«فیسبوک» صفحه اتحادیه جهانی علمای مسلمان را مسدود کرد

مدیران شبکه اجتماعی «فیسبوک» به دلیل فراخوان ضد صهیونیستی اخیر اتحادیه جهانی علمای مسلمان، صفحه این اتحادیه را در شبکه اجتماعی مذکور مسدود کردند.

به گزارش مشرق به نقل از المیادین، مدیران شبکه اجتماعی «فیسبوک» بار دیگر به کمک رژیم صهیونیستی آمدند. فیسبوک اخیراً به مسدودسازی صفحه اتحادیه جهانی علمای مسلمان در این شبکه اجتماعی مبادرت ورزیده است.

بیشتر بخوانید:

ترور واقعیت ایران با گلوله مجازی اینستاگرام

بر اساس این گزارش، اتحادیه جهانی علمای مسلمان ضمن محکوم کردن این اقدام مدیران شبکه اجتماعی فیسبوک اعلام کرده است که عامل اصلی و اساسی این کار، دفاع اتحادیه از امت اسلامی در برابر رژیم صهیونیستی بوده است.

چندی پیش اتحادیه جهانی علمای مسلمان بیانیه‌ای را در خصوص لزوم تحریم رژیم صهیونیستی صادر کرد. این اتحادیه تحریم همه‌جانبه رژیم صهیونیستی از جمله تحریم اقتصادی تل آویو را تا زمان عقب‌نشینی از اراضی اشغالی فلسطین واجب دانست.

در این بیانیه آمده است: فراخوان ما در رابطه با تحریم رژیم صهیونیستی و تولیدات و کالاهای آن است، زیرا این رژیم همچنان در مسیر عادی سازی روابط با اعراب گام بر می‌دارد، سرزمین فلسطین و جولان را اشغال کرده و همچنان به جنایات خود علیه مسجد الاقصی ادامه می‌دهد.

این بیانیه می‌افزاید: مقابله با جنایات اشغالگران و بیرون راندن آنها از اراضی اشغالی و مقاومت در برابر آنها با تمامی ابزارهای مشروع، واجب و فریضه‌ای دینی و ضرورتی انسانی است که قوانین، معاهدات و قطعنامه‌های بین‌المللی نیز بر آن تاکید دارند.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس