کد خبر 1164770
تاریخ انتشار: ۱۷ دی ۱۳۹۹ - ۱۶:۲۰

در بحث خرید و فروش خودرو، چند نکته حائز اهمیت است. اول اینکه خودرو مورد نظر صفر باشد یا کار کرده، دو اینکه قیمت دقیق خودرو در بازار چقدر است. در نهایت، اطلاع از مشخصات و جزئیات فنی خودرو.

در مواقعی که قصد خرید خودرو داریم، اطلاع از مشخصات فنی اتومبیل مورد نظر نیز از چند نظر اهمیت دارد. یک اینکه، به انتخاب دقیق‌تر ما کمک می‌کند. بدون شک علم به مشخصات موتور یک خودرو، بازده آن، امکانات و شرایط ایمنی‌اش می‌تواند ما را به سمت هدف هدایت کند. به این ترتیب می‌توانیم بر طبق اولیت‌ها و علایق‌مان به انتخاب بپردازیم. همچنین، اگر قصد خرید خودرویی کارکرده را داشته باشیم، از عملکرد دقیق و خصوصیات آن مطلع شده، خواهیم دانست که باید از خودرو چه توقعی داشته باشیم.

اطلاع هم‌زمان از قیمت و مشخصات نیز برآوردی کلی از ارزش خرید خودرو در اختیار ما قرار خواهد داد. اینکه حاضر هستیم برای یک خودرو با مشخصات مطرح شده، مقدار مبلغ مشخص شده را بپردازیم و یا اینکه ترجیح می دهیم بررسی‌های بیشتری داشته باشیم. در این مواقع دسترسی به سامانه‌ای با اطلاعات و اخبار دقیق بسیار کار گشا است.

قیمت روز خودرو صفر

این روزها که بازار خودرو شرایطی آشفته و غیرقابل اعتماد دارد، خرید و فروش خودرو به کاری سخت و حساس تبدیل شده است. به طوری که اطلاع از قیمت دقیق خودروهای صفر نیز نوعی دغدغه محسوب می‌شود. چرا که قیمت‌ها بعضا هر روزه و یا حتی روزی چند بار تغییر می‌کند. بنابراین اطلاع از قیمت لحظه‌ای خودرو هنگام خرید و فروش امری ضروری به نظر می‌رسد. اما این اطلاع را نمی‌توان از هر منبع و ماخذی کسب کرد.

در این شرایط متاسفانه دلالان و سودجویان عرصه را برای جولان دادن مناسب یافته و به راحتی اقدام به فریب دادن هم‌وطنان خود می‌کنند. بنابراین باید قیمت را از مرجعی معتبر و قابل اعتماد به دست آورد. در این مواقع می‌توان از امکانی که در قیمت روز خودرو divar فراهم آمده استفاده کرد. این سامانه که هر روزه و بعضا هر لحظه قیمت انواع خودروی صفر بازار را به روز رسانی می‌کند، به راه‌گشایی در شرایط بغرنج فعلی تبدیل شده است و راه را بر سودجویی دلالان بسته است.

قیمت گذاری خودرو کارکرده

در مواقعی نیز نیاز به قیمت‌گذاری بر خودروی کارکرده خود داریم و یا خودرویی کارکرده را برای خرید انتخاب کرده‌ایم. قابل حدس است در شرایطی که خودروهای صفر قیمتی ثابت و مشخص ندارند و بازارشان سردرگم و بی‌نظم است، وضعیت قیمت‌گذاری خودروهای کارکرده چه اوضاعی خواهد داشت.

در واقع، این روزها برای خرید یا فروش خودروی کارکرده هوشیاری تنها نیز کافی نیست. باید دقیق، اصولی و معتبر عمل کرد. بدون صرف توجه کافی، ممکن است خودرویی را میلیون‌ها تومان ارزان‌تر بفروشیم یا گران‌تر بخریم و ضرری جبران ناپذیر را متحمل گردیم. بنابراین استفاده از یک منبع معتبر در این مواقع ضروری‌تر نیز به نظر می‌رسد.

برای محاسبه قیمت خودرو کارکرده دیوار امکانات و خدمات آنلاینی را فراهم آورده است که می‌تواند حلال مشکلات باشد. این سامانه با دقت، قیمت خودروهای کارکرده را با توجه به مدل، سال ساخت، کارکرد و وضعیت سلامت آن‌ها محاسبه کرده و در اختیار درخواست کننده قرار می‌دهد.

بررسی مشخصات فنی خودرو

اما این روزها در اختیار داشتن اطلاعات دقیق خودرو نیز از ضروریات خرید و فروش در این بازار است. با پیشرفت تکنولوژی و نفوذ علم در تمامی زمینه‌ها، از جمله صنعت خودروسازی، دیگر خریداران و فروشندگان با یک دور پشت فرمان خودرو نشستن یا اتکا به شنیده‌های دوست و آشنا تصمیم به خرید یک خودرو نمی‌گیرند. امروزه، اطلاع از مشخصات موتور یک خودرو، بازده و عملکرد فنی‌اش، جزئیات جعبه دنده، ابعاد بدنه و خصوصیاتی از این دست پیش از انتخاب اهمیت بسیاری دارد. دست‌یابی به این اطلاعات نیز نیاز به منبعی موثق دارد.

در سال‌های اخیر برخی منابع و مراکز اینترنتی اقدام به ارائه چنین اطلاعاتی کرده‌اند، اما متاسفانه معمولا کامل، صحیح و دقیق نیستند. اما امکان بررسی تخصصی انواع خودرو در دیوار به شکلی دقیق و کامل فراهم آمده است. به این ترتیب که می‌توان به کمک این امکانات جدید دیوار، از مشخصات صحیح و موثق فنی هر خودرو، تحلیل و بررسی درباره آن و حتی تجربه رانندگی‌اش آگاهی یافت. به این ترتیب، دیوار تلاش کرده تا تمامی معضلات این روزهای خرید و فروش خودرو را مرتفع ساخته دردسرهای این کار را آسان کند.

** این محتوا تبلیغاتی است **

برچسب‌ها

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس