کد خبر 1167272
تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۶

استفاده از تور شیراز کیش یکی از راه‌های مسافرت به این جزیره زیبا و جذاب به‌حساب می‌آید و شما می‌توانید در این سفر از جاذبه‌های گردشگری فراوان و مناطق باستانی که کنار دریای زیبای خلیج‌فارس واقع شده‌اند لذت ببرید و تعطیلات خوب و خاطره‌انگیزی را برای خود رقم بزنید. منطقه تجاری گردشگری کیش به‌دلیل امکانات فراوان و مکان‌های دیدنی که دارد، سالیانه میزبان هزاران مسافر از درون و خارج کشور است.


اگر چه شیراز از جمله شهرهایی به‌شمار می‌آید که هر ایرانی حداقل چندین مرتبه به آن سفر می‌کند و خود انتخاب مسافران زیادی از سراسر کشور است؛ اما مردم دوست‌داشتنی این دیار نیز علاقه خاصی برای سفر به کیش دارند. سفر به این منطقه زیبا از روش‌های مختلف و متنوعی امکان‌پذیر است؛ برای مثال شما می‌توانید با ماشین شخصی به کیش سفر کنید و اگر تمایل نداشتید با قطار یا به ‌وسیله هواپیما این سفر را تجربه کنید؛ توجه داشته باشید این انتخاب بسته به سلیقه و راحتی شما متفاوت خواهد بود. در این مطلب قصد داریم شما را درباره سفر از شیراز به کیش راهنمایی کنیم و از نحوه کاهش هزینه‌ها، جاذبه‌های گردشگری، مراکز خرید و هتل‌ها با هزینه‌های مختلف سخن بگوییم.

نکات مهم هنگام سفر به کیش

اگر دوست ندارید هنگام رسیدن به جزیره زیبای کیش خسته و کسل باشید و مجبور شوید یک شبانه‌روز برای رفع خستگی استراحت کنید، بهترین پیشنهاد استفاده از سفر هوایی است؛ چراکه استفاده از این شیوه شما را در کم‌ترین زمان ممکن بدون خستگی به مقصد می‌رساند. بنابراین قبل از هر چیزی حتما از شیوه سفر خود مطمئن شوید تا مبادا پس از سفر احساس پشیمانی کنید؛ زیرا این موضوع بر سفر شما تاثیر بسزایی خواهد داشت. اگر تمایل دارید که از روش‌های سفر ارزان قیمت استفاده کنید، راه‌های گوناگون دیگری را درپیش خواهید داشت. اول اینکه می‌توانید از تورهای لحظه آخری استفاده کنید. چنین تورهایی به‌دلیل پر نشدن صندلی‌ها و کنسل شدن بلیت برخی از دیگر مسافران از قیمت مناسب‌تری برخوردار هستند. البته برای بهره‌مندی از چنین تورهایی باید همیشه آماده سفر باشید؛ چرا که امکان دارد هر لحظه بلیطی برای شما پیدا شود. در برخی از ماه‌های سال از جمله اواخر پاییز و اوایل بهار جزیره کیش شلوغ‌تر و پر رفت‌وآمدتر به نظر می‌رسد؛ زیرا آب‌وهوای مطلوب‌تری دارد. در دیگر زمان‌ها به‌دلیل رطوبت و گرمای هوا مسافران کم‌تری به این جزیره سفر می‌کنند.

اگر علاقه‌مند هستید که با حداقل هزینه جزیره کیش را بگردید، می‌توانید در اواخر بهار تا اوایل پاییز به این منطقه سفر کنید. در روزهای اول هفته هم احتمال اینکه از تورهای ارزان قیمت بهره‌مند شوید، نسبت به سایر روزهای هفته بیشتر خواهد بود. البته می‌توانید برای استفاده از تور کیش از شیراز از راه‌های زمینی مثل قطار نیز استفاده کنید. چنین شیوه‌هایی هم جذابیت‌های خاص خود را دارند. ‌از آن‌جایی که سفر از شهر شیراز به مقصد کیش، تعداد سفرهای هوایی بالاتری را از سایر نقاط دارد، پس به همان نسبت قیمت تورها مناسب‌تر خواهد بود. در زمانی که مسافران کم‌تری به جزیره کیش سفر می‌کنند برای جذب گردشگر، جشنواره‌های مختلف پر از لحظات دیدنی و به‌یادماندنی همراه فستیوال‌های جذاب برگزار می‌شود که طرفداران خاص خود را خواهد داشت.

بیشتر بخوانید : اجاره ماشین در کیش

جاذبه‌های گردشگری کیش

 شما می‌توانید هنگام سفر به کیش از مراکز تفریحی و امکانات رفاهی آن بهره‌مند شوید. از جمله مناطق دیدنی موجود در این جزیره می‌توان به شهر باستانی حریره اشاره کرد که در شمال کیش قرار دارد. از جذابیت‌های شهر تاریخی حریره نیز می‌توان درختانی را نام برد که حتی تا ۵۰۰ سال نیز قدمت دارند. شهر زیرزمینی کاریز نیز از جمله مناطق دیدنی این جزیره به‌شمار می‌آید که به‌عنوان قنات تامین کننده آب جزیره نیز شناخته می‌شود. جزیره مرجانی و کشتی یونانی نیز از دیگر مناطق دیدنی کیش هستند که شما می‌توانید از آن‌ها دیدن کنید. پارک ساحلی مرد ماهیگیر و پارک ساحلی مرجان‌ها از پارک‌های این جزیره محسوب می‌شوند. جاذبه‌های فوق‌العاده‌ای این منطقه دوست‌داشتنی به همین‌جا ختم نمی‌شود. تفریحات آبی، سواحل زیبا و غروب دل‌انگیز کیش نیز می‌تواند دل هر بیننده‌ای را برباید. آکواریوم، دلفیناریوم و باغ پرندگان این منطقه نیز زبانزد گردشگران هستند که توصیه می‌شود از آن‌ها بازدید کنید.

بیشتر بخوانید : جاهای دیدنی شیراز

اگر از آن دسته افرادی هستید که به خرید علاقه زیادی دارید، می‌توانید از مرکز خریدهای متنوع جزیره کیش بهره‌مند شوید. مراکز خرید پردیس، مرکز خرید رویال مال، مرکز خرید سارینا، بازار مرجان کیش، بازار دامون، بازار ونوس، بازار مروارید و دیگر مراکز برای گذراندن لحظات به یادماندنی و خرید مایحتاج مناسب هستند. هنگام استفاده از تور شیراز کیش می‌توانید با توجه به بودجه خود اقامت در یکی از هتل‌های لوکس یا معمولی‌تر را برگزینید. از گران‌ترین هتل‌های کیش می‌توان به هتل ترنج و هتل داریوش اشاره داشت. اگر می‌خواهید با هزینه کم‌تری در این جزیره اسکان موقت پیدا کنید، می‌توانید از هتل‌های گراند، قائم، شرق، لوتوس، پانیذ، فانوس و دیگر هتل‌های هم‌سطح استفاده کنید.


** این محتوا صرفا جنبه تبلیغاتی دارد و توسط سفارش دهنده آن تهیه و تنظیم شده است

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس