کد خبر 1167407
تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۳۹۹ - ۲۲:۳۷

به گزارش مشرق، محسن مهدیان، فعال رسانه‌ای در کانال تلگرامی خود نوشت: اختلاف علنی خواهر فائزه و برادر محسن را دست کم نگیرید. این اختلاف علنی نشانه است بر اینکه: "اصلاح طلب و اصولگرا دیگه تموم ماجرا."

دوقطبی موهوم اصلاح طلب-اصولگرا درحال مضمحل شدن است. فقط اهل سیاست باور نکردند. تنها دوقطبی اصیل دوگانه انقلابی و ضدانقلابی است.

دوخط تعریف دوقطبی:

وقتی می گوئیم انقلابی یعنی یک طیف. طیفی که سوپر انقلابی ها یک سرش هستند و آدم های بی اعتنا به انقلاب آنسوی دیگر. ضدانقلاب نیز کسی نیست جز آنکه مقابل انقلاب صریحا شمشیر می کشد؛ سخت و نرم.

اما ثمرات این دوگانه چیست؟

یکم. اکثریت مردم و اهل سیاست از هر قماش انقلابی اند. آدم ها به هر بهانه ای حذف نمی شوند.

دوم. دشمن اصلی گم نمی شود و مجنون وار خودزنی نمی کنیم.

سوم. معیار حق و باطل روشن می شود و معیار نقد گروها و جریانات داخلی، بعد و قرب شان به دو سر طیف می شود.

چهارم. اصولگرای ریاکار و منافق رسوا می شود چون دیگر دوگانه ای با اصلاحات ندارد که کاسبی کند.

پنجم . اصلاح طلبی تعیین تکلیف می شود و "لتغربلن غربلة". چه بخواهند و چه نخواهند.

سالها پیش که با جمعی با خاتمی دیدار کردیم، پرسیدم شما که تقلب 88 را قبول نداری چرا اعلام نمی کنی؟ گفت «بخاطر پایگاه اجتماعی. پایگاه من از رقاصه های هستند تا انقلابی ها. باید حفظ شان کرد.» راست می گفت. طی سالیان دراز اصلاح طلب ها با مواضع دوپهلو توانستتند خود را اپوزسیون داخل نظام جا بزنند و آرای سیاه و ضدانقلاب را هم از آن خود کنند. اما تمام شد.

امروز رسانه های ضدانقلاب بیشتر اصلاح طلب ها را دست می اندازند که به مخاطب خود بفهماند دنبال معترضان فیک نباشند.

دوقطبی انقلابی ضدانقلابی برای اصلاح طلب ها برکت است اگر بفهمند. باید تکلیف شان را روشن کنند. یا موضع ضدانقلابی می گیرند و خلاص و یا می مانند و جانب حق می گیرند.  

آخرالزمان دوران خالص سازی است. سالها پیش رهبرانقلاب گفت تنها دوقطبی اصیل انقلابی وضدانقلابی است؛ گوش ندادیم. حالا به برکت شبکه های اجتماعی این غربالگری رقم خود. همه چیز عیان است و آشکار. میانه میدان کسی نمی تواند نقش بازی کند.

حرف تمام است.


*بازنشر مطالب شبکه‌های اجتماعی به منزله تأیید محتوای آن نیست و صرفا جهت آگاهی مخاطبان از فضای این شبکه‌ها منتشر می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 13
  • در انتظار بررسی: 33
  • غیر قابل انتشار: 10
  • IR ۰۰:۵۴ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۴
    4 1
    نه از اصلاح طلب خوشم میاد نه از اصولگرا فقط رهبر انقلاب هرچی بگه من گوش میکنم. اصلاح طلب و اصولگرا نداریم انقلابی داریم و ضدانقلابی ضدانقلاب کسی است که طرفدار ترامپ است و دلش میخواهد که فشار اقتصادی و مالی روی مردمش بوجود بیاید تا تغییر سیاست اتفاق بیفتد و خودش میلیارد ها سرمایه دارد و اصلا دغدغه ی اقتصادی ندارد انقلابی کسی است که میگوید باید از همه نظر حتی اقتصادی قوی شویم تا آنها از ما مایوس شوند ضدانقلابی کسی است که واکسن فایزری که توسط صهیونیست ها ساخته شده را با تبلیغات و دروغ زیاد بین مردم پخش میکند و حتی اجبار میکند که بزنند و به رهبرانقلاب بخاطر ممنوعیت این واکسن فحاشی میکند تا پروژه عقیم سازی ایرانیان اجرا شود و دیگر جمعیت هیچوقت رشد نکند انقلابی کسی است که واکسن کرونایی رو که برا نجات مردمش ساخته شده را اول روی دختر و عزیز دردانه خودش آزمایش میکند بعد روی مردم تازه اگه بخوان بدون هیچ تبلیغاتی ضدانقلاب کسی است که ۱۱۰۰ فوتی در یک کشور ۵۴ میلیونی را نمی بیند ولی ۹۸ فوتی در یک کشور ۸۴ میلیونی را نشانه ناکارامدی کلیت سیستم القا میکند انقلابی کسی است که بجا این حرف ها واکسن میسازد شما انتخاب با خودتونه. هرجور که خواستید انتخاب کنید کسی هم مانع انتخابتون نمیشه
    • DE ۰۰:۱۶ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۵
      0 0
      دوست گرامی شما کاملا مطالب را قاطی کردی انشاالله که عمدی نبوده .ما اصلاح طلب خوب هم داریم یعنی خوب خوب خوب اصلاحات را رعایت میکنه و لذا دقیقا در خط امریکاست زیرا اصلاحات در خط امریکاست و کارگزارانتی خوب هم داریم او هم دقیقا غربگرا و طرفدار مرفهین بیدرد و اشرافیگریست خوب خوب خوب تو خط امریکاست .اصولگرای خائن نداریم زیرا کسی اگر از اصول انقلاب و اسلام بیرون رفت دیگر اصولگرا نیست و شما از اصولگرایی نه اصولگراها از اصولگرایی هیچ خطی را نزدیکتر به خط امام و خط حضرت آقا و درجمع اسلام ناب محمدی ص نمیبینی .شما نمیتوانید از یک اصولگرای واقعی بیشتر به اقتصاد مقاومتی و خط امام و انقلاب و راه شهیدان معتقد باشید.کسی که ذره ای خطش از خط امام انحراف داشته باشد اصولگرا نیست.اصولگرایان هم بایستی ابن الوقتها را از خود دورکنند زیرا ابن الوقتها اصولگرا نیستند.
  • رم DE ۰۱:۵۶ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۴
    2 0
    درود برشرفت
  • آراد IR ۰۴:۱۴ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۴
    0 1
    درست،ولی مردم عامه کوچه و بازار که درگیر لقمه نانی برای شبشان هستند و همیشه ودر طول کار تمام دولتهایی که به سر کار آمدند،وضعشان بهتر نشد که بدتر شد ،چه کنند ،این که میگویم دفاع از مخاطب نیست،نقدی به خودی است،امید دارم عمق مطلب را دریابید
  • منصور IR ۱۰:۱۰ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۴
    1 0
    1-دوقطبی های من دراوردی. 2-ایا قیامتی نیست؟
  • IR ۱۰:۲۸ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۴
    0 0
    خیلی وقت تمام ماجرا در تمام زمین‌ها خیالت راحت
  • حمیدی IR ۱۰:۴۹ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۴
    2 0
    اصلاح طلبان نافشان با خیانت بریده شده
  • محمد از مشهد IR ۱۰:۵۲ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۴
    1 0
    باید اینطور بشود تا ....ین نقاب‌دار نقاب از چهره هاشان بیفتد
  • IR ۱۰:۵۷ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۴
    1 1
    انقلابی غیر انقلابی دیگه تمومه ماجرا
  • IR ۱۱:۰۱ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۴
    1 0
    عاقبت به شران عالم .
  • IR ۱۱:۲۴ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۴
    1 0
    واقعا دراسلام حزب معنایی ندارد ،فقط در خط وگوش به فرمان ولایت فقیه
  • احمد اباذری IR ۱۱:۳۷ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۴
    0 0
    جریان اصلاحات از دو بدنه تصمیم گیران ومردم تشکیل شده است مردم بازی خورده این جناح هستند که فکر میکنند این جماعت اوباش به فکر حل مشکلاتشان هستند درحالی که صرفا به دنبال سهم خواهی ها و منافع حزبی هستند و بامشکلات مردم بیگانه اند امیدوارم مردم دیگر گول این جماعت فریبکار رو نخورند
  • ایرانی GB ۱۶:۱۲ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۴
    0 0
    آخرالزمان دوران خالص سازیست دقیقا همه بایدتکلیفشان تعیین گردد ونفاق وفتنه انگیزی کافیست

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس