کد خبر 1167162
تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۲
مدیرعامل پرسپولیس دنبال وقت ملاقات با وزیر ورزش

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس درباره خواسته یحیی گل محمدی مبنی بر برکناری رئیس هیات مدیره این باشگاه با مسعود سلطانی فر وزیر ورزش جلسه می‌گذارد.

به گزارش مشرق، یحیی گل محمدی پس از تساوی دو - دو پرسپولیس مقابل استقلال تهران در دربی نود و چهارم پایتخت به طور مستقیم علیه مهدی رسول پناه سرپرست سابق این باشگاه و رئیس فعلی هیات مدیره پرسپولیس صحبت کرد.

سرمربی پرسپولیس یکی از عوامل نتیجه نگرفتن تیمش در رقابت‌های فصل جاری لیگ برتر را عدم حمایت از سوی هیات مدیره و حضور رسول پناه رئیس هیات مدیره در جمع مدیران پرسپولیس دانست.

یحیی حتی پا را فراتر گذاشت و به وزیر ورزش اولتیماتوم ۴۸ ساعته بابت تصمیم گیری درباره ادامه حضور رسول پناه در پرسپولیس داد.

بیشتر بخوانید:

گل‌محمدی: با این وضعیت آینده خوبی برای باشگاه پرسپولیس نمی‌بینم/ رسول پناه به ما پوزخند می‌زند

یحیی که پس از ناکامی در فینال لیگ قهرمانان آسیا تاکنون چهار تساوی متوالی با پرسپولیس در لیگ برتر داشته است در حالی خواهان برکناری رسول پناه شده که رئیس هیات مدیره باشگاه پرسپولیس در دوران سرپرستی اش در این باشگاه جدال لفظی با سرمربی و تنی چند از بازیکنان داشت.

جعفر سمیعی مدیرعامل باشگاه پرسپولیس قصد دارد امروز دیداری را با مسعود سلطانی فر وزیر ورزش برگزار کرده و او را در جریان جزئیات درخواست و تهدید گل محمدی نسبت به اخراج رسول پناه بدهد.

این در حالی است که سلطانی فر تا کنون حاضر به تغییر در هیات مدیره باشگاه پرسپولیس نشده است و حامی رسول پناه در تیم مدیریتی پرسپولیس است.

از سوی دیگر، اظهارات گل محمدی با حمایت هواداران همراه شده و «اخراج رسول پناه» به یکی از ترندهای فضای مجازی تبدیل شده است.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 8
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • رضا IR ۱۱:۱۳ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۳
    3 10
    بابا مسعود کمک کنید گندش درآمده تیم شما با کمک سه داور و 14 نفره حتی از پس تیم های 10 نفره بر نمی اید.
    • IR ۱۷:۴۴ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۳
      0 0
      فقط یک چیز بازی و دیدی ونظر دادی؟؟؟!!!
  • IR ۱۱:۱۶ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۳
    3 7
    دست روحانی به برجام نرسید دست وزیر به جام آسیا نرسید .دوران بابا و مامان ۶ماه دیگه تموم پس تا میتونید دست و پا بزنید حق دارید
    • IR ۱۷:۵۶ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۳
      0 0
      شما دیگه صدر جدولو نمیبینی وتا 6 ماه دیگه ما قهرمان شدیم، حالا داورا هی برا آلمینیم پنالتی نگیرن یا گل نفتو ندید بگیرن!!! منتظر دربی + آل کثیرم باش، اون دیگه نورالهی نیست!!!
  • عشق یعنی پرسپولیس IR ۱۲:۲۲ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۳
    1 0
    چقدر پر رو هستن این کیسه کشا،این اقای سلطانی فر با اوردن رسول پناه بشار و شجاع رو ک فراری داد ،حالا شد وزیر ما؟ شما برید شش برابر قرارداد های پرسپولیسی ها پول بدید ب بازیکناتون ،پولش رو از کجا میارید؟؟؟؟؟هرچی بازیکنه خریدید ب امید قهرمانی ک تو خواب ببینید.....پرسپولیس کبیر سرور شیشتقلاله راستی با العین بازی داریدا خخخخخخخخخ
  • IR ۱۳:۰۶ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۳
    2 0
    رسول پناه مدیر نیست و نخواهد بد .. این بعد از توهین به مازنی ها باید توسط وزیر مواخذه و اخراج میشد ک متاسفانه وزیر سهل انگاری کرد و الان باید بابت رفتار رفیق گرمابه و گلستانش توضیح بده
  • IR ۰۸:۳۳ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۴
    0 0
    کیسه کشا بخاطر شما تیم ما به این روز افتاده تا امسال قهرمان بشین
    • IR ۱۶:۰۲ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۴
      0 0
      عاااااااشقتم.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس