کد خبر 1167305
تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۶
سه‌شنبه مبهم «یحیی» در پرسپولیس

«یحیی گل‌محمدی» پس از صحبت‌هایی که در پایان شهرآورد پایتخت انجام داد، روز مبهمی را سپری می‌کند و اخبار دقیقی از شرایط وی منتشر نشد.

به گزارش مشرق، شهرآورد نود و چهارم، روز گذشته با تساوی دو بر دو به اتمام رسید. این در حالی است که پرسپولیس تا دقیقه ۹۳ از حریف پیش بود اما نتوانست برتری را حفط کند.

پس از بازی و در نشست خبری، یحیی گل‌محمدی به حضور «مهدی رسول‌پناه» در ریاست هیات مدیره باشگاه اعتراض کرد و معتقد بود او در زمانی مدیرعاملی خود موجب شده تا چند بازیکن تاثیرگذار تیم جدا شوند و اکنون نباید در باشگاه پُست داشته باشد.

سرمربی پرسپولیس که روزهای پرفشاری را پشت سرمی‌گذارد، امروز قرار بود با «جعفر سمیعی» مدیرعامل و «ابراهیم شکوری» معاون باشگاه دیدار کند که گفته می‌شود به دلیل حضور نداشتن این دو نفر در ساختمان باشگاه، دیداری صورت نگرفته است.

همچنین برخی رسانه ها خبر از عدم حضور گل محمدی در تمرینات امروز پرسپولیس دادن که این مساله صحیح نبود و سرمربی سرخپوشان در ورزشگاه شهید کاظمی نیمی از بازیکنان را تمرین داد.  نیمی دیگر از بازیکنان نیز زیر نظر حمید مطهری در پژوهشگاه نفت تمرین کردند.

البته شنیده ها حاکی از آن است که گل محمدی در تمرین امروز مانند همیشه نقش موثری نداشته و بیشتر به خوش و بش با بازیکنان پرداخته است. بنظر می‌رسد این مربی جوان و موفق، سه‌شنبه مبهمی را سپری می‌کند. روزهای سختی که با جدایی بازیکنان تاثیر گذار از راه رسیده، سرمربی سرخپوشان را در شرایط سختی قرار داده است.

یحیی گل محمدی شب گذشته پس از تساوی مقابل استقلال تهران با انتقاد شدید از حضور مهدی رسول پناه در هیات مدیره باشگاه ۲ روز به وزارت ورزش فرصت داد تا سرپرست سابق باشگاه را برکنار کنند.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • saeed IR ۱۶:۳۱ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۳
    1 1
    حرف وقت یه سرمربی خواست برای بالادستیش تعیین تکلیف کنه، سرنوشت تیم به قهقرا رفته..مثل فصل قبل استقلال مجیدی و مدیرعاملشون..خوبه یه کم تجربه پذیر باشیم.
  • قشقایی IR ۱۶:۴۰ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۳
    2 0
    یحیی جان آخه خودتم ازقبل میدونستی دارن بچه هارو فراری میدن،باید همون موقع وامیسادی،الان وقت این کارا نیس،تو دربی هم چندتا تعویض در دقایق آخرمیکردی برنده بودیم،ولی مهم نیس،ماپرسپولیسیمو مرد روزهای سختیم،بخدا اگه مثل دربی بازی کنین هیشکی جلودارمون نیس،اگه هییت مدیره میخاس کاری انجام بده قبلا داده بود،ولش کن امپراتور،بچه ها همشون ستاره هسن و بزودی جبران میکنن
  • IR ۱۶:۵۶ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۳
    3 1
    علت موفقیت پرسپولیس تو 5 سال گذشته حضور فردی جنتلمن و با نظم مثل برانکو و کالدرون بودکه دنبال بهانه گیری و توجیه نبودن ....پرسپولیس همیشه با مربی ایرانی ناموفق بوده ...مربیان ایرانی قدرت جمع کردن حواشی رو ندارن و خودشون هم در مواقعی حاشیه ساز می شن و تمرکز تیم رو بر هم می زنن...متأسفانه گل محمدی وارد این حواشی شده و تمرکز تیم رو به طور کامل برهم زده ...روند فنی تیم مشکل داره و بهترین امتیازات رو تو نیم فصل از دست دادید پرسپولیس تو سالهای گذشته بیشترین امتیازات رو تو نیم فصل اول کسب می کرد...جناب گل محمدی مشکلات مدیریتی رو تو رسانه ها حل نمی کنن ؟؟؟ برای مشکلات فنی تیم پاسخگو باشید و امتیازات از دست رفته ... گیریم رسول پناه هم رفت ، بشار که بر نمی گرده شما باید تیم رو سر و سامون بدید... امیدی به بهبود وضعیت تیم نیست با مربی ایرانی متآسفانه
    • IR ۱۷:۲۸ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۳
      2 1
      واقعا حیف یحیی که تیمش طرفداری مث تو داره،دیروز غبطه خوردم به مربی ایرانی تیمم مثل وقتی تو آسیا بازی کردیم ...

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس