کد خبر 1166282
تاریخ انتشار: ۲۱ دی ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۹

 بهینه ترین روش به منظور تامین گرمایش سالنهای تولیدی، ورزشی، فضاهای باز مانند تراسها و بالکنها  استفاده از دستگاههای گرمایش تابشی میباشد. مصرف انرژی بسیار کم نسبت به سایر روشها، میزان تولید آلاینده کم تر و راندمان بسیار بالا نسبت به میزان مصرف انرژی و از همه مهم‌تر، هزینه تعمیر و نگهداری پایین و عمر مفید بالا، استفاده از این دستگاهها را برای مصرف کننده بسیار جذاب و مقرون به صرفه نموده است.

شرکت ایران مشعل دستگاههای تابشی با برند ثبت شده گرماتاب را با ۱۲ سایز مختلف تولید می نماید که کمترین آنها ۳ متر و بیشترین طول ۱۵ متر می باشد که استفاده از هرکدام بستگی به نوع کاربرد و ابعاد فضای مورد نظر دارد.

دستگاههای گرمایش تابشی در ایران  با نامهایی مختلفی مانند؛ بخاری تابشی، بخاری صنعتی، بخاری تشعشعی، هیتر تشعشعی، بخاری سقفی، تابشی لوله ای، هیتر سقفی و  هیتر تابشی نیز شناخته می‌شوند، اما معروفترین عنوان برای دستگاههای گرمایش تابشی همان  گرماتاب  میباشد.

تکنولوژی ساخت دستگاههای گرمایش تابشی گرماتاب در سال ۱۳۷۹ توسط شرکت ایران مشعل با برند ثبت شده گرماتاب، تحت لیسانس شرکت امبیراد انگلستان به ایران وارد شد. از این رو متخصصان حوزه تاسیسات، دستگاههای گرمایش تابشی را به نام گرماتاب می شناسند. تعهد به استفاده از قطعات اصلی و با کیفیت همچنین ارائه خدمات فنی مناسب در زمان دوره گارانتی و پس از آن، برند گرماتاب را در طول بیست سال گذشته برندی موفق و قابل اعتماد نموده است. ۵ سال گارانتی فن و مشعل، ۱۰ سال گارانتی لوله های تابشی و ۱۵ سال خدمات پس از فروش، تضمین ادعای گرماتاب و ایران مشعل برای ارائه بالاترین کیفیت محصول میباشد.

شرکت ایران مشعل برای قیمت گذاری محصولات ” گرماتاب ” شاخص های متعددی را در نظر می‌گیرد. شاخص هایی نظیر :

دقت بالا در انتخاب قطعات با کیفیت و اصلی

کیفیت بالا در ساخت و مونتاژ دستگاه

بالاترین مدت زمان دورۀ گارانتی و خدمات پس از فروش  دستگاهای تابشی در ایران

گسترده ترین  شبکۀ نصب و خدمات پس از فروش این صنعت در سراسر کشور

بهره مندی از تیم های مهندسی قبل و بعد از فروش

ارائه خدمات رایگان مشاوره و امکان سنجی و مهندسی پروژه

توجه به راندمان و ایمنی در ساخت دستگاههای گرماتاب گاز سوز توسط شرکت ایران مشعل موجب افزایش تعداد مشتریان وفادار در طول سالیان گذشته گردیده است.

موارد فوق و بسیاری از خدمات و امکانات دیگر، تعیین کننده بهای تمام شده و به تبع آن، قیمت عرضۀ محصولات گرماتاب می باشد.

 کاربرد گرماتاب

از مهم ترین کاربری های گرماتاب موارد میتوان به تأمین گرمایش سالنهای صنعتی کارخانجات، فضای باز، رستوران، تراس منزل و ویلا، تعمیرگاه خودرو، سالن های ورزشی، گلخانه، مرغداری، مساجد، کارواش، پاساژها و مواردی مشابه، اشاره کنیم.

مزایای دستگاههای گرماتاب

_

· کاهش مصرف سوخت و صرفه جویی در مصرف انرژی

· تامین گرمایش بهینه و مطلوب

· کوتاه شدن زمان گرمایش

· عدم جابجایی هوا و جلوگیری از پخش غبار و آلودگی

· تامین گرمایش موضعی و منطقه ای

· تمرکز حرارتی در فضای نزدیک به کف

· عدم نیاز به موتورخانه مرکزی وکاهش هزینه نگهداری

· نصب و راه اندازی رایگان

· مستقل بودن هر سامانه

· کاهش گرادیان دمایی بین کف و سقف سالن

نمایندگی استانهای تهران و البرز

نمایندگی استان البرز و تهران از سال ۱۳۸۸ به عنوان نمایندگی فروش و خدمات پس از فروش دستگاه های گرمایشی تابشی گرماتاب فعالیت خود را آغاز نموده و تا این تاریخ هزاران دستگاه توسط این نمایندگی در شهرهای مختلف استان های مزبور، نصب و راه اندازی گردیده است.

بهره مندی ازتیم حرفه ای، کارآزموده و با تجربه در زمینه فروش و خدمات فنی، مشتمل بر نصب، راه اندازی و تعمیرات، منتج به اخذ رضایتمندی از مشتریان در نحوه ارائه خدمات در بالاترین سطح گردیده است. کلیه بازدید ها و ارائه خدمات مشاوره ای و همچنین انجام عملیات نصب و راه اندازی دستگاههای گرماتاب در این نمایندگی به صورت رایگان میباشد.

جهت دیدن نمونه کارهای دستگاههای نصب شده در فضاهای مختلف توسط این نمایندگی، میتوانید از سایت ما نمایندگی رسمی محصولات ایران مشعل در استان تهران و البرز دیدن فرمایید.


برچسب‌ها

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس