کد خبر 1165937
تاریخ انتشار: ۲۰ دی ۱۳۹۹ - ۱۶:۰۰
ثبات نرخ مرغ در بازار/ قیمت به ۲۰ هزار تومان رسید

نایب رئیس کانون سراسری مرغداران گوشتی از ثبات قیمت مرغ در بازار خبر داد و گفت: قیمت هر کیلوگرم مرغ بین ۱۹ تا ۲۰ هزار تومان و کمتر از نرخ مصوب آن است.

به گزارش مشرق، حبیب اسدالله نژاد، از ثبات قیمت مرغ در بازار خبر داد و گفت: قیمت هر کیلوگرم مرغ گرم بین ۱۹ تا ۲۰ هزار تومان و کمتر از نرخ مصوب آن است.

بیشتر بخوانید:

روایت جلیلی از پرکشیدن قیمت مرغ با وجود ارز ۴۲۰۰ تومانی! +فیلم

وی قیمت هر کیلوگرم مرغ زنده را نیز بین ۱۳ هزار و ۵۰۰ تومان تا ۱۴ هزار و ۵۰۰ تومان اعلام و اضافه کرد: قیمت مصوب هر کیلوگرم مرغ ۲۰ هزار و ۴۰۰ تومان است.

این مقام مسئول با بیان اینکه معتقدیم قیمت گذاری دستوری باید از بازار مرغ حذف شود و این بازار تابع عرضه و تقاضا است، گفت: با این حال پیگیر اصلاح نرخ مصوب این کالا هستیم چرا که بعد از تعیین نرخ مصوب ۲۰ هزار و ۴۰۰ تومان قیمت مصوب مؤلفه‌های تولید از جمله نهاده‌های دامی افزایش یافته است.

ببینید:

فیلم/ بررسی میزان افزایش قیمت تخم مرغ

وی با اشاره به اینکه با وزارتخانه‌های جهاد کشاورزی و صمت در این زمینه مذاکره کرده‌ایم، افزود: با توجه به اینکه وزارت جهاد کشاورزی هنوز آنالیز قیمت را برای وزارت صمت و سازمان حمایت نفرستاده، بعید می دانم که در هفته آینده به این مساله رسیدگی شود.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۲۱:۵۶ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۰
    0 1
    ظاهرا منظورتون کیلوئی 200 هزارتومن بوده که هنوز نشده. 20 تومن خیلی ثباته .دقیقا 3 ساله که درمورد تخم مرغ همین خزعبلاتو تحویل ملت میدین اما ده روز ثبات نداشته
  • یاد ایام IR ۲۱:۵۷ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۰
    0 0
    کدام مغازه قیمت مصوب گوشت مرغ عرضه می کند پس چرا توی شهر ما هرکه به هرکه همه خودشون قیمت تعیین می کنند اصلا نمی شود باهاشون حرف زد چاقو می کنند توی شکمت

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس