کد خبر 1166681
تاریخ انتشار: ۲۲ دی ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۸
بیت‌کوین عقب نشست

بزرگترین رمز ارز جهان یعنی بیت کوین ۱۱.۷۱ درصد از ارزش خود را در جلسه معاملاتی ۱۰ ژانویه از دست داد و به ۳۵۵۴۴ دلار رسید.

به گزارش مشرق به نقل از خبرگزاری تاس، داده های پایگاه اینترنتی "کوین دسک" CoinDesk نشان می دهد که بزرگترین رمز ارز جهان یعنی بیت کوین ۱۱.۷۱ درصد از ارزش خود را در جلسه معاملاتی ۱۰ ژانویه از دست داد و به ۳۵۵۴۴ دلار رسید.

بیشتر بخوانید:

بیت کوین باز هم رکورد زد

بر اساس این گزارش، تا ساعت ۲۳:۳۲ به وقت مسکو، هر بیت کوین به میزان ۳۶۲۷۹ دلار معامله شد.

بیت کوین یک سیستم غیرمتمرکز ارز رمزنگاری شده مبتنی بر فناوری بلاکچین است. این رمز ارز توسط هر کاربر عضو این سیستم قابل صدور است.

مفهوم این سیستم در نوامبر ۲۰۰۸ توسط ساتوشی ناکاموتو Satosi Nakamoto (نام مستعار احتمالی یک شخص یا گروهی از افراد) معرفی شد اما در سالهای اخیر محبوبیت زیادی را به دست آورده است. گفته می شود که بیت کوین از نظر کمی محدود است و بیشتر بیت کوین ها قبلاً استخراج شده است.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • DE ۱۵:۳۹ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۲
    0 0
    بزرگترین رمز ارز جهان یعنی بیت کوین ۱۱.۷۱ درصد از ارزش خود را در جلسه معاملاتی ۱۰ ژانویه از دست داد و به ۳۵۵۴۴ دلار رسید.// این یعنی چندین میلیارد ضرر به موازات چندین میلیارد سود که معلوم نیست در جیب چه کسی فرو میرود. بابایی به بچه اش 100 تومان داد و دوچرخه بچه را خرید .بابایی دوچرخه را فروخت 120 تومان ...بعد از دوهفته 100 تومان بچه را خرید 70 تومان افت ارزش بیسکویت منظور بیت کوئیت .حالا بابایی 20تومان و 30 تومان 50 تومان سود کرده است . 100 تومان اصل سرمایه فروش دوچرخه را هم دارد سرمایه اش میشود 150 تومان سرمایه آقای بچه 70 تومان .حالا چند بار که این بچرخه کل پول بچه و کلی اسباب بازی بچه پیش بابایی هست که میونه به بچه بفروشه ......بیخود کسی بابایی نمیشه ...
  • IR ۱۷:۰۷ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۲
    2 2
    بیت کوین به زودی کوره پولسوزی به نفع تقویت دلار خواهد شد.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس