آفرینش انسان به نوعی است که زیبایی را دوست دارد و همواره تلاش می‌کند این زیبایی را در خود بیشتر کند. امروزه با استفاده بیشتر از فضای مجازی، گرایش به زیبایی در افراد به ویژه بانوان افزایش پیدا کرده است.
بنابراین شدت استفاده از لوازم آرایش بسیار بیشتر از قبل شده است. وقتی از لوازم آرایش صحبت می‌کنیم منظور فقط لوازم مربوط به زیبایی صورت مانند کرم‌های سفید کننده، خط چشم، ریمل، رژ لب و غیره نیست بلکه محصولات مراقبتی مو و مواد خوشبو کننده بدن را نیز شامل می‌شود.
اگر شما هم جزو افرادی هستید که به خرید اینترنتی لوازم آرایشی می پردازید  و به سلامت پوست و موی خود اهمیت می‌دهید، خواندن این مطلب را از دست ندهید.

چند نکته مهم که در خرید لوازم آرایشی باید رعایت کرد

اگر می‌خواهید برای خرید لوازم آرایشی اقدام کنید، رعایت نکات زیر را از یاد نبرید.

 توجه به تاریخ انقضای لوازم آرایشی

 بسیاری از خانم‌ها هنگام خرید لوازم آرایشی به مواردی مثل رنگ، برند، جنس و غیره توجه می‌کنند و کوچک‌ترین توجهی به تاریخ مصرف لوازم آرایشی ندارند.
این در حالی است که لوازم‌های آرایشی از لحظه تولید زمان بسیار زیادی را در باربری و گمرگ صرف می‌کنند تا به دست مشتری برسد و جدا از این مدتی هم در فروشگاه‌های خرید قرار می‌گیرند تا مشتری آن‌ها را خریداری کند.
بنابراین ممکن است زمانی که لوازم آرایشی را خریداری می‌کنید تاریخ انقضای آن‌ها تمام شده باشد. یکی از راه‌های تشخیص خراب نبودن لوازم آرایشی، توجه به بوی آن ها است.
لوازم آرایشی که تاریخ مصرف آن ها گذشته است معمولا بوی نامطبوعی می دهند و می‌توانند مشکلاتی مانند پیری زودرس پوست، ایجاد چین چروک، ریزش مو و غیره را برای شما به وجود بیاورند.

بررسی مقدار سرب موجود در لوازم آرایشی

شاید برای شما این سوال پیش بیاید که چرا بررسی مقدار سرب تا این اندازه مهم است؟ در جواب باید گفت که سرب باعث ایجاد انواع سرطان‌ها در بدن می‌شود.

علاوه بر این وقتی به طور مکرر از لوازم آرایشی که سرب بالا دارند استفاده کنید، مقدار سرب در بدن شما افزایش می‌یابد و می‌تواند در آینده مشکلات ژنتیکی زیادی را برای جنین به وجود بیاورد.

اما چگونه مقدار سرب را در لوازم آرایشی تشخیص دهیم؟ اولین راه نخریدن لوازم آرایشی با ماندگاری بالا است. هنگام خرید لوازم آرایش با ویژگی‌هایی مانند ۲۴ ساعته یا ماندگاری بالا مواجه می‌شوید، نمونه‌های آن را می‌توان در رژلب‌های ۲۴ساعته، ریمل‌های ضد آب، کرم گریم و غیره پیدا کرد. زیرا در این محصولات برای ماندگاری بالا از مقدار بسیار زیادی سرب استفاده می‌کنند.

دومین راه تشخیص میزان سرب استفاده از طلا است. برای این کار مقداری از لوازم آرایشی که خریداری کردید مثل رژلب یا کرم را روی پوست خود بزنید، سپس به وسیله یک تکه طلا روی آن بکشید.

اگر رنگ ماده مورد نظر مشکی شد مشخص می‌شود لوازم آرایشی که خریداری کردید از درصد بالایی سرب برخوردار است.

مزایای خرید اینترنتی لوازم آرایشی

فروشگاه‌های اینترنتی با ارائه خدماتی مانند ارسال رایگان، قیمت مناسب، تخفیف‌های عالی و غیره توانسته‌اند رضایت و اعتماد  مشتری را جلب کنند، به طوری که امروزه با وجود بیماری کرونا بسیاری از افراد خریدهای خود را از فروشگاه‌های اینترنتی انجام می‌دهند.
این در حالی است که درگذشته گرایش مردم به خرید اینترنتی بسیار کم بود و بیشتر افراد لوازم مورد نیازشان را به صورت حضوری خریداری می‌کردند.

اما مزایای خرید اینترنتی لوازم آرایش چیست؟ با خرید اینترنتی لوازم آرایش، دیگر نیاز نیست ساعت ها وقت و انرژی خود را در فروشگاه ها صرف خرید لوازم آرایش کنید.
علاوه بر این، هزینه های شما را نیز تا حد زیادی کاهش می دهد. بنابراین با توجه به شرایط موجود و مزایایی که گفته شد، خرید اینترنتی لوازم آرایش بسیار به صرفه‌تر از خرید حضوری است. اما هنگام خرید ایترنتی لوازم آرایش به چند نکته باید توجه کرد که در ادامه به آن‌ها می پردازیم:

 اگر قصد خرید لوازم آرایشی و بهداشتی به صورت اینترنتی دارید، قبل از خرید راجع به سایت تحقیق کنید. به عنوان مثال از دوستان و آشنایان خود پرس و جو کنید که آیا قبلا از این سایت خرید کرده‌اند؟ یا این سایت را می‌شناسند؟ انجام این کارها اولین و آسان‌ترین راه برای اطمینان از معتبر بودن یک فروشگاه لوازم آرایشی است.

در مرحله بعد حتما قسمت نظرات سایت و کالایی که قصد خرید آن را دارید با دقت نگاه کنید. خواندن نظرات افرادی که قبل از شما از آن سایت خرید کرده‌اند، به خرید شما کمک بزرگی می‌کند. اگر اکثر نظرات منفی بود و بیشتر افراد از خرید خود ناراضی بودند، به سایت دیگری مراجعه کنید.

یک ویژگی دیگر که می‌تواند اطمینان شما را نسبت به سایت جلب کند، قابلیت مرجوعی کالا است. بعضی از فروشگاه‌های اینترنتی برای جلب اعتماد مشتری قابلیت مرجوعی را برای کالاهای خود گذاشته‌اند که مشتری با اطمینان بیشتری خرید کند.
زمانی که خریدهای خود را از پست تحویل گرفتید ممکن است به هر دلیلی مانند خراب بودن جنس، تاریخ انقضای گذشته، کیفیت بد و غیره بخواهید جنسی را که خریداری کردید، مرجوع کنید. بنابراین هنگام خرید از فروشگاه‌های اینترنتی به این نکته توجه کنید.

هنگام خرید اینترنتی لوازم آرایش به تاریخ انقضای آن‌ها توجه کنید. استفاده از لوازم آرایش تاریخ مصرف گذشته، عوارض بسیار بدی مانند عفونت‌ها و سرطان‌های پوستی، پیری زودرس و غیره را برای شما به وجود می‌آورد.
اگر بعد از خرید اینترنتی لوازم آرایش، متوجه شدید که تاریخ مصرف آن گذشته است، سریعا اجناس را مرجوع کنید.

با خرید از روناتا با بهشت زیبادوستان آشنا شوید

بدون به دلیل مشغله‌های کاری یا اهمیت به زیبایی خود و خرید لوازم آرایشی و بهداشتی اصل دنبال یک فروشگاه اینترنتی معتبر هستید، پیشنهاد ما به شما فروشگاه اینترنتی روناتا است.
این فروشگاه با ارائه خدماتی عالی و منحصر به فرد، شرایطی راحت و در عین حال حرفه‌ای را برای مشتریان خود فراهم کرده است.
فروشگاه روناتا تمام لوازم آرایشی، بهداشتی و مراقبتی را در مدل‌ها و برندهای متفاوت با بهترین کیفیت و مقطوع‌ترین قیمت در اختیار مشتریان قرار می‌دهد.

فضای فروشگاه اینترنتی روناتا در عین حرفه‌ای و زیبا بودن، بسیار ساده و راحت است، به طوری که هر فرد می‌تواند به راحتی کالای مد نظر خود را پیدا و خریداری کند.

همان طور که در مطالب بالا ذکر کردیم، یکی از ویژگی‌های یک فروشگاه اینترنتی حرفه‌ای و معتبر، قابلیت مرجوعی کالا است.
روناتا یکی از فروشگاه‌های معتبر اینترنتی است که به مشتری این امکان را می‌دهد جنس خریداری شده را مرجوع کند.
این فروشگاه با تیم پشتیبانی قوی آماده است تا مشکلات احتمالی را که ممکن است هنگام خرید برای شما به وجود بیاید را در سریع‌ترین زمان رفع کند.

فروشگاه روناتا علاوه بر قیمت‌های فوق‌العاده، روزانه تخفیف‌هایی برای محصولات خود می‌گذارد که قیمت تمام شده کالا را بسیار پایین می‌آورد. با مراجعه به سایت فروش اینترنتی لوازم آرایشی و بهداشتی روناتا می‌توانید از تخفیف‌های روزانه آن بهره‌مند شوید و خریدی مطمئن و رضایت بخش را تجربه کنید.

اگر بخواهیم این سایت را در یک جمله معرفی کنیم، شاید بهشت زیبادوستان بهترین صفت و برازنده آن باشد.

                                                                                                                                    


** این محتوا صرفا جنبه تبلیغاتی دارد و توسط سفارش دهنده آن تهیه و تنظیم شده است

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس