کد خبر 1164962
تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۳۹۹ - ۰۹:۰۴
image-20210107090151-3.jpeg

معرفی لایت باکس اسنپ فریم و مگنتی

در مقالات گذشته به اجزاء اصلی تشکیل دهنده لایت باکس ها اشاره گردید و با فرض مطالعه مقاله های گذشته به معرفی لایت باکس اسنپی و مگنتی خواهیم پرداخت .


لایت باکس اسنپ فریم:

در این نوع لایت باکس اصطلاح اسنپ فریم بدین منظور بکار برده می شود که از نمای مقابل (روبرو) کل طرح چاپی برای مخاطب قابل رویت بوده و فریم اصلی از نمای مقابل دیده نمی شود.

در لایت باکس اسنپ فریم چهارچوب اصلی از جنس آلومینیوم آنودایز شده بوده و قابلیت رنگ پذیری را دارد.

پروفیل های آلومینیومی در شاخه های شش متری تولید می گردد، بنابر این میتوانیم محدودیت طول و عرض این لایت باکس را کوچکتر مساوی 6 متر دانست.

محدودیت دیگری برای تولید این نوع لایت باکس ها پیش روی تولید کنندگان قراردارد؛ عرض دستگاه چاپ و همچنین عرض مدیاهای چاپ، تاکنون بزرگترین و عریض ترین دستگاه چاپ دیجیتال وارد شده در ایران 5 متر بوده و ایمن موج هوشمند دارای دستگاه چاپ دیجیتال UV با عرض 5 متر می باشد. بنابر این محدودیت در تولید لایت باکس اسنپ فریم  در عرض کوچکتر و مساوی 2 متر می باشد با طول کوچکتر مساوی 1 متر

پروفیل های آلومینیومی را میتوان با رنگ کوره رنگ دهی کرد و تنوع گسترده ای از رنگ های پودری را برای استراکچر لایت باکس متناسب با نظر مشتری ارائه نمود، رنگ اصلی و پر کاربرد پروفیل های آلومینیومی همان رنگ خام سیلور آلومینیومی می‌باشد.

ضخامت پروفیل های آلومینیومی بسته به قالب طراحی شده هر تولید کننده متفاوت است، بصورت کلی پروفیل های موجود در بازار 2سانت و 3 سانت می‌باشند. بنظر می رسد بهترین انتخاب برای ضخامت لایت باکس 2 سانتی متری می باشد که در دنیا تمام تولید کنندگان مطرح لایت باکس این ضخامت ها را برای محصولات تولیدی خود درنظر گرفته اند.

منابع نوری بکار رفته در لایت باکس فریم لس عمدتا SMD بوده و با دو روش نصب درون لایت باکس تعبیه می گردد: دور خواب و کف خواب

انتخاب شیوه اجرایی منبع نور به ابعاد انتخابی مشتری بستگی خواهد داشت.

آنچه در اصل انتخاب منابع نوری و همچنین شیوه اجرا حائز اهمیت است پخش نور یکدست و یکنواخت در کل سطح لایت باکس است.

انتخاب بک یا پشت لایت باکس به دو نکته اصلی وابسته می باشد: لایت باکس در محیط باز استفاده و نصب خواهد شد و یا محیط بسته.

درصورت استفاده لایت باکس در محیط بسته از نوپان خام و یا یک رو سفید به جهت انعکاس بیشتر نور استفاده می گردد ولی اگر لایت باکس در محیط باز نصب و مورد استفاده قراربگیرد از المان هایی همچون ورق کامپوزیت و ... که در مجاورت عوامل طبیعی مقاوم باشند استفاده می گردد.

روش های نصب در لایت باکس اسنپ فریم بصورت کلی دیواری، سقفی، آویز و استند ایستاده می باشد.

مدیای مورد استفاده در طرح لایت باکس اسنپ فریم بک لیت می‌باشد.

نوع چاپ در لایت اسنپی همانگونه که اشاره شد چاپ دیجیتال می باشد که میبایست فرمت سی ام وای کی (با تنظیم رزولوشنی بالای 70 dpi) برای طرح خود درنظر بگیریم تا کیفیت طرح چاپی ما بهترگردد.

سهولت در تعویض طرح چاپی، قیمت مناسب، عدم محدودیت نصب در فضاهای باز و بسته و مادگاری بالای لایت باکس های اسنپی باعث گردیده است این نوع لایت باکس جزء انتخاب های اول مشتریان باشد.

تولید کنندگان و صاحبین کسب و کارهای مختلف به جهت معرفی محصولات و خدمات خود میتوانند از لایت باکس اسنپی استفاده نمایند تا در جهت برندینگ و مارکتینگ خود گامی اصلی و اساسی را برداشته باشند.

نظر بزرگان صنعت تبلیغات جهان:

چشم و نگاه مشتریان به دنبال طرح های خلاقانه از خدمات و محصولات صاحبین کسب و کار می باشد و تاثیر گذاری یک تابلوی تبلیغاتی جذاب قطعا بسیار بیشتر از توضیحات فروشندگان و ارائه دهندگان می باشد.

لایت باکس های شهری یا معابر عمومی

امروزه در اکثر معابر عمومی ازقبیل پیاده رو ها و فضاهایی همچون بلوارها و میادین استفاده از لایت باکس های معابر عمومی امری متداول و جا افتاده می باشد.


تنوع در طرح و مدل در این نوع لایت باکس ها متناسب با طرح و سلیقه مشتریان می باشد و به دلیل طراحی و تولید صفر تا صد داخلی این نوع لایت باکس ها میتوان گفت هر طرحی که مدنظر مشتریان باشد قابل اجرا و پیاده سازی است.

ابعاد استاندارد این تابلوهای تبلیغاتی 120*180 سانتی متر می باشد که این ابعاد فضای طرح چاپی و قابل رویت مخاطبین می باشد و پایه و استراکچر به ابعاد فوق اضافه میشود.

هولوفن چیست؟

نمایشگر تبلیغاتی مدرن متشکل از دو و یا چهار پره تجهیز شده به ال ای دی که میتوانند تصاویر سه بعدی را خلق و به نمایش مخاطبین قراردهند.

هولوفن های ارائه شده توسط مجموعه تهران لایت باکس در دو مدل دو پره و چهار پره از معتبر ترین تولید کنندگان کشور چین می باشند که با گارانتی هجده ماهه قابل ارائه به مشتریان گرامی می باشد.


** این محتوا صرفا جنبه تبلیغاتی دارد و توسط سفارش دهنده آن تهیه و تنظیم شده است

برچسب‌ها

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس