کد خبر 1166611
تاریخ انتشار: ۲۲ دی ۱۳۹۹ - ۱۰:۱۰
پنتاگون: خشونت و ناآرامی در راه است

یک عضو دموکرات مجلس نمایندگان آمریکا می‌گوید وزیر ارتش به او گفته که شواهد حاکی از احتمال وقوع خشونت و ناآرامی در روزهای منتهی به تحلیف بایدن است.

به گزارش مشرق به نقل از اسپوتنیک، گزارش‌ها حاکی از آن است که مقامات آمریکایی مهیای مواجهه با شورش‌های احتمالی در آستانه برگزاری مراسم تحلیف جو بایدن رئیس‌جمهور منتخب آمریکا می‌شوند.

بیشتر بخوانید:

حمله به کنگره و میراث ترامپ برای آمریکا

در همین راستا، دفتر «جیسون کرو» عضو دموکرات مجلس نمایندگان آمریکا بخشی از مکالمه خود را با «رایان مک کارتی» وزیر ارتش این کشور منتشر کرد که در آن مک کارتی به این مسئله اذعان می‌کند که پنتاگون از تهدیدهای بیشتر اطلاع دارد و در حال همکاری با پلیس فدرال و محلی در راستای تامین امنیت است.

به گفته مک کارتی، بعد از ماجرای حمله به کنگره در تاریخ ۶ ژانویه (۱۷ دی)، دست‌کم ۲۵ پرونده تروریسم داخلی باز شده و توقیف سلاح، کوکتل مولوتوف و مواد منفجره حاکی از احتمال وقوع فاجعه‌ای بزرگتر است.

بیشتر بخوانید:

بانوی دیپلمات یا جانور آمریکایی!؟

این در حالی است که نمایندگان دموکرات کنگره آمریکا به دنبال برکناری و استیضاح دونالد ترامپ رئیس‌جمهور فعلی این کشور به اتهام تحریک مردم برای حمله به کنگره هستند حال آنکه جمهوریخواهان هشدار داده‌اند که این اقدامات به خشم بیشتر حامیان ترامپ منجر خواهد شد.

پیشتر نیز توئیتر در توجیه مسدود کردن حساب شخصی ترامپ مدعی شده بود که نشانه‌هایی مبنی بر تدارک درگیری‌های مسلحانه از سوی طرفداران او وجود دارد.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۱۰:۲۱ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۲
    1 0
    امیدوارم تحریم ها رو لغو کنند اول و بعدش تو امریکا همون بلایی بیاد سزرشون که سر ملت های دیگه اوردند. وَ مَکَروا وَ مَکَرَ اللهُ وَ اللهُ خَیرُ الماکِرین
  • IR ۱۰:۵۳ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۲
    3 0
    به درک اسفل ! می سَرِ فِدا (فدای سرم)
  • IR ۱۱:۳۲ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۲
    1 0
    زیاد خوشحال نباشیم. شلوغی یانکی ها تیغ دو لبه برای سیاست خارجی است شایدباعث کاهش فشار به بیرون شود شاید هم شیوه قدیمی استعمار فعال شود: ایجاد چالش جهانی برای پوشش ناآرامی داخلی
  • جعفر زارع IR ۱۲:۲۲ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۲
    2 0
    ان شاء الله همین طور است،ما دعا می کنیم که آمریکای جنایتکار به دست مردم آمریکا نابود شود.
  • ۱۳:۰۰ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۲
    1 0
    افول امریکا

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس