کد خبر 1166884
تاریخ انتشار: ۲۲ دی ۱۳۹۹ - ۱۹:۰۴
مومنی: استقلال در دربی به چیزی که مدنظرش بود رسید/ پرسپولیس بهتر بازی کرد

پیشکسوت استقلال گفت: استقلال در دربی ۹۴ به چیزی که مدنظرش یعنی نتیجه بود، رسید.

به گزارش مشرق، محمد مومنی در مورد عملکرد استقلال در دربی ۹۴ اظهار داشت: در نیمه دوم فکری سرمربی استقلال تعویض‌های فردی را انجام داد و تاکتیک را عوض نکرد. شاکله این بازی دو موضوع داشت؛ اولی خط دفاع استقلال که شامل مرادوند و غلامی بود که هیچ همخوانی با هم ندارند و در گل‌هایی که خوردیم از گل غافل شدند. موضوع دوم این که استقلال باید جسورانه‌تر بازی کند. سرمربی جسور است، اما بازیکنان نه. 

پیشکسوت استقلال عنوان کرد: بعد از گل دومی که استقلال خورد یک مقدار بهتر شد، اما در روند اجرای کارهایش تأثیر نداشت و تاکتیک‌های استقلال به بن‌بست می‌خورد.

مومنی با اشاره به این که نفرهای دوم کادر فنی دو تیم تفاوتی از زمین تا آسمان داشتند، گفت: در این بازی مشخص بود که چه کسی کار می‌کند و چه کسی از اسمش در استقلال استفاده می‌کند. حمید مطهری در پرسپولیس شبانه روز کار و مطالعه می‌کند اما در استقلال از نامشان استفاده می‌کنند. باید شما بتوانید به عنوان دستیار کمک حال سرمربی باشید.

وی در پایان عنوان کرد: پرسپولیس بهتر از استقلال بازی کرد اما استقلال مثل همیشه به چیزی که دلخواهش بود یعنی نتیجه رسید.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • پری مجرد 43ساله IR ۲۰:۴۶ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۲
    0 0
    احمد نورالهی باید از پرسپولیس اخراج شود
  • IR ۲۱:۳۱ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۲
    1 0
    آقای فکری باید خدا را شکر کند که تیمش مساوی گرفت. واقعاً حقش نبود. و شانس با استقلال بود . والا حد اقل 4 گل می بایست دریافت می کرد. سوال این است که آقای فکری تعویض هاش فنی بود یا رفع اتهام از خودش که چرا تعویض نمی کنید. سوال دوم چرا از زوج نادری و ملیچ که در یک باز امتحان خوبی پس داده بود استفاده نمی کند> سوال سوم از کی دانشگر وینگر چپ شد که ما اطلاع نداریم، واقعاً تعویض دانشگر به جای نادری چه مشکلی را حل کرد؟ سوال چهارم، در کجای دنیا دو دفاع قد کوتاه احساس در کنار هم قرار می گیرند که آقای فکری اصرار بر آن دارد؟ سوال پنجم ، وظیفه سر مربی هدایت تیم و آنالیز تیم حریف است یا اعتراض به داور و حاشیه درست کردن؟ آقای فکری وسط زمینت خالی است آقای رضاوند جواب نمی دهد فکر اساسی بخرج بده. تیمی که فرشید اسماعیلی و داریوش شجاعیان را دارد از رضاوند استفاده نمی کند. کجا کارت مربی گری گفتید؟ ضعف استقلال نیمکت مربی گریش است. بنظر می رسد این تیم مربی و کمک مربی در حد استقلال نیستند باید تغیرات اساسی در آن صورت گیرد" با این وضعیت در برابر تیمهای قوی راه به جایی نخواهد برد . باید مدیران تیم فکری برای نیمکت مرییهای تیم بکنند تا دیر نشده.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس