کد خبر 1166567
تاریخ انتشار: ۲۲ دی ۱۳۹۹ - ۰۹:۱۳
فنایی: انتخاب داور از روی دلسوزی غلط است/ به کرمانشاهی گفتم در سوت هایت تاخیر داری

پیشکسوت داوری ایران درخصوص تیم داوری دربی 94 به صحبت پرداخت.

به گزارش مشرق، محمد فنایی در خصوص انتخاب رضا کرمانشاهی به عنوان داور دربی ۹۴ اظهار داشت:  اگر قرار باشد مسئولان بخاطر دلسوزی داور انتخاب کنند، این سیستم، سیستم غلطی خواهد بود. کمیته داوران باید تمام مدیریت خود را روی انتخاب داور دربی بگذارد. فقط هم کمیته و دپارتمان نیستند و دبیر فدراسیون و سرپرست فدراسیون و عوامل دیگر هم باید نظر بدهند. 

وی افزود: آقای کرمانشاهی هم داور خوبی است و خب اشتباه هم داشته است. به او هم گفتم که در سوت هایت تاخیر داری و خودش هم پذیرفت. امیدوارم که در دربی موفق باشد. فکر می کنم که کادر تیم داوری اش هم خوب هستند.
فنایی افزود:  طبیعی است که تیم داوری باید با هم هماهنگ باشد و با هم کار کرده باشند و این هماهنگی می تواند تاثیر خوبی در عملکرد داوری بگذارد. بیژن حیدری و کاظمی به عنوان کمک ها، داورانی هستند که می شود روی شان حساب کرد.
فنایی در خصوص دستمزد داوران به رادیو ایران گفت: داور های ما برای پول قضاوت نمی کنند. فقط عشق و علاقه است. باید آن ها را حمایت کرد. درست است اشتباه هم داشته اند و اشتباهات تاثیر گذاری هم بوده است و این را رد نمی کنم اما باید انصاف داشته باشیم. نبود تماشاگران هم نکته ای است که می تواند به داوران کمک کند.  من به نظرم انتخاب خوبی بوده است و امیدوار هستم که موفق هم شوند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس