: 29
  • علی اصغر قاسم پور IR ۰۰:۰۳ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۵
    21 7
    اگر یک روز از خواب بیدار شویم و ببینیم همه‌ی انسان‌ها از یک نژاد، یک دین و یک رنگ شده‌‌اند، تا قبل از غروب آفتاب دلایل دیگری برای اختلاف و جنگ و کشتار اختراع می‌کنیم!!! ... آلبرت اینشتن
    • IR ۰۷:۵۶ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۵
      2 0
      :/
    • IR ۰۸:۳۴ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۵
      3 1
      بنشین تا ان روز برسد ... شتر در خواب بیند پنبه دانه
    • ایرانی IR ۱۴:۲۵ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۵
      3 1
      راست گفته البته آمریکا و اسرائیل و روباه پیر رو خوب شناخته که هر چی باشه باز خوی وحشیگری و کشتار دارن
    • DE ۱۴:۳۱ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۵
      4 2
      ۰۰:۰۳ آلبرت اینشتن...../ اگر تمام مردان دنیا یک مرد میشدند و اگر تمام درختان دنیا یک درخت میشدند و اگر تمام دریاها و رودها و اقیانوس ها یک اقیانوس میشدند و اگر تمام کوههای دنیا یک کوه میشدند و اگر آن مرد آن درخت را از بالای آن کوه به آن اقیانوس پرتاب میکرد چه صدای چالاپی داشت.
  • حسام الدین ناشی IR ۰۰:۲۱ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۵
    25 2
    قطعا شما خوبید! پناه می برم به خدا از منکران خوبی شما.
    • IR ۰۹:۰۳ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۵
      2 0
      یک مدیر اجرایی !!!
  • m,a IR ۰۰:۴۵ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۵
    1 1
    بقول ده نمکی دوره تدبیر و امید شد دفاع مقدس 2!!!!!!!!!
  • DE ۰۰:۵۶ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۵
    0 0
    پس چطور درمورد احمدی نژاد که کارهای عمرانیش صدبرابرشما وبخصوص مسکنو اشتغالش که جای شک.شبهه نداشت وتورم سه سال اخرش که یک هشتم تورم 3 ساله شما بود .اینعقیده رو نداشتید واین فرمایشاتو نمیکردید درحالیکه بخزانه داری امریکا ذلیلانه نامه نوشتید ودرخاست تحریمهای فلج کننده کردید ونهایت اطلاعات وضعف نقاط اقتصادی کشورو دراختیار دشمنان قراردادید.فقط بخاطر اینکه بعاز 30 سال مردم چرا بغیر شما رای داده.یک بامو دوهوا ئید . واین مشگلاتو دقیقا عمدا بوجود اوردید تا رهبری وملتو مدار بمذاکره وتسلیم درمقابل کدخداتون کنید تا شاید رضایتشو جلب کنید.دقیقا مشابه همون کاریکه 88 کردید =فداکردن ملتو کشور درمقابل ریاست وثروت دائمی ورضایت ارباب
  • علی IR ۰۲:۳۹ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۵
    1 1
    هرچقد به عقب فرار کنی باز کلیدت رو شده برامون هرچند خودش
  • محمد IR ۰۲:۴۰ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۵
    0 0
    هر بچه ای که گوش به حرف پدر خود ندهد ناچار است این گونه عملکرد خود و مدیرانش را توجیه کند . ۸سال کشور را اسیر برجام کردید وشعار دادید ولی یک بار گوش به حرف امامان ندادید و متاسفانه هنوز هم قبله آمریکاست، حال ۶ ماه دیگر چه کسی مقصر شود حتما تند روها و اصول گراها آری عزت دست خداست واز این روش مدیریت جز ذلت نخواهید دید ،نتیجه عدم اخلاص و ترس از دشمن همین است و هنوز ادامه دارد چون خدارا فراموش کرده اند ودست انتقام خدا عقب است .
  • نان خشکی IR ۰۲:۴۵ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۵
    0 2
    روحان واقعا یک دولت توانمد است که توانست کشور رااداره کند
  • از تبربز IR ۰۲:۵۰ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۵
    1 0
    شما در نودوپنج هم همان کاری را کردید که در نود ونه دا ید انجام می دهبد ..
  • mojtaba SE ۰۳:۰۴ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۵
    0 0
    ادم نرمال اگر یک موضوع بد رو هر روز تو مغزش تکرار کن از غم کم کم به افسردگی میرسه.و حرص میخوره..این بابا رو اصلا بی خیال شید برای ما هم بهتر است و حالم دیگه بدتر نمیشه.
  • IR ۰۳:۴۳ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۵
    0 0
    جناب مگر مدیریتی در کشور وجود دارد ؟ هرکسی هر چه دلش خواست همون دلار سه هزار تومانی میشه سی هزار یا ماشین یکصد میلیونی شده یک میلیارد و پانصد هزار تومان و... این میگی مدیریت ؟!!! متاسفم برات
  • علی عبدلی IR ۰۵:۰۸ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۵
    0 0
    یکی نیست جلوی دهن اینو بگیره ، یعنی خدا شاهده خودت خجالت نمیکشی، حرف زدن که بلد نیستی حرف نزدن که بلدی!!!
  • IR ۰۵:۲۳ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۵
    0 0
    چقدردروغ میگین هشت سال ملت را کشتی که ازتحرم قیمت دلاررفته بالا حالا میگی دست دولت قیمت دلاربه تحریم ربطی ندارد..میدونی قیمت وسایل چقدرگران شده به خاطردلار..هروسایل که مخریدی میگفتی چرا گرانه میگفت قیمت دلارگران شده..
  • IR ۰۵:۳۹ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۵
    1 0
    ترا خدا دیگر کلید دری باز نمکند
  • IR ۰۶:۱۱ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۵
    0 0
    آقای روحانی جنگ اقتصادی نتیجه ی عملکرد ( نگاه به غرب از دیدگاه شما) اشتباه شما بود که کشور رو به این روز انداختید با اون همه فسادی که با ارز 4200 و نیمایی و مذاکرات برجامی و از بین بردن صنعت هسته ای انجام دادید اگر به منویات و دستورات رهبری عمل می‌کردید این حال و روز کشور نبود شما باید پاسخگوی عملکردتان باشید و از فرا فکنی دست بردارید و به خواسته های دشمن بیش از پیش فکر نکنید (fatf و cft و غیره) چرا شما اقتدار کشور رو نشانه گرفته اید
  • ش AE ۰۶:۱۲ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۵
    1 0
    چه فرار به جلو و یا فرار به عقب دیگه خدا رو شکر ایشان ایستگاه آخر رسیدن
  • IR ۰۶:۵۳ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۵
    0 0
    چرا بنفش؟
  • IR ۰۷:۰۶ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۵
    1 0
    عه، شما که میگفتی ربطی به امریکا نداره و همش بخاطر مدیریت داخلی هست و ما بیابیم زبان دنیا رو بلدیم، زبان داخل هم بلدیم همه چی درست میشه!!!!!
  • دوران طلایی بشر IR ۰۷:۳۱ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۵
    0 0
    با توجه به سابقه درخشان جناب دکتر روحانی و کابینه توانمند ایشان در امور اجرایی کشور ! به احتمال زیاد پس از پایان ریاست جمهوری در 1400، از ایشان و کابینه اش از سوی اتحادیه اروپا دعوت به همکاری به عمل آید. تا با تدبیر ایشان هم گشایش اقتصادی در اروپا صورت گیرد و هم امید به زندگی به جامعه اروپا بازگردد.... بعد از این آزمون بزرگ در اروپا نوبت به اداره جهان خواهد رسید که احتمالا این رویداد بزرگ در سال2025 روی خواهد داد... دوران طلایی بشر ... در اون زمان چنان تدبیری شده که انسانها فقط میتونن آب دریا بنوشن و بجای غذا فقط خاک بخورن........این یعنی بزرگ شدن سفره مردم
  • IR ۰۷:۳۶ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۵
    1 0
    کاراش یطرف، این ها که به هم می بافه هم یه طرف
  • IR ۰۷:۵۰ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۵
    1 0
    قل اعوذ برب الناس از شر چند ماهه آخر حکمرانی تو به خدا پناه میبریم
  • IR ۰۷:۵۴ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۵
    0 0
    این یکی رو راست گفته خوب اگر مدیر ها عوض شده بودند وضع اینجوری نبود
  • مهدی IR ۰۸:۲۱ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۵
    29 0
    بخدا آدم یه خورد حیا هم داشته باشد خیلی خوب است.
  • سعید IR ۰۹:۳۵ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۵
    0 0
    فقط در یک کلام همین
  • ايراني غيور IR ۰۹:۳۵ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۵
    0 0
    بنظر شما ميدونه پیشرفت چه چيزيه؟
  • محمد IR ۱۰:۱۵ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۵
    0 0
    ایشان ودوستانشان همه چیز را با پروتکل های کدخدا اجرایی می کنند از جمله همین واکسن و ....
  • محمد IR ۱۰:۱۵ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۵
    0 0
    ایشان ودوستانشان همه چیز را با پروتکل های کدخدا اجرایی می کنند از جمله همین واکسن و ....
  • IR ۱۰:۱۸ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۵
    0 0
    چندین سال خدمت کردید روی پل صرات جلویت خواهیم ایستاد
  • IR ۱۰:۴۸ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۵
    0 0
    انقدر از این دولت تعریف کنید تا خودش خجالت بکشه. انقدر انتقاد نکنید.
  • IR ۱۱:۱۶ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۵
    0 0
    همه در بروز وضعیت حاضر مقصرند به جز ایشان! نه وعده ای دادن و نه قولی! اون همه ادعا وغلو در زمان انتخاب از یاد هیچ کی نمیره!
  • حمید IR ۱۱:۳۲ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۵
    0 0
    برو
  • IR ۱۱:۴۵ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۵
    0 0
    هنر مدیریت ایرانی و روحانی، پول داشتن و پول خرج کردنه فقط. حالا که پول نیست، دولتیم تعطیله.
  • رد داده IR ۱۱:۴۹ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۵
    0 0
    خدومون بهش رای دادیم هر بلایی سرمون آورد حقمون بود 《خودم کردم که لعنت بر خودم باد》
  • سید IR ۱۱:۵۵ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۵
    0 0
    دولت روحانی سالهاست با حرف وحرافی ملت را بدنبال خود ش میکشه مهم عادت کردیم
  • mohsen TH ۱۲:۴۵ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۵
    0 0
    وضعیت بعضی از وزرایش را هم میگفتی
  • IR ۱۲:۴۹ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۵
    0 0
    اکثرخسارتهابرای آمدن شمابوده وبقیه فرع است.
  • reza jafari IR ۱۲:۵۸ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۵
    0 0
    حالا کیی گفته سال ۹۵ مردم از شما و مدیران راضی بودن
  • IR ۱۳:۵۰ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۵
    0 0
    از اصلاحطلب جماعت انتظار حرف حساب نداشته باشید
  • IR ۱۴:۴۲ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۵
    0 9
    دکتر روحانی منتظر دلار 15 هزار تومانی هستم تا یک خرید توپل انجام بدم حسن جون فقط زود زود
    • IR ۱۵:۱۰ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۵
      0 0
      دلار ۱۵ هزار تومانی ارزونه؟؟؟!!!
  • mojtaba SE ۱۴:۴۲ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۵
    0 0
    فرار به جلو یا عقب نداره. اعتقاد و عشق و ارزوی رسیدن به هدف برای اقای روحانی مهم است .بی ارزش کردن پول ملی و فقر و اسیب به اتحاد ملی و انشالله تجزیه ایران ..و قلم فرسایهای شما برای ایشان فقط نق زدن و مزاحمت بودن معنی میدهد.پاینده ابر قدرت ایران.پاینده رهبر
  • IR ۱۴:۴۵ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۵
    0 0
    تا یاد داشته ام .. انتظار برای گذشت سال تحصیلی و انتظار برای کنکور و انتظار برای ثبات پس از انقلاب و انتظار اتمام جنگ و انتظار انجام سازندگی و انتظار مذاکرات برجام بی فرجام و قس علیهذا و این انتظار پنج ماهه برای پایان هشت سال بی تدبیری و ناامیدی ... غافل از اینکه عمرمان میگذرد ... یا صاحب الزمان مددی
  • IR ۱۴:۴۷ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۵
    0 0
    اتفاقا روزی نیست که به شخص خودو که رای دادم نفرین نکنم.
  • IR ۱۶:۰۲ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۵
    0 0
    ترامپو ول کنید اینا رو بگیرید!
  • ناشناس IR ۱۶:۲۵ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۵
    0 0
    خدای منت گذاری ووعده
  • مهران US ۱۶:۲۷ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۵
    0 0
    خدا راشکر سپاه کشتی۲۹۸۹ کره را گرفت که دلار ارزان شود و روحانی به نام خود تمام کند
  • محمد IR ۱۶:۴۶ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۵
    0 0
    از چه گلایه کنیم این آقا به زور رئیس جمهور نشد با رأی مردم اومد قبل از انتخابات یادمه دختر خانومی که تو خیابون داشت عملا می‌رقصید و روحانی رو تبلیغ می‌کرد و کسایی که میگفتن رئیسی دیوار می‌کشه و ... این وضعیت مملکت نتیجه ی بی بصیرتی ماست و از ماست که بر ماست.
  • سلام IR ۱۶:۵۸ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۵
    0 0
    مقصر مردم هستن که این رو انتخاب کرده
  • مهدی IR ۱۷:۱۵ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۵
    0 0
    فقط کافیست نگاهی به فولاد مبارکه و وضعیت آهن انداخت حدیث مفصل میشود خواند از این مجمل
  • وطنی IR ۱۷:۴۷ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۵
    0 0
    توروخدایایکی به این ازخودراضی بگه دیگه خجالت بکشه...بااون وزرای...
  • IR ۱۸:۰۱ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۵
    0 0
    حسن ما خوب شما رو شناختبم امریکا را هم سالهاست که میشناسیم فقط یه آرزو دارم از خداوند میخواهم بابت یه رای که بهت دادم اول که مرا ببخشد و بعد در برابر وعدهایی که دادی عمل نکردی شما را بازخواست سختی برات در نظر بگیرد
  • سید IR ۱۸:۰۹ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۵
    0 0
    کسانی که برای رای اوردن مردم رو ازدلار 5000تومانی ترسوندن امروز میخوان بادلار15000تومانی سوربرایزشون کنن واقعادنیای عجیبیه تاکجا
  • محمد رضا IR ۱۹:۰۹ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۵
    0 0
    آقای روحانی با این وعده انتخاباتی پیروز شد که ما نباید فقیر پروری کنیم بلکه باید توان مردم را چنان بالا ببریم که آنهابه دولت کمک کنند ولی اکنون دیدیم که این یک فریب انتخاباتی بود تنها ویژه خواران توانمند شدند و به دولت هم کمکی نکردند
  • بی نام IR ۰۰:۴۵ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۶
    0 0
    چنان رونق اقتصادی چی شد

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس